Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה התפקיד של פילטר פתוח? מה זה יתן לי לרכב שלי ספציפית? והאם זה חוסך או שותה דלק?

מה התפקיד של צ'יפ? מה זה יתן לי לרכב שלי ספציפית? והאם זה חוסך או שותה דלק?

מה אני עוד יכול להוסיף לאוטו כדי שיהיה יותר זריז וינצל את הכח של המנוע שלו יותר, למה עד עכשיו לא ראיתי שזה אוטו זריז למרות שזה שותה לי דלק אחושרמוטה...

תודה רבה מראש....

פורסם

פילטר פתוח הוא פילטר אויר שמחליף את המקורי של הרכב ומאפשר הכנסה של יותר אויר למנוע, מה שגורם להגדלת כמות הדלק שנכנסת למנוע (עדיין חייבים לשמור על היחס של 14.7 חלקיקי אויר לחלקיק דלק אחד). לגבי הרכב שלך הוא ייתן שינוי בצליל של המנוע ואולי העלאה של 2% בהספק.



צ'יפ הוא בעצם כינוי לתכנות שונה של מחשב ההזרקה (פעם היו מחליפים את הרכיב המתוכנת במחשב ולכן קוראים לזה צ'יפ), גם כאן תלוי במה רוצים לעשות למנוע, בד"כ מנוע אטמוספרי כמו שלך יקבל מקסימום תוספת של 7-10% להספק די בטוח על חשבון צריכת דלק.

מה הכוונה אצלך באוכל דלק אחושרמוטה? כמה זה בקילומטרים לליטר? (אחושרמוטה עד כמה שאני יודע היא לא קנה מידה מוכר למדידת צריכת דלק).

פורסם

דיי להטעות אנשים ;)

 

אחושרמוטה זו המילה בה הסופרת דורית זילברמן (אישתו של מנחם זילברמן) מתארת את האהבה שלה ביחד עם מישל חדד.

 

אז זה לא קשור לצריכת דלק.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בא נתייחס לנתונים ב"שעה קלה על קלקולוס" :

צריכת דלק 1:9.

נסיעה מרחובות לת"א עולה 60 ש"ח.

ליטר דלק עולה 6.5 ש"ח.

 

60 ש"ח לחלק ל 6 ש"ח נותן לנו 10 ליטר.

האוטו נוסע 9 ק"מ על כל ליטר.

מסקנה - המרחק בין רחובות לת"א הוא 90 ק"מ. מש"ל. :shock:

 

 

 

אחושרמוטה זו המילה בה הסופרת דורית זילברמן (אישתו של מנחם זילברמן) מתארת את האהבה שלה ביחד עם מישל חדד..

 

שיט, עכשיו אתה צריך להסביר לאישתי למה איבדתי את הזיקפה ל 24 שעות, רק לדמיין את מה שכתבת. :?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

1:9 לכזה רכב זה נתון יפה מאד (יש לי כזה בדיוק במשפחה)

אם תשים פילטר פתוח, טוב, וממוקם נכון, הצריכה תשתפר פלאים ל.......... 1:9 :shock:

אם תשים פילטר פתוח במיקום לא טוב, ששואף אוויר חם, ואולי גם צ'יפ, צפה ל 1:7 ואפילו פחות

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

×
×
  • תוכן חדש...