Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש ייעוץ לגבי יונדאי לאנטרה 96-8


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , מחפש ייעוץ והכוונה לגבי יונדאי לאנטרה שנתון 96-8 מנוע 1600

מבקש פירוט לגבי המאפיינים הבאים

- האם הרכב חסכוני

-האם הרכב אמיד

- האם יש לרכב הרבה תקלות ויצטרך לשהות במוסכים הרבה

 

פתוח להצעות רכב אחרות בתקרת תקציב של 18000 אלף המאפיינים החשובים לי ביותר הם

- חסכוני

- מרווח ( לא חובה משפחתית )

- ללא הרבה תקלות

 

מבקש ייעוץ ופירוט לגבי הרכבים המוצעים , מבקש גם לפרט יתרונות וחסרונות לגבי כל רכב מוצע.

 

מודה לכם מראש . עמי

פורסם

אמיד הוא לא, אולי התכוונת עמיד, הרכב הוא זללן דלק לא קטן, כמו הרבה ממשפחת היונדאי. הוא די מרווח, בנוי בסדר, לגבי אמינות הוא די אמין אך מניסיון עם יונדאי כאשר המכוניות האלה מזדקנות זה כבר ממש לא תענוג וצריך להשקיע כמו בכל אוטו אבל היתרון הוא שהחלקים זולים יחסית.

NASCAR = Non Athletic Sport Created Around Rednecks

×
×
  • תוכן חדש...