Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי פיאט טמפרה שנת 94' 1.6

 

רציתי לשאול פה את בעלי הניסיון שברשותם פיאט טמפרה כזאת או אחרת ושהתנסו בזה,

כיצד אני יכול לפרק את הריפוד של הדלת כדי להגיע לגוף של הדלת ולחלון.

 

מכיוון שניסיתי לפרק זה נראה לי מודבק.

וזה לא הגיוני כי איך אם כך מגיעים אל החלון כל פעם מוצאים ומדביקים?

 

ואם אפשר לפרק "י תלישה או אפשרות אחרת אשמח אם בנוסף תגידו לי איך להחזיר אותה למקום.

 

תודה לכולם זה יעזור לי המון.

 

עמית גלאם.

פורסם

כמו בכל רכב , יש ברגים ויש קליפסים כאלו .

ראשית , פתח את כל הברגים הנראים לאין ואת שאינם נראים חפש מאחורי כיסוי פלסטיק למינהם.

שים לב, לעיתים יש ברגים גם בתחתית הדלת.

לאחר ששיחררת את כל הברגים, פשוט תתחיל מלמטה למשוך בעדינות את הכיסוי, אם אתה לא מצליח, נסה מהצד של הדלת.

זה לא כזה מסובך. חשוב מאוד! שים לב לא לתלוש צמות חשמל של אביזרים כמו חלונות חשמל או תאורת דלת.

בהצלחה.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

האם יש חלון שמלי מקורי במכוניתך (אני חושב שכן) או ידית ידנית לחלון?.

שיטת הפרוק הנה כדלקמן:

פרק את מכסה ידית האחיזה ואח"כ את ידית האחיזה עצמה ונתק את מחבר מתגי החלונות.

פרק את מלבן הפלסטיק המכסה את ידית םנימית לפתיחת הדלת.

הסר את 4 הברגים המחברים את הריפוד אל הדלת ועוד בורג אחד במרכז תא החפצים התחתון.

בעזרת מברג ארוך החל לאט ובזהירות לנתק את הריפוד התפוס אל הדלת בנעצי פלסטיק (קליפסים) וזאת מלמטה כלפי מעלה.

בחלק העליון של ריפוד הדלת נעתי הפלסטיק הנם גדולים וחזקים יותר ולכן מצריכים קצת יותר כוח לניתוקם מהדלת וחבהסתייעות במברג הארוך לצורכי הגעה אליהם.

לאחר הסרת ריפוד הדלת יש עוד צופוי נייר פלסטיק דק המודבק אל הדלת וניתן להסרה ע"י משיכתו בזהירות.

אם תרשום כתובת דוא"ל אשלח לך צילומים והוראות לפרוק הנ"ל.

דרך אגב, למה ברצונך לפרק הריפוד ומה התקלה?.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

תודה רפי!

 

ידעתי שאפשר לסמוך עלייך!

 

הינך צודק אכן יש לי ברכב חלונות חשמל.

הכתובת שלי היא: [email protected]

 

אשמח ואפילו יותר אם תשלח לי הסבר מפורט.

 

יש לי איזה בעיה עם החלון שם שאני רוצה לבדוק.

 

בתודה מראש,

עמית גלאם

פורסם

ממש תודה! קיבלתי, מפורט ביותר.

 

יש שתי בעיות לחלון:

 

1. בקור החלון עולה ממש לאט עד שהוא נתקע באמצע אבל שממש קר, בוא נגיד לילה באמצע החורף, אבל כשחם הוא עולה חלק וכשקר ממש קצת הוא עולה ונתקע קצת בדרך.

 

2.החלון כשעולה הוא זז לי הצידה כאילו לא עולה במסילה שלו.

 

מקווה שהבנת.

 

בתודה,

עמית גלאם:-)

פורסם

מנגנון החלון החשמלי תפוס אל הפח השחור של הדלת ע"י אומים המתחחברים אל תושבת גומי קטנה ועגולה הנראית כמו תושבת מנוע. יש מקרים שבהם אחת התושבות קרועה וגורמת לכך שהמנגנון יזוז ממקומו בזמן פעולה ולכן חלון גם יצא מהמסילות.

במקרה כזה הפתרון הזול הנו החלפת תושבת קרועה כזאת בלבד ממנגנון ישן אחר רק שקשה למצוא כזה.

התושבת מתחבר בהברגה אל מנגנון החלון עצמו. כמודומני שיש לי תושבת כזאת, אבל בדוק קודם בודאות אם היא קרועה.

יתכן שהבעיה נובעת רק בגלל חיכוך רב של החלון עם המסילות שיש לשמנן עם ספריי סיליקון להחלקה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

ממש תודה רפי על כל העזרה,

הבעיה תוקנה, החלון אכן יצא מהמסילה בצד ימין, החזרתי אותו בשלום למסילה שלו, וכעת הוא שוב על דרך המלך.

 

תודה רבה לך ולילה טוב!

×
×
  • תוכן חדש...