Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיוז מספר 19 (תבדוק על-ידי ספירה משמאל לימין) ששייך למאוורר הינו בעל ערך של 30 אמפר.

דבר במספרים של מספרי הפיוז משמאל לימין.

איזה כייף לי :)

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פיוז מספר 19 (תבדוק על-ידי ספירה משמאל לימין) ששייך למאוורר הינו בעל ערך של 30 אמפר.

דבר במספרים של מספרי הפיוז משמאל לימין.

 

אני חושב שהוא התכוון לנתיך של הממסר מאווררים, שיושב לייד המצבר הזה.

 

קבל תמונה

IMG_198777777777711.JPG

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

האם החלפת את הפיוז שרשמתי לך ? האם בדקת את הממסר ? לפי דעתי עלייך לגשת לחשמלאי או למוסך רון ולבדוק את הבעיה כי אחרת אתה תחילף את כול הרכיבים ותגרום נזק למערכת החשמל.

איזה כייף לי :)

פורסם
יופי,עכשיו יישרפו לך החוטים,ואח"כ האוטו,למה החלפת לפיוז 25? תחליף ל-70 זה יותר בטוח,סתם בצחוק!!

 

צחוק, צחוק, אבל זה יכול להיות נכון תחת תנאים מסוימים. אם המאוורר שורף נתיך של 20 אמפר, אבל עובד עם נתיך של 25 אמפר, יוצא מצב שהפיוז מתחמם מאוד אבל לא לרמה של התכה, ולאורך זמן הוא עלול לשרוף את בית הנתיכים שמסביבו, מה שעלול לגרום לשריפת הרכב.

 

במקרה כזה כבר עדיף באמת מבחינה בטיחותית פיוז של 70 אמפר.

 

נו טוב, לפחות כל עוד אין קצר...

פורסם
האם החלפת את הפיוז שרשמתי לך ? האם בדקת את הממסר ? לפי דעתי עלייך לגשת לחשמלאי או למוסך רון ולבדוק את הבעיה כי אחרת אתה תחילף את כול הרכיבים ותגרום נזק למערכת החשמל.

 

אני יודע בוודאות שהבעיה היא במאוורר החדש, בגלל שעדיין יש לי את המאוורר הישן,

וכשאני מחבר אותו אין שום בעיות. (רק רעשים וחריקות)

  • ספונסר פורום
פורסם
שאלה

 

הכבל של המאוורר מורכב משלושה חוטים-

אחד פלוס ואחד מינוס

מה התפקיד של החוט השלישי?

 

המאוורר הנל בעל שתי מהירויות כאשר הנגד של המהירות הנמוכה

נמצא בתוך המאוורר וכך שהמאוורר מקבל פיקוד במעגל עם הנגד

המאוורר יעבוד במהירות הנמוכה ,כאשר הזרם יעבור בחוט השני

במעגל ללא הנגד ,מנוע המאוורר יקבל מתח מלא של 12 V והמאוורר

יעבוד במהירות הגבוהה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

האם הפיוז שהחלפת זה הפיוז שמספרו 19 כפי שמופיע בתמונה ? לפי המקורות שלי ערך הפיוז צריך להיות 30 אמפר אבל הייתי בודק זאת עם מוסך רון שרואה 10 מכוניות כאלה ביום.

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

נכון, ערך הפיוז הזה הינו 20 אמפר והוא אחראי על קו של מהירות אחת של המאוורר, הפיוז של 30 אמפר אחראי על הקו של מהירות מספר 2 של המאוורר והוא מורכב בתא הנוסעים.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...