Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסעדת Hooters, נתניה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נפתח כבר ב 29/11 המועדון שלנו (חלק ממנו) היה בפתיחה החגיגית!!!

 

אחלה אוכל ואחלה שירות , והבעלים מאוד סימפטיים!!!!!

 

מומלץ בחום!!!

 

u4zj5bp83imwijkimtud.jpg

 

mwetfnwpccivbqj61nf1.jpg

nkgt5szkapm3zco9bp2p.jpg

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברים שהיו אמרו שהמלצריות סתם ערסיות/פרחות וממש לא שוות את המחירים של המקום..

 

מישהו שהיה יכול לאשר/להפריך?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
חברים שהיו אמרו שהמלצריות סתם ערסיות/פרחות וממש לא שוות את המחירים של המקום..

 

מישהו שהיה יכול לאשר/להפריך?

 

נו...מה חשבת שיהיה שם ? דוגמניות מהאחוזה של יו ה ?

 

כמו כל דבר בארץ , גם את זה ימלאו ערסים שעושים רעש.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
חברים שהיו אמרו שהמלצריות סתם ערסיות/פרחות וממש לא שוות את המחירים של המקום..

 

מישהו שהיה יכול לאשר/להפריך?

 

לא הייתי שם אבל מה אתה מצפה שיהיה ?

 

הם לא עשו יבוא אישי של-20 כוסיות אמריקאיות אם זה מה שאתה שואל...

 

זה הבדל במנטליות, בארץ כל אחת שנראית בערך טוב בטוחה שהיא מושלמת ומתייחסת אל עצמה (ואל אחרים) בהתאם ככה שאני לא מצפה ליותר מידי.

 

בארה"ב אגב, הייתי סועד בהוטרס לעיתים והיה נחמד מאוד. זו מסעדה לכל המשפחה (למי שתהה למה יש תפריט ילדים)

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

זה רק אני או שהמקסימום שם זה C-75 ?

בז'ז'ים ששוים ד$לר אחד מ אל בנדי זה לפחות D

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מוסטנג, נובה, מייבריק

 

משעשע אותי שהן עובדות כולן בגרביונים...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

 

זה הבדל במנטליות, בארץ כל אחת שנראית בערך טוב בטוחה שהיא מושלמת ומתייחסת אל עצמה (ואל אחרים) בהתאם ככה שאני לא מצפה ליותר מידי.

 

לא יאמן כמה שזה נכון.

לכן אני יוצא עם הולנדית. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
מה אתם מתלהבים כל כך ממסעדה שרואים בה קצת צ'יצקס?:lol:

 

במקום זה לכו תשיגו צ'יצקס משלכם :wink:

 

 

יוגב

מילים כדורבנות.

 

חוץ מזה, הייתי בטוח שכל הבלאגן שווה את זה, מה זה התילבושות סטייל שנות ה 80 המבחילות האלה(בערך כמו המוזיקה של שנות ה 80)

 

יש הרבה מקומות בילוי שרואים בהם בחורות יותר יפות, עם יותר ציצקס בחוץ, ולבושות נורמלי.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
מילים כדורבנות.

 

חוץ מזה, הייתי בטוח שכל הבלאגן שווה את זה, מה זה התילבושות סטייל שנות ה 80 המבחילות האלה(בערך כמו המוזיקה של שנות ה 80)

 

יש הרבה מקומות בילוי שרואים בהם בחורות יותר יפות, עם יותר ציצקס בחוץ, ולבושות נורמלי.

 

ישראל ממוקמת בחצי סקאלה בין אירן לעולם המערבי ...

זה למה המלצריות לא יותר מידי חשופות.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
מילים כדורבנות.

 

חוץ מזה, הייתי בטוח שכל הבלאגן שווה את זה, מה זה התילבושות סטייל שנות ה 80 המבחילות האלה(בערך כמו המוזיקה של שנות ה 80)

 

.

 

לא המוזיקה החובבנית שלך עם הגיטרה יותר טובה משנות ה80 :roll:

פורסם
לא המוזיקה החובבנית שלך עם הגיטרה יותר טובה משנות ה80 :roll:

 

צודק, היא חובבנית ויותר טובה מהזבל הזה.

העשור הכושל של המוסיקה, מוזיקת אורגנים עלובה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

נכון, עשור מחורבן , עם להקות בדיחה שלא השפיעו על העולם כמו מטאליקה , איירון מיידן , מגדת , ההתפתחויות של הבלאק מטאל .... ממש לזרוק הכל לפח - וזה רק בסגמנט קנטן של המוסיקה.

 

מה לעשות שפופ יהיה פופ יהיה גרוע - להכליל את זה ככל המוסיקה של אותו עשור זה שטויות במיץ

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...