Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף היה לי זמן וצילמתי את הבאגי שלי..

מצטער שהאיכות לא משהו (חבר שלא יודע לצלם).

הבאגי בנויה מ 2 קטנועי סאן יאנג פיור 50 סמ"ק..

השילדות נחתכו באיזור הכידון וחוברו יחדיו..

כיסא של פיאסטה ישנה הורכב.

הורכב גם רדיו טייפ ואפילו טוויטר..

הבאגי נסעה עד לאחרונה עם 2 המנועים ...אבל מנוע אחד הלך וצריך לעשות ראש ואין לי זמן

בינתיים אני נוסע על מנוע אחד וזה גם מספיק..

תאוצה זריזה וחזקה וסגירה של כ 60 קמ"ש..

עם 2 המנועים היא מגיעה ל70-80 קמ"ש..אבל במהירות רבה

ובאיזה כוח..

יש גם איתותים אורות וצפצפה..

 

הבאגי נבנתה ע"י ללא עזרה מאף בעל מקצוע( טוב..מי שיכנס לבית שלי יבין)..

זאת הבאגי הרביעית שאני בונה אחרי שבניתי כבר 3 כאלה עם מנועים של פיאג'ו..

 

זריקות תחת והיגוי יתר נעשים בחופשיות..

 

הפרוייקט הבא..: 2 מנועים של 150 סמ"ק. :twisted:

kart5.JPG

kart4.JPG

kart3.JPG

kart2.JPG

kart1.JPG

פורסם
זה יותר נראה להגדרה של קלנוע מאשר באגי

 

 

 

(בצחוק, אין כוונה לפגוע)

 

זה בסדר.

יש כאלה שקוראים לזה "עגלת נכים ממונעת"

 

אחרי שהם עושים סיבוב הם מדברים אחרת

פורסם
זה יותר נראה להגדרה של קלנוע מאשר באגי

 

 

 

(בצחוק, אין כוונה לפגוע)

 

זה בסדר.

יש כאלה שקוראים לזה "עגלת נכים ממונעת"

 

אחרי שהם עושים סיבוב הם מדברים אחרת

 

LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה אחד הכלים הכי מצחיקים שיש!!!!!!! :lol::lol::lol:

אחרי הסיבוב שעשיתי על זה גם אני דיברתי אחרת!! (אם אתה זוכר בנווה נאמן שעשינו שם כמה חברה ג'ימקאנה)

 

ישי? אביב? גם אתם מוזמנים לשבח את הכלי המדהים!! :D

פורסם

חחחח ... תאמינו או לא , הדבר הזה ענק !!!

 

ראיתם פעם עגלת זקנים ממונעת שיוצאת מסיבוב בפאוור סלייד ?? אז זה זה !!

ישנם שני מנועים , אבל רק צד אחד עובד , אז זה גורם לקשקוש הזה לרצות לסוע על הצד !

מפגר לכל הדעות ! :twisted:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
זה יותר נראה להגדרה של קלנוע מאשר באגי

 

 

 

(בצחוק, אין כוונה לפגוע)

 

זה בסדר.

יש כאלה שקוראים לזה "עגלת נכים ממונעת"

 

אחרי שהם עושים סיבוב הם מדברים אחרת

אני מאשר.

 

הכלי הזה זה פסיכופתי לגמרי... היגוי יתר והיגוי נגדי בכמויות! :shock: (ואם לא אז הגלגל החיצוני אחורי עולה באוויר :shock::shock::shock::lol: )

 

חיזוקי שילדה, שני מנועי 250 סמ"ק, צמיגים בשרניים יותר (חליפת רכיבה וקסדה :idea: ) ויש לך מפלצת אמיתית! :twisted:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אבל איך ההתנהגות של רכב תלת גלגלי?

זה נשמע מוזר, זה מתנהג כמו אוטו או חצי אופנוע או מה? :?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
יצא לך אחלה של כלי , תגיד כמה זמן לקח לך לבנות אותו?

 

יומיים השילדה הייתה גמורה..

ועוד שבוע לקח לי לעשות את הצביעה, התאמת תושבת לכיסא,

חיבור כל הכבלים( ברקסים,גז)..ועוד כמה קשקושים קטנים

פורסם

הבולמים מקדימה ביכלל מצחיקים...

 

איזה דבר מוזר...אבל נראה לי נחמד להתחרע עליו :lol:

 

והמערכת סטריאו ההקיפית...

 

קרעת אותי.. :lol:

פורסם

מדהים.

 

איך חוברו כל המערכות?

 

כבל גז מתפצל לשני המנועים?

חשמל נפרד לכל צד או מערכת אחת לכל הכלי? מצבר אחד והתנעה "בשלבים"? :lol:

איך השליטה בברקסים? כלומר איך חיברת ידית אחת ל-2 בלמים אחוריים?

מע' דלק נפרדת לכל צד? או אחת?

 

ואיתותים בשביל מה בדיוק?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

איזה דבר פסיכי!

אהבתי!

 

אגב - כשאתה יוצא לפריז-דאקאר איתו, שים עליו מדבקה של הפורום, זה בטח יקבל המון חשיפה!

×
×
  • תוכן חדש...