Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלי, תמונות יפות וכפי שנאמר המכוניות הן יחסית חדשות שמיוצרות על פסי ייצור ישנים שהושארו מהבריטים, אך נעצבתי שאופנועים לא עברו דרך עדשת מצלמתך.

גם בנושא האופנועים, יש בהודו פס ייצור לאפנועי - רויאל אנפילד המבוסס על פס ייצור שהובא מבריטניה כשבארץ ה"אריה השואג" הפסיקו לייצר אופנועים אלו.

לא נורא - בפעם הבאה.

מצא משה

פורסם

תודה על התמונות! נראה שראיתם דברים יפים.

 

בהודו בשלב מסוים החליטו שהם מייצרים הכל לבד ולא מייבאים. מאחר ולא היו צריכים לכבד זכויות יוצרים, הם בד"כ העתיקו דגמים של רכבים קיימים עם או בלי אישור. האמבסדור (המבוססת על מוריס משנות החמישים) היא דוגמא לזה, וכיום היא מיוצרת בכלל עם מנועי איסוזו, שמיוצרים אף הם בהודו.

 

ההעתקה קיימת לא רק במכוניות. שמעתי מחבר שנסע להדגים בהודו משתל מסויים לניתוח עמוד-שדרה, שבזמן ניתוח ההדגמה הצטופפו בחדר אנשים רבים שיצאו ונכנסו. לקראת סוף הניתוח שארך מספר שעות, הגיעו שני אנשים עם אב-טיפוס של המשתל - מועתק באופן מדוייק....

 

נמרוד

פורסם

אמרתי לנורית בשישי, שמומלץ ביותר לטייל שם. זו חוויה בלתי רגילה.

 

שבוע טוב,

שלי

 

 

אבי, תרים את הכפפה,

תארגן איזה טיול שבת לאזור...

 

ואתם שלי ויונה ברוכים השבים. שמחנו שהיה לכם נפלא...

תמונות מדהימות, מקומות מוקסמים.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
תודה על התמונות! נראה שראיתם דברים יפים.

 

בהודו בשלב מסוים החליטו שהם מייצרים הכל לבד ולא מייבאים. מאחר ולא היו צריכים לכבד זכויות יוצרים, הם בד"כ העתיקו דגמים של רכבים קיימים עם או בלי אישור. האמבסדור (המבוססת על מוריס משנות החמישים) היא דוגמא לזה, וכיום היא מיוצרת בכלל עם מנועי איסוזו, שמיוצרים אף הם בהודו.

 

ההעתקה קיימת לא רק במכוניות. שמעתי מחבר שנסע להדגים בהודו משתל מסויים לניתוח עמוד-שדרה, שבזמן ניתוח ההדגמה הצטופפו בחדר אנשים רבים שיצאו ונכנסו. לקראת סוף הניתוח שארך מספר שעות, הגיעו שני אנשים עם אב-טיפוס של המשתל - מועתק באופן מדוייק....

 

נמרוד

 

 

על זה אומרים גנבים... גנבים חמס...

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...