Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הלכתי לראות רכב יד שניה שאני שוקל לקנות (רנו מגאן 02, יד ראשונה, 1600, אוטו', 110000 ק"מ), הכל נראה תקין חוץ מרעש של דליפת אוויר מדוושת הברקס. כשאני לוחץ על הדוושה נעלם הרעש. חיפשתי בפורום וראיתי שרשור שמדבר על בעיה בדיאפרגמה (בשרשור דובר על וולוו). שווה להמשיך הלאה עם הרכב ולקחת אותו למכון בדיקה או לוותר כבר מעכשיו? מישהו יכול להעריך כמה תיקון בעיה שכזו עלול לעלות?

 

התלבטתי אם לשים את ההודעה כאן או בפורום של ייעוץ בריכשת רכב... אם מישהו מהמנהלים חושב שזה לא מתאים לפורום הזה אז אשמח אם תעבירו את ההודעה לפורום של ייעוץ לרכישת רכב)

פורסם

השוק לא משהו? אני דווקא רואה יחסית הרבה רכבים כאלו על הכביש.... (הנהגים עם חיוך בד"כ :-))

אני מניח שזה שהגיר בעייתי זה סיכון כלשהו... לכל רכב יש את הבעיות שלו לא? זה לא סוג הדברים שבדיקה במכון בדיקה יכולה להצביע עליו? ובכל מקרה כמה אמור לעלות שיפוץ של גיר כזה?

פורסם

מכון בדיקה לא בודק גיר! קניתי לאמא סיויק (אוטו לא נוח, לא מתנהג וסתם מבאס רק בגלל האמינות. ) הלך הגיר אחרי חודש. אני מתבאס שלא קניתי קסארה או מגאן אוט'. (כמובן בהורדה מהמחירון). לרכבים האלה אין שוק, למרות שהם יופי של רכבים! (עד שמגיעים לבעיות גיר).

 

 

במכון בדיקה אומרים לך שהגיר דפוק גם אם הוא תקין. זו הבעייה. לא בודקים אותו.

 

אגב יש מגאנים אוט' בצבא, הגירים עושים צרות!

 

בקיצור - חרא גיר, יופי של אוטו. עשה את ההחלטות שלך. למה לא ידני? מגאן 1.6 ידני רכב די חסכוני! אם אוט' - רק אחרי הורדה הגונה מהמחירון, ורצוי מטופל לפי הספר. (מי ברז ברדיאטרו משפיעים גם על הגיר, לדוג').

 

 

אביעד. (נסעתי על כל סוגי המגאנים יותר מדי).

פורסם

המגאן רכב נהדר, בטיחותי ונוח לנסיעה.

נכון שהוא נכנס למוסך מעט יותר מרכב יפני ממוצע אך כל שקל של השקעה שווה. עם זאת תחזוקה נכונה ובזמן פותרת המון תקלות.

לגבי הגיר של המגאן זוהיא תיבת הילוכים חכמה שקיימת גם בריכבי פג'ו הבלאי שלה מעט יותר גדול והיא רגישה לטמ"פ גבוהות, אים מע' הקרור של הרכב תקינה סביר להניח שתיבת ההילוכים תאריך חיים.

שיפוץ של תיבה כזאת יכול לעלות בין 6500 ל8500ש"ח תלוי בגודל הנזק והיכן מתקנים, תמיד מומלץ לתקן אצל היבואן לשלם כצת יותר ולהנות מאחריות ושקט נפשי.

יש לציין שלא כל תקלה נגמרת בשיפוץ מלא.

תקלות אופיניות הם שס' EVM, חיישני מהירות, תופעת "נוטרלים בעצירה"(ניתן לבצע שיפוץ חלקי).

joni

פורסם

לגבי המגבר בלם , ניתן לבצע שיפוץ. מומלץ להיכנס למוסך רשת לקבל הצעת מחיר לכל הריגקטים מהבדיקה.

כך בחשבון שגם עם הגיר ברכב תקין לחלוטין אף בוחן במכון בדיקה לא יכתוב זאת בטופס הבדיקה כדי לא לקחת אחריות.

איך בכל זאת לבדוק את הגיר: אפשרות אחת להיכנס למוסך מורשה לבדיקה ממוחשבת ונסיעת מבחן, אפשרות שניה לקחת את הרכב לבצע נסיעה מעט מאומצת במשך חצי שעה, כאשר הנסיעה כוללת בלימות חזקות (ללא הפעלת ABS) וחידוש נסיעה מידי לאחר עצירה מוחלטת.

joni

פורסם

האם אתה שומע את הרעש כאשר סתם ככה המנעו עובד?

 

או שאתה דומע את הרעש רק בזמן פמפום הדוושא? כי אם אתה שומע רק בזמן הפימפום אז המצב תקין.

 

אם אתה שומע את הרש בזמן שסתם ככה המנוע עובד, כנראה שהלכה שם איזה צינורית וואקום.

 

לא אמור להיות סיפור יקר.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
האם אתה שומע את הרעש כאשר סתם ככה המנעו עובד?

 

או שאתה דומע את הרעש רק בזמן פמפום הדוושא? כי אם אתה שומע רק בזמן הפימפום אז המצב תקין.

 

אם אתה שומע את הרש בזמן שסתם ככה המנוע עובד, כנראה שהלכה שם איזה צינורית וואקום.

 

לא אמור להיות סיפור יקר.

 

אני שומע כל הזמן, הרעש נעלם ברגע שאני לוחץ על הדוושה...

פורסם
מכון בדיקה לא בודק גיר! קניתי לאמא סיויק (אוטו לא נוח, לא מתנהג וסתם מבאס רק בגלל האמינות. ) הלך הגיר אחרי חודש. אני מתבאס שלא קניתי קסארה או מגאן אוט'. (כמובן בהורדה מהמחירון). לרכבים האלה אין שוק, למרות שהם יופי של רכבים! (עד שמגיעים לבעיות גיר).

 

 

במכון בדיקה אומרים לך שהגיר דפוק גם אם הוא תקין. זו הבעייה. לא בודקים אותו.

 

אגב יש מגאנים אוט' בצבא, הגירים עושים צרות!

 

בקיצור - חרא גיר, יופי של אוטו. עשה את ההחלטות שלך. למה לא ידני? מגאן 1.6 ידני רכב די חסכוני! אם אוט' - רק אחרי הורדה הגונה מהמחירון, ורצוי מטופל לפי הספר. (מי ברז ברדיאטרו משפיעים גם על הגיר, לדוג').

 

 

אביעד. (נסעתי על כל סוגי המגאנים יותר מדי).

 

אני כמעט ולא מוצא יד שניה עם גיר ידני, זה או שפשוט אין הרבה כאלו או שפשוט מי שיש לו ידני כל כך מרוצה מהרכב שהוא לא רוצה למכור אותו :) (ומי שיש לו אוטו' ממש לא מרוצה)

פורסם

קודם כל, כמות המגאנים בנזין-ידני שנמכרו בארץ לעומת האוטומטיים קטנה מאוד.

שנית, בתור בעל מגאן ידנית, אכן אני לא מתכוון להחליף אותה בשנים הקרובות. המחליפה, אגב, תהיה גרמניה עם הנעה אחורית.

×
×
  • תוכן חדש...