Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה תלוי בטיב (איכות המכשיר) ובכמות הלווינים שהוא קולט לשם השוואה בו זמנית,תסכים איתי שמכשיר שקולט 12 לווינים יהיה פחות מדוייק ממכשיר שקולט 18 לווינים,מה גם שחשוב כמה לווינים בפועל המכשיר קולט לשם הגעה (ע"י נוסחא מובנית) למהירות המדוייקת ביותר.

mazda 3 sedan 2.0 150bhp

 

פורסם
אצלי ברכב הנתונים היו הפוכים. כלומר , ה-GPS הראה יותר ב- 6-7 קמ"ש.

אז מה הנכון? דורון.

איזה רכב, שנה, והאם החלפת מידת צמיג ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
זה תלוי בטיב (איכות המכשיר) ובכמות הלווינים שהוא קולט לשם השוואה בו זמנית,תסכים איתי שמכשיר שקולט 12 לווינים יהיה פחות מדוייק ממכשיר שקולט 18 לווינים,מה גם שחשוב כמה לווינים בפועל המכשיר קולט לשם הגעה (ע"י נוסחא מובנית) למהירות המדוייקת ביותר.

 

יש 24 לוויני GPS מסביב לכדור הארץ, כך שגם אם הGPS שלך יכול תיאורטית לקלוט בו זמנית מיליון לווינים, בפועל, סטטיסטית, יראו לו בשמיים פחות מ12 לווינים.

תכל'ס בשטח, בד"כ הGPS מצליח לראות מקסימום 7-8 לווינים. שאר ה3-4 נמצאים קרובים מדי לקו האופק מכדי להיקלט ולהיות יעילים, וה12 האחרים בצד השני של הכדור.

 

לא שזה ממש משנה. מארבעה לווינים ומעלה אתה מקבל מעל ומעבר לדיוק שאתה צריך בניווט רכוב עם המפות המוכרות לנו.

פורסם
לא שזה ממש משנה. מארבעה לווינים ומעלה אתה מקבל מעל ומעבר לדיוק שאתה צריך בניווט רכוב עם המפות המוכרות לנו.

 

מדויק ונכון !

 

ארבעה לוויינים נדרשים כדי לפתור משוואה בארבע נעלמים:

1. קו אורך

2. קו רוחב

3. גובה

4. זמן (החישוב נעשה לפי הפרש הזמנים שבקליטת האותות מהלוויינים).

 

מכיוון שה- GPS מחשב בדיוק של מטרים בודדים את הנקודה שבה אתה נמצא, אז חישוב המהירות שלו יהיה מדויק ביותר.

את הסטייה יש ליחס למד המהירות של הרכב שבד"כ מכויל לזייף למעלה.

פורסם

דיוק של מטרים אולי מספיק לניווט או נסיעה בשטח אך לא למדידת מהירות - סטייה של מטר גורמת לחישוב מוטעה של 3.6קמ"ש(פחות או יותר בהתאם לסטייה). מכאן ועד למהירות שלא ממש קשורה למהירות הרכב הדרך קצרה. לדעתי שני הגורמים לא מודדים מהירות בצורה מדוייקת " על הקמ"ש ".

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

שלום לכולם , שאלה שאיכשהו קשורה , הבנתי שאפשר שמקלט ה GPS ישמש גם כגלאי מכמונות. האם זה אפשרי ? ואם כן עד כמה זה יעיל ומדויק ? ומישהו יש לו מידע איך עושים את זה ?

תודה

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

פורסם
איזה רכב, שנה, והאם החלפת מידת צמיג ?

מדובר ב-B2500 מודל 05 ולא החלפתי מידת צמיגים. ה-GPS קלט בד"כ 5-7 לווינים.

פורסם
שלום לכולם , שאלה שאיכשהו קשורה , הבנתי שאפשר שמקלט ה GPS ישמש גם כגלאי מכמונות. האם זה אפשרי ? ואם כן עד כמה זה יעיל ומדויק ? ומישהו יש לו מידע איך עושים את זה ?

תודה

כנס ל: http://www.pocketpcfreak.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=gps

ותתחיל לקרוא

×
×
  • תוכן חדש...