Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משפחתי, אחרי ויכוחים קשים החליטה לקנות את אחת משני המכוניות האלו

והטענות הן כאלו:

* למזדה 6 יש צורה חדשה וזה אומר שבעוד כמה שנים המחירון שלה ישאר גבוה, ולטיוטה אוונסיס בשנה הבאה (2009) מתכוונים לשנות צורה אז זה אומר שהמחירון שלה יהיה יותר נמוך משמעותית מה2009 בגלל הצורה.

* במחירים, המזדה 6 הבסיסית זה עם מגנזיום ועם מערכת שמע, ובטיוטה צריך להוסיף את אלו כאביזרים.

*טיוטה אמורה להיות יותר אמינה

*טויוטה שוקלת יותר, ממוגנת יותר ובטיחותית יותר

*טויוטה כבדה יותר - משמעותית

*המזדה יפה יותר!

 

זהו בעצם, אם יש פה אנשים מקצועיים אני רציתי לדעת מה הם חושבים.

להגיד שהמזדה יפה זה לא חוכמה, אני רוצה לשמוע דברים חכמים.

תודה מראש, דיויד.

פורסם

גם מאזדה 6 בטיחוטית ואמינה לא פחות מהטויוטה.

 

אישית הייתי בוחר במאזדה 6, גם בגלל ההתנהגות העדיפה משמעותית וגם בגלל הצורה החדשה, מגיע מאובזר יחסית.

 

מה שכן אוונסיס יותר נוחה מעט.

פורסם

אולי מספיק לפזר בפורום הוגעות דוגמת "לדעתי, מאזדה 6 עדיפה", "לדעתי, מונדיאו עדיפה". מה שאתה נותן זה לא עצה ולא עוזר להחליט כלום.

 

קודם כל צורה לא קשורה למחירון. כשתוצג ועד שתגיע לארץ האוונסיס החדשה יש עוד הרבה זמן כך שלא ניתן לדעת מה יהיה מחירה כך שאתה לא יכול לקבוע גם שהמחירון של הנוכחית יתרסק.

במאזדה 6 הבסיסית אין גלגלי מגנזיום. אתה צריך לברר יותר פרטים על הרכבים לפני שאתה ממשיך עם החלטתך.

"שוקלת יותר" או "כבדה יותר" זה אותו הדבר והמאזדה אגב, שוקלת יותר ולא ההפך.

אם להגיד שהמאזדה יפה יותר זה לא חוכמה, אז למה אתה בעצמך דאגת להזכיר את זה?

פורסם

דעתי היא כזו,

דבר ראשון אין שום סיבה בעולם שהטיוטה תהיה יותר אמינה מהמאזדה, ה6 לא פחות אמינה

 

זה לא טבעי להגיד איך ששומעים טיוטה ישר חושבים ''אמינות'' בפלח שוק היום יש לא פחות יפניות אמינות

וטיוטה היא עוד סתם מחט בערמת שחק כי חוץ מאמינות אין בה בעצם כלום,

 

לדעתי תקח או ת6 או מונדאו או תאקורד שתגיע ארצה בקרוב,

 

לטיוטה אונסיס אין שוק רכב לא סחיר,

 

ומי שפגעתי לו בציפור הנפש מוזמן לחלוק עלי

מתנייד על קינג שחור 06 עם צריכה דלק של האמר H2

פורסם
אולי מספיק לפזר בפורום הוגעות דוגמת "לדעתי, מאזדה 6 עדיפה", "לדעתי, מונדיאו עדיפה". מה שאתה נותן זה לא עצה ולא עוזר להחליט כלום.

 

קודם כל צורה לא קשורה למחירון. כשתוצג ועד שתגיע לארץ האוונסיס החדשה יש עוד הרבה זמן כך שלא ניתן לדעת מה יהיה מחירה כך שאתה לא יכול לקבוע גם שהמחירון של הנוכחית יתרסק.

במאזדה 6 הבסיסית אין גלגלי מגנזיום. אתה צריך לברר יותר פרטים על הרכבים לפני שאתה ממשיך עם החלטתך.

"שוקלת יותר" או "כבדה יותר" זה אותו הדבר והמאזדה אגב, שוקלת יותר ולא ההפך.

אם להגיד שהמאזדה יפה יותר זה לא חוכמה, אז למה אתה בעצמך דאגת להזכיר את זה?

 

היי אתה ביררת? אני ביררתי ויש לי את כל הפרוספקטים בבית אז למה אתה סתם מתווכח?

זאת השנה האחרונה של הצורה הזאת של האוונסיס, בשנה הבאה כבר מייבאים אותה עם הצורה החדשה (מודל 2009) וזה בדוק.

והמזדה 6 האקסלוסיב (אין בסיסית) , זאת הבסיסית! היא לא ממש בסיסית אבל זה הדגם הכי זול, באה עם מגנזיום..

 

המזדה לא שוקלת יותר, כי האוונסיס שוקלת 1900 קילו משקל כולל, והמזדה שוקלת פחות.

ואם אין לך מה להגיד פשוט אל תגיד, אל תמציא פה כל מיני פרטים.

פורסם
דעתי היא כזו,

דבר ראשון אין שום סיבה בעולם שהטיוטה תהיה יותר אמינה מהמאזדה, ה6 לא פחות אמינה

 

זה לא טבעי להגיד איך ששומעים טיוטה ישר חושבים ''אמינות'' בפלח שוק היום יש לא פחות יפניות אמינות

וטיוטה היא עוד סתם מחט בערמת שחק כי חוץ מאמינות אין בה בעצם כלום,

 

לדעתי תקח או ת6 או מונדאו או תאקורד שתגיע ארצה בקרוב,

 

לטיוטה אונסיס אין שוק רכב לא סחיר,

 

ומי שפגעתי לו בציפור הנפש מוזמן לחלוק עלי

 

תודה רבה על התגובה הממצאת, בסוף סגרנו על RAV4.

פורסם
והמזדה 6 האקסלוסיב (אין בסיסית) , זאת הבסיסית! היא לא ממש בסיסית אבל זה הדגם הכי זול, באה עם מגנזיום..

 

 

אתה טועה ידידי, רמת הגימור -EXECUTIVE מגיעה עם טאסות, זוהי הרמת הגימור הכי פשוטה וזולה.

 

רמת הגימור - LUXURY מגיעה עם חישוקי מגנזיום.

 

 

תתחדשו !

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
היי אתה ביררת? אני ביררתי ויש לי את כל הפרוספקטים בבית אז למה אתה סתם מתווכח?

זאת השנה האחרונה של הצורה הזאת של האוונסיס, בשנה הבאה כבר מייבאים אותה עם הצורה החדשה (מודל 2009) וזה בדוק.

והמזדה 6 האקסלוסיב (אין בסיסית) , זאת הבסיסית! היא לא ממש בסיסית אבל זה הדגם הכי זול, באה עם מגנזיום..

 

המזדה לא שוקלת יותר, כי האוונסיס שוקלת 1900 קילו משקל כולל, והמזדה שוקלת פחות.

ואם אין לך מה להגיד פשוט אל תגיד, אל תמציא פה כל מיני פרטים.

 

לא צריך לברר כלום. רואים על הכביש מאזדה 6 עם טאסות...

מה קשור גם משקל כולל? משקל כולל זה משקל הרכב כולל מקסימום משקל מטען שאפשר להעמיס עליה.

 

תעשה טובה ואל תבוא בגישה כזו. אני מנסה לעזור לך ותאמין לי שאני לא זורק דברים שאני לא יודע אותם.

בגישה כזו תשאיר את השאלות לעצמך פעם הבאה.

פורסם
אתה טועה ידידי, רמת הגימור -EXECUTIVE מגיעה עם טאסות, זוהי הרמת הגימור הכי פשוטה וזולה.

 

רמת הגימור - LUXURY מגיעה עם חישוקי מגנזיום.

 

 

תתחדשו !

 

טוב, יכול להיות שזה היה ככה בשנים קודמות.

תקשיב, אני מחזיק את הקטלוג מולי, ויש לי את שלושת הדגמים של מזדה 6.

ורמת הגימור הכי פשוטה EXECUTIVE מגיעה עם מגנזיום, מה לעשות.

זה מה שרשום בקטלוג, אנחנו יכולים להתווכח עד מחר, אבל זה מה שרשום.

אני מדבר על דגם 2008.

פורסם

קודם כל צורה לא קשורה למחירון.

אז מה כן משפיע על המחירון .

צורה אכן משפיעה על המחירון , ולדוגמא כמו באודי A4 לא כ"כ במעט .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אכן וגם בהמשך השנים כך יותר ויותר, שוב ראה את אודי A4/A3 החדשים הישנים וכך הלאה .

אני גם הייתי בוחר במאזדה כמו שהרוב כאן , ולא בגלל שנהנתי יותר מנסיעה יותר מהטויוטה (כי לא נהגתי עדיין בטויוטה) אבל עדיין בגלל המראה, הנתונים על הדף והביקורות הייתי בוחר במאזדה.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אולי באודי זה כך אבל לא בכל רכב.

יש הרבה דגמים שאיבדו מחיר כלשהו במהלך השנים וכאשר הופיע דגם חדש הם המשיכו לאבד את אוטו הסכום. יותר מזה, בחלק מהדגמים ירידת הערך נבלמה כשהגיעו דגמים חדשים במחיר גבוה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...