Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למען הדורות הבאים: אונו 1.4 VS פג'ו 205


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי !

אחרי שחרשתי את החיפוש בנוגע למידע בקשר לשתיים שבנדון, לא מצאתי איזשהו ת'רד השוואתי מסודר ומקיף.

אני מתלבט בין השתיים ובאמת מתקשה להחליט. ההיצע משתיהן הוא אדיר והשימושיות של שתיהן זהה.

אני אשמח לעזרה ולדעות בקשר להשוואה ביניהן מבחינת מספר פרמטרים. אודה להתייחסות בקשר אליהם.

השנתון אליו אני מתכוון הוא 1993-1994

בשנים הללו, בשני הדגמים, החליפו קרבורטור(93) להזרקה (94). גם בנקודה זו, לא הצלחתי להכריע, מה כדאי להעדיף, 93 או 94, קרבורטור או הזרקה? (מבחינת עלויות שוטפות, צריכת דלק, אמינות המערכות והוצאות תיקונים)

 

הנקודות להשוואה בין הדגמים:

עלויות חלקים חליפיים/מקוריים

עלויות אחזקה שוטפות

עלויות טיפולים

אמינות (עד כמה שאפשר לשייך את המילה הזו לשתיהן...)

צריכת דלק

וכמובן התייחסות למה ששאלתי בהתחלה לגבי קרבורטור או הזרקה (חשוב)

 

אז למען הדורות הבאים (ולמעני 8)) תתרמו למען את דעתכם!

 

בין העונים תוגרל נסיעה מבחן ! :-)

 

תודה מראש

פורסם

בתור בעלים לשעבר של שני סוגי הרכב הנ"ל לפי דעתי הפג'ו מנצחת בגדול ורק הזרקה לא קרבורטור(אמרת צריכת דלק לא??)

יכול להיות שזה עניין של מזל יכול להיות עניין של נסיון (האונו היה הרכב הראשון שלי לפני 13 שנים) אבל הפיאט הייתה מבלה במוסך אחת לחודשיים בגלל סיבות כאלו ואחרות והפג'ו ששירתה אותי נאמנה 5 שנים כולל שרות צבאי בחיפה(נסיעות חיפה ראשון לציון) פשוט הייתה נהדרת ,טיפולים בזמן וכמעט ללא תקלות רציניות וצריכת דלק נהדרת של 1-14/15 משולב בדגם הג'וניור 1100 סמ"ק.

פורסם
בתור בעלים לשעבר של שני סוגי הרכב הנ"ל לפי דעתי הפג'ו מנצחת בגדול ורק הזרקה לא קרבורטור(אמרת צריכת דלק לא??)

יכול להיות שזה עניין של מזל יכול להיות עניין של נסיון (האונו היה הרכב הראשון שלי לפני 13 שנים) אבל הפיאט הייתה מבלה במוסך אחת לחודשיים בגלל סיבות כאלו ואחרות והפג'ו ששירתה אותי נאמנה 5 שנים כולל שרות צבאי בחיפה(נסיעות חיפה ראשון לציון) פשוט הייתה נהדרת ,טיפולים בזמן וכמעט ללא תקלות רציניות וצריכת דלק נהדרת של 1-14/15 משולב בדגם הג'וניור 1100 סמ"ק.

 

תודה על התגובה

 

מה לגבי עלויות אחזקה? ועלויות חלפים? יש הבדל? (מעבר לקיזוז של תדירות תיקונים מול עלות חלקים).

וגם - אני מחפש שהרכב ישרת אותי בתוך חיפה (עליות-ירידות) וגם מידי פעם בינעירוני. המנוע 1.1 יספיק? לא עדיף 1.4 בשביל תוספפת הכוח? (וגם איך ה-1.4 מבחינת צריכת דלק?)

פורסם
תודה על התגובה

 

מה לגבי עלויות אחזקה? ועלויות חלפים? יש הבדל? (מעבר לקיזוז של תדירות תיקונים מול עלות חלקים).

וגם - אני מחפש שהרכב ישרת אותי בתוך חיפה (עליות-ירידות) וגם מידי פעם בינעירוני. המנוע 1.1 יספיק? לא עדיף 1.4 בשביל תוספפת הכוח? (וגם איך ה-1.4 מבחינת צריכת דלק?)

אתה מדבר על רכבים מלפני 7 ו12 שנים אני ממש לא זוכר עלויות,

וה1100 בפגו' נסע לכל מקום שאתה רק תחשוב עליו,

מצפת דרך טבריה ועד אילת.

פורסם

אני לא רואה סיבה לקנות 205 עם מנוע 1100. ה1400 אמין, סוחב מעולה וחסכוני.

עם 205 תקינה אין סיבה שלא תראה גם 1:15 ויותר בבין-עירוני.

 

קרבורטור או הזרקה? שאלה טובה. מערכת ההזרקה של ה205 די אמינה, אבל כשהיא מתקלקלת (אחת למי-יודע-כמה-שנים) זה עלול להגמר בנזק רציני. קרבורטור משפצים פעם בשנתיים בכמה מאות שקלים וממשיכים הלאה. אם אתה בטוח שההזרקה ברכב שאתה קונה תקינה, היא בהחלט עדיפה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה

 

לגבי ההזרקה - בדיקה במכון תוכל לוודא את תקינותה? איך בודקים?

 

סתם לידע כללי - למה היא עדיפה על קרבורטור?

פורסם
אני לא רואה סיבה לקנות 205 עם מנוע 1100. ה1400 אמין, סוחב מעולה וחסכוני.

עם 205 תקינה אין סיבה שלא תראה גם 1:15 ויותר בבין-עירוני.

 

קרבורטור או הזרקה? שאלה טובה. מערכת ההזרקה של ה205 די אמינה, אבל כשהיא מתקלקלת (אחת למי-יודע-כמה-שנים) זה עלול להגמר בנזק רציני. קרבורטור משפצים פעם בשנתיים בכמה מאות שקלים וממשיכים הלאה. אם אתה בטוח שההזרקה ברכב שאתה קונה תקינה, היא בהחלט עדיפה.

מסכים גם מסכים .מנוע ה1400 חזק יותר וסוחב טוב יותר ואמין באותה מידה אני רק הבאתי דוגמה של רכב שהיה לי שגם כן למרות המנוע הקטן יותר היה מצויין.

פורסם

בדוק אם המזגן מקורי או לא בשנים שאתה מחפש.

ב 89-90 ל 205 1.4 מזגן מקורי, לאונו לא.

ה 205 משנים אלו היתה עדיפה בהרבה על האונו, מנסיון של שנים ארוכות עם השניים.

×
×
  • תוכן חדש...