Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצתרף להמלצה על מאזדה 3. רכב עם שוק מעולה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

היכולות הדינמיות של הסובארו הן קצת נחותות עקב מנוע הבוקסר החלש יותר מהמקובל אצל רוב המשפחתיות.

 

אבל פרט לדבר זה, אין עוד משהו מזיק.

 

חברתי קיבלה רכב כזה לפני כמה ימים, ומהתרשמות של 100 ק''מ בערך אני מאוהב ברכב.

 

ברכב קצת מתנדנד בכביש אבל מאוד מאוד נוח, רכב מאובזר מאוד וחסכוני בעל ניחוח יוקרתי.

 

אם אתה לא גר עם משפחה של מעל 4 נפשות אז הסובארו מומלצת מאוד!

 

 

 

המאזדה מכונית מעולה, חלקים מאוד יקרים, ביטוח יקר מאוד וריח מיושן באויר מתחיל להתחזק לאט לאט

שלומי.

פורסם
לדעתי מזדה 3 עדיפה גם בגלל השוק העדיף של רכב זה

 

שמע ההסברים שלך מאלפים מעיקר הדוגמאות. אגב, איך הגעת על שוק עדיף אם הסובארו משווקת חודשים בודדים? כמה מכוניות משומשות כאלו אתה מכיר שניסו למכור?

אגב, לוי יצחק די סתר אותך בכתבה מלפני שלוש שנים:-

 

להשוואה עצמה.

הסובארו חדשה יותר ולכן היא גם משמעותית בטוחה יותר.

 

ציוני הבטיחות הגבוהים של הסובארו:-

http://www.mynrma.com.au/cps/rde/xchg/mynrma/hs.xsl/ancap_subaru_impreza_2007_onwards.htm

 

ציוני הבטיחות של המאזדה:-

 

http://www.mynrma.com.au/cps/rde/xchg/mynrma/hs.xsl/mazda3_ancap_2006.htm

 

תוסיף לזה את רמת הנוחות העדיפה משמעותית של הסובארו, את בידוד הרעשים הטוב יותר, את הירידה לפרטים העדיפה מבחינת אביזרים, את רמת האיבזור הגבוהה יותר, את מרוח הפנים המשופר משמעותית (במאזדה מקדימה מאוד צפוף לנהג) ואת אחיזת הכביש הגבוה יותר ותקבל את הרכב העדיף והחדש יותר, שגם לא מתחלף בעוד מספר חודשים.

 

המאזדה עדיפה מבחינת מנוע בעל ביצועים עדיפים והגה בעל תחושות עדיפות ורמת הנאה מנהיגה עדיפה, בשאר הפרמטרים הסובארו החדשה פשוט עדיפה על המאזדה המזדקנת.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

ממליץ בחום על הסובארו .(אני גם הזמנתי אחת כזאת )

יתרונות של הסובארו על מאזדה :

1) 5 כוכבי בטיחות 6 כ"א (בדגם הסטנדרט)

2) נוחות נסיעה מהטובות בקטגוריה (בעיר)

3)יפה הרבה יותר (אבל זה עיניין של טעם)

4)רכב חדיש יותר (שים לב שמאזדה יחליפו את הדגם בעוד שנה שנתיים)

 

בקשר לתאוצה והיתנהגות כביש .

אז נניח שמ-0 ל-100 היא יותר איטת ב-2 שניות , ונניח שאם תקח סיבוב ביותר מ-120 קמ"ש אז תחליק .

בקיצור בהנחה שאתה נהג נורמאלי שלא משתגעה על הכביש היתנהגות הכביש שלה טובה ובמהירויות סבירות+ היא לא נופלת מהמזדה .

יצאתי עמבה

פורסם

מחזק את שני המכובדים שלפני!!!

הסובארו מאוד נוחה למנהיגה, מאוד שקטה ונוחה בנסיעה, מאובזרת מאוד! ולטעמי בהרבה הרבה יותר יפה!

שלומי.

פורסם

שלומי, אני לא הייתי ממליץ למשפחה גדולה על סוברו B3 בגלל בגאז' מצומצם.

גם מאזדה 3 לא טובה למשפחה בת 5 נפשות בגלל צפיפות מאחור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

סובארו ללא ספק, אני בעל האימפרזה הקודמת (2007)

אני מאוד מרוצה מרכב, לפני כן הייתי בעל מאזדה 3, אבל החלפתי, כבר נראה שהרכב הזה הוא כמו נייר טואלט, רכב ישראלי פשוט, בלי קשר לזה שצפוף מקדימה והפלסטיק דיי זול לעומת הסובארו (סקאיי, אבל גם משהו)

בעניין האמינות, שתיהן פניות טיפוסיות, אך כל מי שתשאל אותו, סובארו האמינה בין היפניות, אחריה המאזדה, המיצובישי ורק אז הטויוטה והסוזוקי וכל השטויות.

לטעמי גם הסובארו יותר יפה, יחודית.

אך כמו שכבר אמרו, עדיף בשביל משפחה מכוניות יותר גדולה משתי המכוניות הללו, כדוגמאת הB4 \ מונדיאו.

אם אתה לא חולה ביצועים, קח את הסובארו.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...