Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מדהים.

 

איך חוברו כל המערכות?

 

כבל גז מתפצל לשני המנועים?

חשמל נפרד לכל צד או מערכת אחת לכל הכלי? מצבר אחד והתנעה "בשלבים"?

איך השליטה בברקסים? כלומר איך חיברת ידית אחת ל-2 בלמים אחוריים?

מע' דלק נפרדת לכל צד? או אחת?

 

ואיתותים בשביל מה בדיוק?

 

כבל גז רגיל בכידון מחובר למנוע אחד.

והייתה מחוברת דוושה לגז בשביל המנוע השני אבל הוצאתי אותה..

כך הייתי שולט על עוצמת הגז בסיבובים..

לדוגמה : בסיבוב ימינה היית נותן גז רק במנוע השמאלי וכך להפך.

 

יש מצבר אחד קודם מתניע את המנוע הראשון ואח"כ את השני..

לא חייב לנסוע עם שניהם רק אם אני רוצה להתחרע אני מדליק את השני.

 

יש מכל דלק אחד עם מפצל באמצע הצינורית שהולך למנוע השני וכך גם בשמן..

יש ברקס לגלגל הקדמי.

וברקס לגלגל האחורי הימני..

לא צריך את הברקס של המנוע השני ..מספיק גלגל אחורי אחד שיעצור.

 

איתותית זה סתם ..

אני מאותת בפניות אז אנשים עוד חושבים שזה חוקי..

למעשה זה לא..

למרות שלאחד מהמנועים עוד יש טסט.

פורסם

איך בנית? מאיפה הקטנועים? כמה זמן ונסיון צריך לזה?

 

 

נאמר שבא לי להתחיל לבנות כאלה כלים... מה אני צריך??

 

 

 

רון.

-לה לה לה-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

נאמר שבא לי להתחיל לבנות כאלה כלים... מה אני צריך??

רון, אל תתחיל עם זה אפילו!

פדנט כמוך שמנקה את הרדיאטור מבחוץ עם קיסם אוזניים, מודד עומק חריצים בצמיגים לפני כל נסיעה, מורח משחה אנטיביוטית בתוך הכוסית של הקרבורטור ודואג לקורוזיה בקפיצים שמתחת לריפוד המושב (דוגמאות מפוברקות, אך הגיוניות...) אסור לו להתקרב לפרוייקט כזה! אתה בטח תגמור עם כורסת אמריקן קומפורט עם שני מנועי ג'אווה מחוברים לגירים רציפים של ג'אסטי, והכל צבוע מטאלי עם 3 שכבות לכה, 5 שכבות ווקס ואחרי 15 שנה של השקעה...

 

זה יותר מדי שכונה בשבילך, איש! והכל בידידות!

פורסם

מכוער :)

 

אבל אחלה של טירוף ... תיהנה למרות שגם אם הייתי רואה בפעם הראשונה הייתי אומר שזה רכב נכים :wink:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תיראו בתור אחד שנסע על זה ממש הרבה

זה כלי מגניב רצח

עזבו שגירדתי איזה 10-50 מכוניות בשורה

זה כיף לעלות עם צד אחד על המדרכה לנסוע

ממש מגניב

כמו שרועי אמר יש פרויקט לעשות

אולי נביא שני מנוע 2 פעימות של קארט עם קירור שמן

150 סמ"ק כפול 2

כידוע קארט 2 פעימות שובר אימפרזה מעמידה עד 60

נבנה כזה .......

פורסם

ממש מדליק.... נתת לי רעיון נחמד , יש לי פיור 98 שאני כבר לא משתמש בו מתחת לבית , אין לו טסט שנה... יש לי מנוע של DT והמון חלקים של 50 סמ"ק 2 פעימות, המון חלקים של סוויפט.... נראה לי שאבנה משהו בסיגנון עם המנוע של הDT ועם צמיגי שטח כדי להשתולל ליד הים....

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...