Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוצפה של בית עסק


Shmulik_Miata
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

סיפור מרגיז!

 

ב 21/9 השנה הזמנתי לוח אם מחנות ***** ברשת.

לאחר שבועיים קיבלתי אותו, הרכבתי אותו אך הוא עשה לי בעיות.

דיברתי עם מערך שירותי הלקוחות של החברה והם נתנו לי את האופציות הבאות :

 

1)להגיע לקיסרייה (שם נמצאת המעבדה). דבר שלא מתקבל, כי אני מבזבז דלק (אני גר בי-ם) וגם עלות בדיקה.

 

2)או, לבדוק בעצמי (לעשות הצלבות של רכיבים, לגשת לחנות). ניגשתי לחנות ושילמתי 200 ש"ח על הבדיקה. הלוח עדיין לא עבד.

 

הגעתי לבית באותו היום, הרמתי טלפון למעבדה בניסיון לפתור את התקלה, אך ללא הצלחה.

(מרגיז) ברגע שניתקתי את הטלפון, המחשב עלה (לפני כן, הוא נתקע ב - BIOS.

 

שמחתי.

 

לאחר כשבועיים, ניגשתי למחשב וגיליתי שהוא תקוע (בזמן עבודה ללימודים :evil: ).

אתחלתי את המחשב, וגיליתי שבקר ה -IDE2 לא מזהה את הדיסק הקשיח. בדקתי BIOS, הכל נראה תקין. עשיתי שוב הצלבות (כבלים, דיסקים קשיחים) וגיליתי (לאחר המון נסיונות) שהבעיה היא הלוח עצמו. משום מה כשהייתי נוגע בכבל לפעמים זה היה מגיב ומזהה את הדיסק.

 

החלטתי שאני שולח את הלוח למעבדה (התקשרתי לפני כדי לקבל את הכתובת המדוייקת).

המשלוח עלה לי כ 10 ש"ח. לאחר שבוע הוא הגיע אליהם, והיום הם בדקו אותו.

 

הלוח נמצא תקין. לאחר וויכוחים רבים עם מערך שירות הלקוחות, הסכימו להחליף לי אותו, אך הדבר יעלה לי כסף. אני בשוק! על מה כסף ? וכמה ? 90 ש"ח עולה המשלוח ליבואן (הרי הם מחליפים לי אותו) פלוס משלוח לבית הלקוח (חוצפה, הלוח באחריות!! :evil: ).

 

אמרתי לבחורה שטיפלה בי שאני גמרתי איתם וביקשתי שתבטל את ההזמנה החדשה של כרטיס הקול שבחרתי שלשום, ושתשלח לי את הלוח חזרה במצבו הנוכחי.

שוב, הגענו לעלויות! הבדיקה של הלוח במעבדה תעלה לי כ 110 ש"ח פלוס משלוח 48 ש"ח. עכשיו עוד יותר עצבנו אותי. לא אמרו לי לפני (עוד כשביקשתי את הכתובת למשלוח) שהבדיקה תעלה לי כסף. הבחורה אמרה לי שהייתי צריך לבדוק באתר (אבל איך לעזאזל אני יכול לבדוק באתר אם אין לי מחשב ? ? ? ) . לאחר ויכוחים רבים, טלפונים שנמשכו משבוע

שעבר ועד היום התייאשתי וביקשתי לשלם את העלויות רק כדי לקבל את הלוח בחזרה.

 

סה"כ עלויות :

 

הלוח : 486 ש"ח

בדיקה עצמאית שעלתה לי : 200 ש"ח

משלוח למעבדה : 10 ש"ח

בדיקה במעבדה של החברה ומשלוח חזרה כ : 151 ש"ח.

 

סה"כ הוצאות : 847 ש"ח (ועוד לא כללתי את מס. השיחות הרב שביצעתי).

 

מעצבן!

 

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור מרגיז!

 

ב 21/9 השנה הזמנתי לוח אם מחנות ***** ברשת.

לאחר שבועיים קיבלתי אותו, הרכבתי אותו אך הוא עשה לי בעיות.

דיברתי עם מערך שירותי הלקוחות של החברה והם נתנו לי את האופציות הבאות :

 

1)להגיע לקיסרייה (שם נמצאת המעבדה). דבר שלא מתקבל, כי אני מבזבז דלק (אני גר בי-ם) וגם עלות בדיקה.

 

2)או, לבדוק בעצמי (לעשות הצלבות של רכיבים, לגשת לחנות). ניגשתי לחנות ושילמתי 200 ש"ח על הבדיקה. הלוח עדיין לא עבד.

 

הגעתי לבית באותו היום, הרמתי טלפון למעבדה בניסיון לפתור את התקלה, אך ללא הצלחה.

(מרגיז) ברגע שניתקתי את הטלפון, המחשב עלה (לפני כן, הוא נתקע ב - BIOS.

 

שמחתי.

 

לאחר כשבועיים, ניגשתי למחשב וגיליתי שהוא תקוע (בזמן עבודה ללימודים :evil: ).

אתחלתי את המחשב, וגיליתי שבקר ה -IDE2 לא מזהה את הדיסק הקשיח. בדקתי BIOS, הכל נראה תקין. עשיתי שוב הצלבות (כבלים, דיסקים קשיחים) וגיליתי (לאחר המון נסיונות) שהבעיה היא הלוח עצמו. משום מה כשהייתי נוגע בכבל לפעמים זה היה מגיב ומזהה את הדיסק.

 

החלטתי שאני שולח את הלוח למעבדה (התקשרתי לפני כדי לקבל את הכתובת המדוייקת).

המשלוח עלה לי כ 10 ש"ח. לאחר שבוע הוא הגיע אליהם, והיום הם בדקו אותו.

 

הלוח נמצא תקין. לאחר וויכוחים רבים עם מערך שירות הלקוחות, הסכימו להחליף לי אותו, אך הדבר יעלה לי כסף. אני בשוק! על מה כסף ? וכמה ? 90 ש"ח עולה המשלוח ליבואן (הרי הם מחליפים לי אותו) פלוס משלוח לבית הלקוח (חוצפה, הלוח באחריות!! :evil: ).

 

אמרתי לבחורה שטיפלה בי שאני גמרתי איתם וביקשתי שתבטל את ההזמנה החדשה של כרטיס הקול שבחרתי שלשום, ושתשלח לי את הלוח חזרה במצבו הנוכחי.

שוב, הגענו לעלויות! הבדיקה של הלוח במעבדה תעלה לי כ 110 ש"ח פלוס משלוח 48 ש"ח. עכשיו עוד יותר עצבנו אותי. לא אמרו לי לפני (עוד כשביקשתי את הכתובת למשלוח) שהבדיקה תעלה לי כסף. הבחורה אמרה לי שהייתי צריך לבדוק באתר (אבל איך לעזאזל אני יכול לבדוק באתר אם אין לי מחשב ? ? ? ) . לאחר ויכוחים רבים, טלפונים שנמשכו משבוע

שעבר ועד היום התייאשתי וביקשתי לשלם את העלויות רק כדי לקבל את הלוח בחזרה.

 

סה"כ עלויות :

 

הלוח : 486 ש"ח

בדיקה עצמאית שעלתה לי : 200 ש"ח

משלוח למעבדה : 10 ש"ח

בדיקה במעבדה של החברה ומשלוח חזרה כ : 151 ש"ח.

 

סה"כ הוצאות : 847 ש"ח (ועוד לא כללתי את מס. השיחות הרב שביצעתי).

 

מעצבן!

 

 

שמוליק

 

והלקח?

 

מה שזול בהתחלה, הופך ליקר בסוף.

במחיר הזה היית יכול לקנות ASUS....

 

לא נורא :lol::wink::roll:

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור מרגיז!

 

ב 21/9 השנה הזמנתי לוח אם מחנות ***** ברשת.

לאחר שבועיים קיבלתי אותו, הרכבתי אותו אך הוא עשה לי בעיות.

דיברתי עם מערך שירותי הלקוחות של החברה והם נתנו לי את האופציות הבאות :

 

1)להגיע לקיסרייה (שם נמצאת המעבדה). דבר שלא מתקבל, כי אני מבזבז דלק (אני גר בי-ם) וגם עלות בדיקה.

 

2)או, לבדוק בעצמי (לעשות הצלבות של רכיבים, לגשת לחנות). ניגשתי לחנות ושילמתי 200 ש"ח על הבדיקה. הלוח עדיין לא עבד.

 

הגעתי לבית באותו היום, הרמתי טלפון למעבדה בניסיון לפתור את התקלה, אך ללא הצלחה.

(מרגיז) ברגע שניתקתי את הטלפון, המחשב עלה (לפני כן, הוא נתקע ב - BIOS.

 

שמחתי.

 

לאחר כשבועיים, ניגשתי למחשב וגיליתי שהוא תקוע (בזמן עבודה ללימודים :evil: ).

אתחלתי את המחשב, וגיליתי שבקר ה -IDE2 לא מזהה את הדיסק הקשיח. בדקתי BIOS, הכל נראה תקין. עשיתי שוב הצלבות (כבלים, דיסקים קשיחים) וגיליתי (לאחר המון נסיונות) שהבעיה היא הלוח עצמו. משום מה כשהייתי נוגע בכבל לפעמים זה היה מגיב ומזהה את הדיסק.

 

החלטתי שאני שולח את הלוח למעבדה (התקשרתי לפני כדי לקבל את הכתובת המדוייקת).

המשלוח עלה לי כ 10 ש"ח. לאחר שבוע הוא הגיע אליהם, והיום הם בדקו אותו.

 

הלוח נמצא תקין. לאחר וויכוחים רבים עם מערך שירות הלקוחות, הסכימו להחליף לי אותו, אך הדבר יעלה לי כסף. אני בשוק! על מה כסף ? וכמה ? 90 ש"ח עולה המשלוח ליבואן (הרי הם מחליפים לי אותו) פלוס משלוח לבית הלקוח (חוצפה, הלוח באחריות!! :evil: ).

 

אמרתי לבחורה שטיפלה בי שאני גמרתי איתם וביקשתי שתבטל את ההזמנה החדשה של כרטיס הקול שבחרתי שלשום, ושתשלח לי את הלוח חזרה במצבו הנוכחי.

שוב, הגענו לעלויות! הבדיקה של הלוח במעבדה תעלה לי כ 110 ש"ח פלוס משלוח 48 ש"ח. עכשיו עוד יותר עצבנו אותי. לא אמרו לי לפני (עוד כשביקשתי את הכתובת למשלוח) שהבדיקה תעלה לי כסף. הבחורה אמרה לי שהייתי צריך לבדוק באתר (אבל איך לעזאזל אני יכול לבדוק באתר אם אין לי מחשב ? ? ? ) . לאחר ויכוחים רבים, טלפונים שנמשכו משבוע

שעבר ועד היום התייאשתי וביקשתי לשלם את העלויות רק כדי לקבל את הלוח בחזרה.

 

סה"כ עלויות :

 

הלוח : 486 ש"ח

בדיקה עצמאית שעלתה לי : 200 ש"ח

משלוח למעבדה : 10 ש"ח

בדיקה במעבדה של החברה ומשלוח חזרה כ : 151 ש"ח.

 

סה"כ הוצאות : 847 ש"ח (ועוד לא כללתי את מס. השיחות הרב שביצעתי).

 

מעצבן!

 

 

שמוליק

 

צר לי , אך אתה טיפש.

 

באם היית הולך ישירות לחברה שמייצרת את לוח האם יחד עם חשבונית , מבטיח לך שהיית מקבל שירות יעיל , מה גם שכל הבדיקות של המעבדה צריכים להעשות באחריות שקיבלת מהם !!! , בנוסף , אני בטוח שעם קצת צעקות , קצת איומי תביעה , וקצת "אני מבטל את התשלום" היית יכול לקבל הכל !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרי זה ידועה שפנדה מספקת את השירות הכי גרועה שאפשר...

הם בדרך כלל עושים לך טובה שבכלל לוקחים את הרכיבים לבדיקה עזוב שתשמע את הסיפורים שאני שמעתי תבין שלעולם אל תתעסק איתם אם אתה רוצה אתר יחסית אמין עם אנשים טובים זה http://www.pch.co.il ולא אני לא עובד אתר או מקבל רווחים ממנו

פשוט יצא לו שם של אתר שאם יש לך בעיות יש למי לפנות ולא לדבר לקיר ולהתעצבן ועוד לשלם טונה כסף על ספק מחורבן....

למה? ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרי זה ידועה שפנדה מספקת את השירות הכי גרועה שאפשר...

הם בדרך כלל עושים לך טובה שבכלל לוקחים את הרכיבים לבדיקה עזוב שתשמע את הסיפורים שאני שמעתי תבין שלעולם אל תתעסק איתם אם אתה רוצה אתר יחסית אמין עם אנשים טובים זה http://www.pch.co.il ולא אני לא עובד אתר או מקבל רווחים ממנו

פשוט יצא לו שם של אתר שאם יש לך בעיות יש למי לפנות ולא לדבר לקיר ולהתעצבן ועוד לשלם טונה כסף על ספק מחורבן....

 

קודם כל, לא ציינתי ששם החברה פנדה, אבל לצורך העניין - צדקת.

 

ולאורן, אחרי המון שמועות חיוביות (מבן דודה שלי וחברו שקנו שם) שהחברה טובה ויחסית זולה (מסתבר שלא) רציתי לנסות בעצמי. ומכיוון ש - PLONTER (החנות שבה קניתי את מחשבי הקודם בהשקעה של 10K) נסגרו או יותר נכון לא כל-כך פעילים, בדקתי אלטרנטיבות.

 

ועוד דבר, עם הלו"ז שיש לי כרגע, אני לא רואה את עצמי מתרוצץ מעיר לעיר מכל סיבה שהיא.

 

מה לעשות, אכלתי אותה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמוליק, לצערי, אחרי כמה נסיונות רעים מאוד שלי ושל ידידים רבים, הגעתי למסקנה שפנדה הם הפלונטר החדשים. בתור מישהו שפלונטר קיצרו כמה שנים מחייו לפני מספר שנים וברח לכיוון פנדה כשהם היו טריים יחסית, זה מעציב גם אותי.

 

המבחר והמחירים פשוט לא שווים את הסיוטים. :evil:

 

אם אתה מעוניין, צור עימי קשר ואתן לך פרטים של החנות איתה אני עובד בימינו. עד עכשיו אני והמקורבים אלי, כולל אנשים שהמלצתי להם לעבוד דרכם במסגרת עבודתי, די מרוצים. נקווה שזה ימשיך כך.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב תשמע אני מציע לך לא להתקרב לפנדה יותר...

ידעתי טוב מאוד שזה פנדה לפי שני דברים שירות גרוע :hihi: וקיסריה אתה יודע אין הרבה אפשרויות

 

תשמע שתי החנויות שני ממליץ לך לקנות מהם בלי עבודה בעיניים או עצבים מיותרים הם

http://www.zigzag2000.co.il

או

http://www.pch.co.il

 

שתי חנויות איכותיות בעיקר זיגזג למרות המחיר הקצת יותר יקר... אבל שווה בשביל השירות המושלם.. משהו נדיר הארץ...

למה? ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה ברור שמדובר בפנדה ברגע ש"קיסריה" נאמרה.

 

היה כאן בפורום לפני זמן מה שרשור לגבי מאיפה כדאי להזמין חומרה וכבר אז ציינתי שיש מחלוקת לגבי הטיב של פאנדה מבחינת הדעות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה אני אעשה עכשיו ?

 

במידה והלוח יחזור אליי לא תקין, מה יש לי לעשות ?

 

אני מתבאס מזריקת הכסף שיכל לשמש אותי למטרות יותר חיוניות!

 

:cry:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה אני אעשה עכשיו ?

 

במידה והלוח יחזור אליי לא תקין, מה יש לי לעשות ?

 

אני מתבאס מזריקת הכסף שיכל לשמש אותי למטרות יותר חיוניות!

 

:cry:

 

שמוליק

 

אני מאמין שהם לא יתנו לך כסף חזרה אלא זיכוי בלבד תשתמש בכסף לקנות משהו אחר ותקנה לוח אם מחנות נורמלית אני מבין אותך לגמרה....

למה? ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מנסה לבדוק את זה עם יצרן לוח האם או היבואן שיבדוק את הבעיה , וגם להתלונן על היחס מפנדה בעניין זה .

 

אולי לפחות הם יתקנו לך את הלוח , וברגע המתאים שיעלו לך העצבים בטלפון זה עוזר לפעמים !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי משם את המחשב שלי.

הגיע, בלי עין הרע (טפו טפו טפו) בצורה מושלמת.

גם חבר שלי הזמין מהם מחשב בצורה מאוד מאוד מקצועית (כי הוא בעצמו מקצוען), וקיבל בצורה מאוד מקצועית. הוא גם אמר לי מה כדאי לי להזמין.

 

כניראה שאם הם רואים מישהו מבין, הם לא עושים שטויות או משהו.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כניראה שאם הם רואים מישהו מבין, הם לא עושים שטויות או משהו.

 

הלוואי. זה לא ממש מעניין אותם. זו חברה שהגיעה למחזורים די גדולים ולא אכפת להם ממש מי אתה, אלא אם אתה מבלה פרקי זמן בלתי מבוטלים בלצוד אחריהם ולהרים עליהם שאגות אטומיות. או אם יש לך מזל.

 

שמוליק, נראה לי שאתה צריך לצעוק עליהם קצת. תצרח, תאיים, תתעצבן. לפחות שיפצו אותך כראוי. מקסימום בקש לדבר עם המנכ"לית. הבנתי שהיא בנאדם שקול.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.בדרך כלל שמזמינים מחנות שהכתובת שלהם זה הבית שלהם יהיו בעיות בשרות.

(פנדה וזיגזג אם לא הבנתם)

2.רוב יבואני הציוד לא נותנים שרות ישירות ללקוח.

3.רוב המוצרים בארץ יש להם איזה 10 יבואנים אז אתם לא ממש יודעים מי היבואן.

4.מכרתי ציוד מחשבים כמה שנים טובות.אין חברה בלי תקלות.

אינטל,ASUS .......אם בחברה אחת יש תקלות אחד לעשר בחברה השניה יהיו תקלות

אחד לעשרים ואז לך תחפש את החנות שנמצאת בחיפה בזמן שאתה גר בבתים בשביל

לתקן.

 

בהצלחה בפעם הבאה.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרי זה ידועה שפנדה מספקת את השירות הכי גרועה שאפשר...

הם בדרך כלל עושים לך טובה שבכלל לוקחים את הרכיבים לבדיקה עזוב שתשמע את הסיפורים שאני שמעתי תבין שלעולם אל תתעסק איתם אם אתה רוצה אתר יחסית אמין עם אנשים טובים זה http://www.pch.co.il ולא אני לא עובד אתר או מקבל רווחים ממנו

פשוט יצא לו שם של אתר שאם יש לך בעיות יש למי לפנות ולא לדבר לקיר ולהתעצבן ועוד לשלם טונה כסף על ספק מחורבן....

 

:roll:

pchwardware יותר טובים מפנדה?

:biggrin2: אני אפילו לא אכנס לזה... :roll:

 

קניתי משם את המחשב שלי.

הגיע, בלי עין הרע (טפו טפו טפו) בצורה מושלמת.

גם חבר שלי הזמין מהם מחשב בצורה מאוד מאוד מקצועית (כי הוא בעצמו מקצוען), וקיבל בצורה מאוד מקצועית. הוא גם אמר לי מה כדאי לי להזמין.

 

כניראה שאם הם רואים מישהו מבין, הם לא עושים שטויות או משהו.

 

זה לא מוסך, אתה מבקש משהו הם נותנים לך את המחיר שמוצע באתר.

 

הלוואי. זה לא ממש מעניין אותם. זו חברה שהגיעה למחזורים די גדולים ולא אכפת להם ממש מי אתה, אלא אם אתה מבלה פרקי זמן בלתי מבוטלים בלצוד אחריהם ולהרים עליהם שאגות אטומיות. או אם יש לך מזל.

 

שמוליק, נראה לי שאתה צריך לצעוק עליהם קצת. תצרח, תאיים, תתעצבן. לפחות שיפצו אותך כראוי. מקסימום בקש לדבר עם המנכ"לית. הבנתי שהיא בנאדם שקול.

 

ראית פעם את ה"מפעל" של חנויות המחשבים באינטרנט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...