Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוקטן ושאר ירקות...


LiranAr
שימו לב! השרשור הזה בן 7852 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נתחיל בסיפור מהבעיה עצמה ... אצלי ברכב יש מעין רעש של

גרגור מתכתי מעל 4 אלף סלד ... בכול הילוך ...

עכשיו אני הייתי בטוח מדובר בחלק כלשהו בגיר..

היום דיברתי עם אחד ממביני עניין בפיזו.. נקרא לו ב" בשביל התרד

שאמר לי אחרי סיבוב על האוטו שלי שכנראה הרעשים מקורם

בצילצולים במנוע בגלל שאני ממלא אוקטן 95..

ואני בעצם צריך לשים 99 שמתאים לרכב שלי...

עכשיו אני אוסיף ואגיד שבנוסף שאני ממלא את הדלק של פז (שנחשב לא אכותי! בבדיקות מעבדה) הצילצולים הללו גוברים .. שאני עובר לתחנה אחרת כמו לדוגמא

סונול גלילות ( או כול סונול שיש בה תחלופת דלק מהירה ) הצלצולים יורדים במקצת..

לאחר השיחה הבנתי שמדוברה במושג "דטונציה " שהיא הצתה מוקדמת ..

מכיוון שככול שהאוקטן נמוך יותר כך השריפה היא מהירה יותר .. וההצתה היא מוקדמת יותר..

ובמיוחד עם הדלק שלנו , הדלק הישראלי שהאוקטן נמוך בהרבה מהאוקטן ה"מוכרז"...

 

חוו דעתכם..האם אוקטן 99 ימנע את הצילצולים

האם יחס הדחיסה של ה106 ראלי דור ראשון 1300

מצריך בכלל אוקטן שכזה..( למרות ששוב ה 95 שממלאים בתחנות דלק הוא לא עולה מעל 90 וזה מביקורות כתובות )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה על זה ת'רד בעבר בפורום טיפול ברכב נדמה לי.

אני באופן אישי לא מאמין בסיווג האוקטן בארץ. לעתים לא רחוקות ה98\9 נמוך ברמתו מה95. וזאת בגלל שה98\9 אינו תחת פיקוח.

אצלי באוטו יש יחס דחיסה של 10:1 שמחייב אוקטן גבוה, אבל בפעמים הספורות שמילאתי 98 לא הרגשתי שום שינוי לטובה. לכן אני דבק ב95.

 

טל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנושא נטחן עד דק בכל הפורומים (כאן, בתפוז וב YNET).

בצע חיפוש.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לירן ,

לי ולך יש את אותו רכב ...

אצלי כבר 2 בעלים קודמים עבדו על 98 וגם אני ממשיך ...

ואצלי אפשר למשוך עד מנתק ההצתה בלי שום רעשים וגם כוח לא חסר...

 

תשקיע על 98 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7852 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...