Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מסכים עם הכל,אבל רק אציין שעד מהירות 50-60 קמ"ש,האוטובוס יבלום בלימת חירום ה-ר-ב-ה יותר מהר מרוב הרכבים הפרטיים,למרות המסה הכבדה שלו (אני מדבר על כביש יבש),זו אגב הסיבה שאותה התלבטות שמישהו ציין קודם,לפעמים נהגי האוטובוס מעדיפים לבלום במתינות מתוך ידיעה שהם ייפגעו בעצם,מאשר לתת בלימת חירום כמו שצריך שתיבלום את האוטובוס כמעט מיידית,אבל תעיף חצי מהנוסעים דרך השימשה הקדמית.

 

יצא לי לראות,ולא פעם במסגרת עבודתי הקודמת,שמשות מנופצות מראשים של נוסעים ש"נגחו" בשימשה בעקבות בלימת חירום,זה לא נעים בכלל.

 

מעבר לזה,צודקים לחלוטין,נהגי התחבורה הציבורית,ולא רק אוטובוסים נוהגים כמו מטורפים.

דווקא המסה הגדולה שלו היא שמאפשרת (כמובן בזכות מספר מערכות הבלימה הגדול שמורכב על גלגלי האוטובוס השונים והמרובים) וכמובן מערכת שסתומי האוויר שמפעילים אותם. המסה הענקית הזו מתיישבת על הגלגלים בעת הלחץ של הבלימה ופשוט לא מאפשרת להם להינעל - ומכאן מגיעה עוצמת הבלימה הגדולה.

מה ששפוך לגמרי בכביש רטוב. הצמיגים המותקנים על האוטובוסים כל כך קשים ולא מתאימים לכביש חלק - עד כי בכל לחיצה חלשה על הבלם - אני רואה את הגלגלים ננעלים להם וה ABS מתערב כדי לנסות למנוע את ההחלקה. אגב, הABS באוטובוסים שונה משמעותית מברכבים פרטיים. הוא עם השהייה גדולה בהרבה ורגישות קטנה בהרבה. פרק הזמן בן שחרור לבלימה הוא גדול מאוד - ועם המערכת בפעולה הגלגל ננעל לפחות לחצי שניה עד שהוא משתחרר וחוזר חלילה עד לבלימה.

 

לפותחת השרשור - עברה בי צמרמורת כשדמיינתי את מה שהלך שם! אני מקווה שהתמונות והטראומה יחלפו מהר מראשך, נקווה שלעולם לא ייצא לנו לחוות דבר שכזה לא עם כלב ובטח שלא עם אנשים שמעורבים, אמן.

SPL - 143.6DB

"

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברוך דיין האמת.

הנהג יקבל מה שמגיע לו אין לך מה לדאוג.

אני מניח שיש פה מספר בעלי כלבים, לא לשחרר את הכלבים ללא רצועה!

כמו כן יש לדווח *למשטרה* על נהגי אוטובוס שמשתוללים לא להסתפק בדיווח לחברה.

לפני מספר ימים הייתי באת"ן ובחדר ההמתנה ישב לידי נהג אוטובוס שהרג הולכת רגל, הוא אומר שהיא נכנסה באוטובוס בדלת השלישית (מפרקי) ונהרגה במקום והוא לידי יושב וצוחק.

אני לא יודע מה בדיוק קרה שם מה שאני כן יודע הוא שהנהג הזה היה במשטרה מלווה בפמלייה של אגד שהפעילו לחץ רב על השוטרים, וזה מדאיג אותי.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

נהגי אוטובוס הם עם מיוחד,

לגבי בלימת חירום באוטובוס,

אם הייתה לו אפשרות בין לבלום בלימת חירום לבין להיכנס בכלב, עדיף להיכנס בכלב,

כנ"ל באוטו[בהנחה שיש מישהו מאחוריך].

 

לגבי הטיפול במקרה, היה צריך לפחות להסתכל, להביע עניין,

ולגבי נהגי קווים,

הם מקבלים 4500 ל-8 שעות עבודה ביום X שש ימים בשבוע,

נראה לך אכפת להם מהאוטובוס? או ממך כשאתה עולה לאוטובוס?

 

מקרה שקרה לפני שבוע:

בנסיעה באור יהודה, קו 76[נראה לי] מאור יהודה לפתח תקווה[שעובר בדרך בקרית אונו], אני נכנס לכיכר[הכיכר המפורסמת מהפוסט של ליטל], ובאמצע הכיכר, האוטובוס נדחף לתוך הכיכר, בגלל שמדובר במהירות כמעט אפסית, הייתה אולי נעילת גלגלים לחצי שנייה, צפירה של 20 שניות, ונהג אוטובוס אדיש שעושה לי, "טוב, נו, מה אתה רוצה?"

----

פורסם
אין לי מושג מה הייתה המהירות שלו - לא עמדתי עם לייזר...

 

זה מה שעשיתי - רק שנשארתי עד הסוף.

בגלל זה יש...+-

כי הוא יכול להיות ב30 או ב60...

ואי אפשר לשפוט את המקרה אם לא יודעים את הפרטים.

בכל מקרה שמח שאת מדווחת על דבר כזה , מה יעשו עם זה?

אני בטוח שכלום, לצערי ולצערך.

פורסם
שונא את 120 האנשים שלא קיבלו עדיין את השכל שרציחת בע"ח שווה לרציחת בן -אדם.

 

אתה שונא 120?

אתה שונא כמעט את כל האנושות...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה לעשות.

רובינו אוכלים חיות, ובשביל זה צריך (בדרך כלל) להרוג אותן קודם...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אולי זה רק אני, אבל אני לא רואה הרבה הבדל בין לדרוס חיה לבין סתם אכילת שניצל. :roll:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

רגע וחיה שאוכלת חיה?

זה גם רצח? הרי יש טורפים בטבע שניזונים מבשר של זברות מסכנות ואיילים חמודים?

אז מה נעשה?

זה שיש לנו אפשרות נוגדת את הטבע שלנו זה לא אומר שצריך לבחור בה

זה שיש לנו אפשרות לקחת תחליפי מזון בצורת כדורים ואבקות לא אומר שלהיות צמחוני זה טבעי

פורסם

בוא לא ניכנס לדיון הזה כאן.

 

מבחינה פיזיולוגית - אתה טועה.

 

מבחינה רציונלית - תקרא קצת על "דיסוננס קוגנטיבי".

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

ומבחינה טרמינולוגית רצח זו הריגה בכוונה תחילה של אדם אחר. חיות לא רוצחות ולא נרצחות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
נראה לי שכבר אמרת את הכל.

אל תחשבתי לרגע שחברת קווים תעשה משהו בנידון. הם מזלזלים בבני אדם, למה שיתחשבו בכלבים? :roll:

 

חברת קווים דרסה מזמן את החוק, הנוסעם וכל התחייבות. אז מה זה בשבילה כלב ?

 

עצוב, מרגיז, מקומם אותנו - לא את קווים.:evil:


×
×
  • תוכן חדש...