Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בגומיות שסתומים או רינגים?


drorya
שימו לב! השרשור הזה בן 6104 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

ברשותי סיטרואן C-5 מנוע 1.8 , בזמן האחרון יש צריכת שמן מוגברת ברכב , הרכב שורף ליטר שמן כל 200 ק"מ.

 

הרכב מוציא עשן אפור בהתנעה למשך 30 שניות ואחרכך מפסיק , כמו כן הרכב מוציא עשן אפור כאשר מאיצים אחרי ירידה ארוכה,

(ענן גדול של עשן אפור ל 3 שניות ומפסיק).

 

כאשר המנוע חם, אין עשן כאשר נוסעים בעלייה בטורים גבוהים.

 

אין נזילות שמן , כמו כן יש הזעה של שמן בחיבור פילטר אוויר.

 

האם לפי נתונים אלה אפשר לדעת אם מדובר בגומיות שסתומים או ברינגים?

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה מוכרת,

תקרא קצת כאן :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129248&highlight=C5+1.8+%D7%A9%D7%9E%D7%9F

 

אני זוכר את ההמשך של הסיפור הזה, היבואן החליף לו מנוע באחריות, לאחר כמה מכתבים ואיומים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על ההתיחסות.

 

אבל לפי התאור שרשמתי ולפי מה שקראתי משרשורים קודמים בפורום על הנושא הנ"ל , נראה שמדובר בגומיות שסתומים , ותקן אותי אם אני טועה, אם היתה בעיה ברינגים הרכב היה מעשן כל הזמן, הרכב עבר 120K , השאלה היא האם צריכת שמן ליטר ל200 ק"מ יכולה להיגרם מגומיות שסתומים?והאם אכן הבעיה היא מגומיות השסתומים?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לענות על השאלה באופן מקצועי יש לבצע במוסך בדיקת קומפרסיה בלחץ /לחץ הפוך שיתנו נתונים על מצבו של המנוע.

מהתיאורים שתיארת ההעשן יכול להיות תוצאה של בלאי גומיות שסתומים אבל הזעת השמןם במקום שציינת יכולים להצביע על רינגים שחוקים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקת דחיסה או לחץ הפוך לא בטוח שתביא לך את התשובות לגורם תצרוכת השמן. הסיפור שלך מרמז יותר מאשר בדיקות אלו.

יש לך כנראה גומיות שסתומים או מובילי שסתומים שחוקים שגורמים לתצרוכת ולא טבעות בוכנה.

 

כמה ק"מ יש לרכב לפי המד אוץ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן יכול להיות, לדעתי הבעיה אצלך גומיות שסתומים, אבל גם מעט אכילת שמן מהרינגים.

בדיקת דחיסה לא תיתן לך אינדיקציה על הגורם לאכילת השמן. אצלך במנוע לא ניתן שהחליף הגומיות ללא הורדת הראש.

ואם כבר מורידים ראש כדאי לפתוח קרטר, ולהחליף גם את הרינגים.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6104 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...