Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,ברצוני לקבל יעוץ ועצה לגבי רכישת רכב יד 2,סכום ההשקעה הוא בסביבות ה 45 עם אפשרות חריגה לדברים "מיוחדים".השיקול שלי מתחיל ברכבים אך ורק אוטומטיים,שנת 99-00 כי זה מה שאני יכול להרשות לעצמי בסכום הזה,חשבתי על רכבים אמינים ואיכותיים בסיגנון ספורטיבי כמו הונדה סיוויק,מאזדה לנטיס,ששניהן מנוע 1600,ויש אפשרות חריגה שהיא טויוטה יאריס אבל המנוע יותר חלש,הבנתי שעדיף לרכוש רכב יפני מכל הבחינות,עלויות,אמינות ואיכות נסיעה,לכן אלו ההתלבטויות שלי,אם אוכל לקבל ייעוץ או כיוון שונה ומידע על מה שרשמתי אודה לכם מאוד!תודה לעוזרים!

פורסם

איך הונדה סיוויק ומאזדה לאנטיס קשורות ל"סגנון ספורטיבי" ?

 

בתקציב כזה אתה יכול לרכוש לך סופרמיני משנתונים מאוחרים(2001-2004 בהתאמה). כגון פונטו ספייס או איביזה/פולו/פאביה או 206

הרכבים האלו יהיו יותר זריזים, חסכוניים ובטיחותיים מהאלטרנטיבות שהצגת.

השאלה היא כמובן האם אתה מחפש רכב משפחתי, או משהו קופקטי יותר.

!AWDSOME

פורסם

היי,

 

לא ממש הבנתי מה אתה מחפש ברכב חוץ מאוטומט ומעל שנת 2000.

 

תציין איזה גודל של רכב אתה מחפש, משפחתי, מנהלים, מיני וכו'..

 

האם אתה מעדיף מנוע גדול יותר או שנתון גבוה יותר?

 

מה יותר מעניין אותך, איבזור פנים? אמינות? צריכת דלק? וכו'..?

 

 

תוסיף פרטים ונשמח לעזור לך.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

האמת שאני דיי מתלבט בין הונדה סיוויק 2000 לבין מאזדה לאנטיס 2000,המחיר דומה רק שאני לא סגור על מי יותר כדאי.

אני פוסל על הסף מכוניות אירופאיות.

צריכת הדלק צריכה להיות ממוצעת+,רכב אמין,שיהיה נוח לנסיעה,מנוע טוב שירגישו אותו שהנסיעה תהיה כיפית.

זה בגדול,

אם יש עוד אפשרויות אשמח לשמוע ולקבל חוות דעת.

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...