Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,

כבר תקופה שאני מחפש חלק למנוע שלי, ( פג'ו 205, 1.4 )

 

אז אם מישהו במקרה קשור לפירוקיות או שיש לו 205 הרוסה מתחת לבית..

 

ויכול לעזור לי !

 

בבקשה !!!

אני מחפש חלק מהבית תרמוסטט !

התקשרתי כבר לכמה פירוקיות שלא היה להם!

לדוגמא ב"המאגר" וב"אחים יזדי" אמרו לי שהם בכלל לא מתעסקים עם כאלה חלקים!

אז אם מישהו יוכל לעזור אני אשמח!,

תודה,

 

העלתי תמונה, והחלק מוקף בעיגול,

גם הוספתי חץ, שמראה את הסדק שיש לי ובגללו אני צריך להחליף!!!

 

תודה רבה,

ניר.

DSCF0048.JPG

פורסם

פשוט תקנה חדש זה סה"כ פלאנש מים וזה ממש לא יקר (הכל יחסי בחיים :wink: ) ראבק...

 

אין מה לחפש בפירוק, זה חלק מתכלה מאלומיניום כמו משאבת מים.... וכל מה שתביא מפירוק סביר להניח שיהיה במצב דומה.

 

אפילו לרתך אלומיניום עולה יותר....קנה חדש וזהו :!:

HFturbo

פורסם
פשוט תקנה חדש זה סה"כ פלאנש מים וזה ממש לא יקר (הכל יחסי בחיים :wink: ) ראבק...

 

אין מה לחפש בפירוק, זה חלק מתכלה מאלומיניום כמו משאבת מים.... וכל מה שתביא מפירוק סביר להניח שיהיה במצב דומה.

 

אפילו לרתך אלומיניום עולה יותר....קנה חדש וזהו :!:

 

בדיוק כך !

בית טרמוסטט ל-106 חדש עולה 30 ש"ח אני מניח שב-205 מדובר בעלות דומה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
פשוט תקנה חדש זה סה"כ פלאנש מים וזה ממש לא יקר (הכל יחסי בחיים :wink: ) ראבק...

 

אין מה לחפש בפירוק, זה חלק מתכלה מאלומיניום כמו משאבת מים.... וכל מה שתביא מפירוק סביר להניח שיהיה במצב דומה.

 

אפילו לרתך אלומיניום עולה יותר....קנה חדש וזהו :!:

 

בדיוק כך !

בית טרמוסטט ל-106 חדש עולה 30 ש"ח אני מניח שב-205 מדובר בעלות דומה.

 

400 שקל רצו ממני בז'אן !,

 

אם אתה מוצא לי ב30 שקל, אני קונה חמישה :lol:

פורסם

תקשיב טוב,

-תפרק את החלק

-תנקה עם ספריי קרבורטור

-תרחיב את החריץ קצת עם דיסק - זה ינקה את כל השאריות.

כאשר פני השטח נקיים ויבשים תדביק עם פלסטלינה אפוקסית (ניתן לקנות בכל רשת אייס או אוטודיפו).

-תחכה שעה שעתיים ותרכיב חזרה. אל תניע מייד חכה עוד שעה שעתיים להתקשות מלאה.

 

זה יחזיק יותר טוב מהמקור. תיקנתי עם חומרים כאלו מצבים יותר מביכים.

במצב חירום לא חייבים לפרק בכלל - עושים זאת על רטוב. פיצוץ/סדק ברדיאטור באמצע שום מקום בשטח. זה מחזיק יופי, אבל אם יש לך קצת זמן תפרק.

 

העיניין הוא שאם אתה מפרק אתה יכול להדביק גם מבפנים וגם מבחוץ.

 

שתי נקודות קטנות לסיום:

1. המלצתי אינה תקפה אם אתה רוצה לחסוך גרוש וחצי.

2. הריקבון הזה נוצר בעקבות אבנית. זאת אומרת שזה המצב בכל מערכת הקירור ותעלות המים במנוע. זה מה שקורה כאשר שמים מים ולא נוזל קירור. לא מאשים אותך יכול להיות שהפושע הוא הבעלים הקודמים.

לידיעה כללית כל המנוע מבפנים נראה ככה ולא רחוק הזמן שתצתרך לפתוח גם ראש מנוע. תחשבן את זה.

 

בברכה והצלחה,

 

יגאל.

פורסם
תקשיב טוב,

-תפרק את החלק

-תנקה עם ספריי קרבורטור

-תרחיב את החריץ קצת עם דיסק - זה ינקה את כל השאריות.

כאשר פני השטח נקיים ויבשים תדביק עם פלסטלינה אפוקסית (ניתן לקנות בכל רשת אייס או אוטודיפו).

-תחכה שעה שעתיים ותרכיב חזרה. אל תניע מייד חכה עוד שעה שעתיים להתקשות מלאה.

 

זה יחזיק יותר טוב מהמקור. תיקנתי עם חומרים כאלו מצבים יותר מביכים.

במצב חירום לא חייבים לפרק בכלל - עושים זאת על רטוב. פיצוץ/סדק ברדיאטור באמצע שום מקום בשטח. זה מחזיק יופי, אבל אם יש לך קצת זמן תפרק.

 

העיניין הוא שאם אתה מפרק אתה יכול להדביק גם מבפנים וגם מבחוץ.

 

שתי נקודות קטנות לסיום:

1. המלצתי אינה תקפה אם אתה רוצה לחסוך גרוש וחצי.

2. הריקבון הזה נוצר בעקבות אבנית. זאת אומרת שזה המצב בכל מערכת הקירור ותעלות המים במנוע. זה מה שקורה כאשר שמים מים ולא נוזל קירור. לא מאשים אותך יכול להיות שהפושע הוא הבעלים הקודמים.

לידיעה כללית כל המנוע מבפנים נראה ככה ולא רחוק הזמן שתצתרך לפתוח גם ראש מנוע. תחשבן את זה.

 

בברכה והצלחה,

 

יגאל.

 

אוקי, זה נורא מעודד!, תודה :cry:

 

אין בעלים קודמים, האשמים זה אחי ואבא שלי שטיפלו באוטו לפני!...

 

ניר.

פורסם
פשוט תקנה חדש זה סה"כ פלאנש מים וזה ממש לא יקר (הכל יחסי בחיים :wink: ) ראבק...

 

אין מה לחפש בפירוק, זה חלק מתכלה מאלומיניום כמו משאבת מים.... וכל מה שתביא מפירוק סביר להניח שיהיה במצב דומה.

 

אפילו לרתך אלומיניום עולה יותר....קנה חדש וזהו :!:

 

בדיוק כך !

בית טרמוסטט ל-106 חדש עולה 30 ש"ח אני מניח שב-205 מדובר בעלות דומה.

 

400 שקל רצו ממני בז'אן !,

 

אם אתה מוצא לי ב30 שקל, אני קונה חמישה :lol:

 

אתה לא מחליף את כל החלק שסימנת, אלא רק את בית הטרמוסטט, הוא מחובר לחלק שסימנת באמצעות 2 ברגים ואליו מתחבר צינור המים.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
פשוט תקנה חדש זה סה"כ פלאנש מים וזה ממש לא יקר (הכל יחסי בחיים :wink: ) ראבק...

 

אין מה לחפש בפירוק, זה חלק מתכלה מאלומיניום כמו משאבת מים.... וכל מה שתביא מפירוק סביר להניח שיהיה במצב דומה.

 

אפילו לרתך אלומיניום עולה יותר....קנה חדש וזהו :!:

 

בדיוק כך !

בית טרמוסטט ל-106 חדש עולה 30 ש"ח אני מניח שב-205 מדובר בעלות דומה.

 

400 שקל רצו ממני בז'אן !,

 

אם אתה מוצא לי ב30 שקל, אני קונה חמישה :lol:

 

אתה לא מחליף את כל החלק שסימנת, אלא רק את בית הטרמוסטט, הוא מחובר לחלק שסימנת באמצעות 2 ברגים ואליו מתחבר צינור המים.

 

נראה לי שאתה טועה,

זה החלק שבא בין החיבור לצינור מים לבלוק מנוע,

והוא יחידה אחת שלמה!,

וצריך להחליף את כל החלק...

 

ניר.

פורסם

צינור המים לא מתחבר ישירות לחלק שסימנת אלא לבית הטרמוסטט שעולה 30 ש"ח, הוא מתחבר באמצעות 2 ברגים עליון ותחתון.

 

סימנתי לך את הבורג העליון, לגבי התחתון תפעיל את הדימיון.

flanj.JPG

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אוקי,

הוספתי תמונה נוספת של הסדק...

 

באדום מוקף הסדק,

ובכחול הקפתי את אזור החיבור בין החלק הסדוק לחלק שיתפרק אם אני אפתח את שני הברגים שאתה מדבר עליהם!...

 

 

ניר.

DSCF005221.JPG

×
×
  • תוכן חדש...