Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"ח סעיף 62, נהיגה בקלות ראש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור,

זהו עוד סעיף שנותן לשוטרים עודף זכויות ואפשרות להתנכל לאנשים (יכול להיות שעם סיבה ויכול להיות שבלי).

קלות ראש? מותר שיהיה חוק ללא הגדרה? לפי דעתו זוהי קלות ראש ולפי דעתי זה לא.

ממש מטומטם.

נאור.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

פסק דין מעניין

מתי נהיגה בקלות ראש בלא זהירות 21(ג), ומתי נהיגה בקלות ראש ובזהירות 62(ב)

 

ציטוטים מעניינים מתוך אותו פס"ד:

 

12. האמת היא ששאלה זו התעוררה בפסיקה בעיקר לאחרונה ומסיבות מעשיות מאוד. במשך שנים רבות וליתר דיוק עשרות שנים, הוספה לכל עבירה של גרימת תאונת דרכים גם עבירה בניגוד לתקנה 21(ג) של חוסר זהירות. זו הייתה עבירת הסל בכל המקרים שבהם לא הייתה תקנה ספציפית וגם כתוספת למקרים בהם הייתה תקנה ספציפית.

13. אלא שלאחרונה השתנתה המדיניות. במסגרת המדיניות החדשה של "הכה בנאשם ככל יכולתך" (שעל תוקפה ויעילותה יש פקפוקים רציניים), שינתה התביעה את מדיניותה. כיום מתבקש מהתובעים להאשים בנהיגה רשלנית על פי סעיף 62(2) בשרשרת שלמה של עבירות. זאת כשהמטרה המוצהרת בפרהסיה היא להכניס עבירות אלו לגדר עונש המינימום, לכבול את שיקול דעתו של בית המשפט, ולהחמיר בענישה."

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

ציטוט נוסף:

"

ב תד 1388/02 מדינת ישראל נ' הר לבן ורדית בבית המשפט לתעבורה בחדרה (לא פורסם) קבע כבוד השופט אביהו גופמן:

"על מנת להרשיע נהג בעבירה ע"פ ס' 62(2) לפקודה, על התביעה להוכיח קיומו של יסוד נפשי, קרי פזיזות או מעשה רשלנות רבתי, המגיע עד קלות דעת, וזאת, להבדיל מתקנה 21 (ג) אשר אינה דורשת כתנאי להרשעה הוכחת יסוד נפשי כלשהו, אלא רשלנות בלבד. סעיף 62 (2) דורש כתנאי להרשעה מודעות לתוצאות המעשה."(פסקה 10 לפסה"ד"

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם
אם עברו 30 דקות ולא מולא דו"ח עיכוב, אני יכול לסוע מהמקום?

 

 

ואז תואשם באי ציות לשוטר, תוזמן לדין, ותקבל 6 נקודות.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

השוטר צריך לבקש מקצין המשמרת אישור לעיכוב (בקשר) אחרי שיסביר את הצורך. לא תמיד הקצין יאשר - אם הוא חושב שעיכוב הוא "לא מידתי" יחסית לעבירה/האדם. אם ייאשר יודיע השוטר לנהג שהוא מעוכב. אין חובה לשוטר ליידע את הנהג תו"כ ההליך (אע"פ שיש שוטרים המזמינים את הנהג לשבת בניידת כשהם מבקשים אישור ) ו/או למלא דו"ח עיכוב במקום.אפשר בתום המשמרת. בכל מקרה אין הנהג יכול לעזוב את המקום בניגוד להוראת שוטר.

פורסם

שוטר יכל לעכב כל אדם בפרק הזמן המותר, ואין לו שום צורך לבקש על כך אישור.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...