Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרה - פורנו רך (בית מלאכה ל-NSU...)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ליאור הי !!

עכשו, לאחר הביקור אני מבקש שתעלה על המסך את תוכנית העבודה לגמר השיפוץ לרבות גאנט עם לו"ז. המכוניות ממש יפות ויש מקום שתשפץ אחת 1000TT ואחת ספורט תיקנית,לדעתי אין מקום לעשות קניבליצזיה ולהרכיב על דגם הספורט את מנוע ה- 1000.

נ.ב. - הצלחת אולי להביא לי כתובת של חנות לחלקי חילוף לBMW 2002?

להתראות ב - 24/2 בישיבה.

 

היי מצא,

 

לך יצא לראות את הפרוייקט במו עיניך :wink: וכמו שאמרתי, בקיץ, השקה, לפחות של מכונית אחת :shock:.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תאווה לעיניים.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
מטורף.

האם הפתוחות הגיעו ככה במקור ?

והאם יש כאלו גם בארץ (פתוחות)?

 

אין כאלו במקור...

 

מה שכן.. ניתן אצלם להזמין דגם פתוח והם עושים את עבודת החיתוך והחיזוק... וכמובן, אתה מקבל רישוי שמאפשר לך גם להשתמש ברכב :idea:

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
נראה כמו חנות ממתקים

 

ליאור אני מקווה שאה הולך בכיוון הזה...................:-P:-P

 

לא רק בערך.... בדיוק!

 

מה שכן, אני אסיים קודם את הספורט פרינץ (עד הקיץ) ואז אסיים את זו שתראה כמו בתמונה הנ"ל (כמה חודשים אחרי).

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
לא רק בערך.... בדיוק!

 

מה שכן, אני אסיים קודם את הספורט פרינץ (עד הקיץ) ואז אסיים את זו שתראה כמו בתמונה הנ"ל (כמה חודשים אחרי).

 

ליאור.

 

ליאור, לא להשתגע.

גמפרלינג לא חייב להיות מודל לחיקוי.

 

בסוף הוא יבוא הנה לביקור (וזאת תהיה פעם שניה שלו, אחרי שבנה את ה TTS של דוד פרייס, בתקופת המירוצים העליזה)

פורסם
ליאור, לא להשתגע.

גמפרלינג לא חייב להיות מודל לחיקוי.

 

בסוף הוא יבוא הנה לביקור (וזאת תהיה פעם שניה שלו, אחרי שבנה את ה TTS של דוד פרייס, בתקופת המירוצים העליזה)

 

 

אגב כבר דיברנו על זה... יש מצב שהוא יבוא שוב לביקור, כשאסיים את שתי הפריצסות... :wink:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

תודיע לפני כן,

שיראה גם את שלושת הפרינצסות שלי, ואת האחת של כרמל, ועוד כמה...

וכמו שאמרתי, בזמנים חמים יותר, נארגן שוב מפגש NSU.

פורסם
תודיע לפני כן,

שיראה גם את שלושת הפרינצסות שלי, ואת האחת של כרמל, ועוד כמה...

וכמו שאמרתי, בזמנים חמים יותר, נארגן שוב מפגש NSU.

 

נדב - זרקו אותך מהכיתה בשיעור חשבון???

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL


×
×
  • תוכן חדש...