Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אתמול לראשונה נתקע האוטו,הרכב הינו פיג'ו 205GR שנת 93 קרבורטור עשה 148 אלף ק"מ ידנית ,המצבר תקין,יש רעש של סטארטר,יש דלק,אבללללללללל האוטו לא מניע,הוא לא מניע גם בדחיפה.

יש למישהו מושג מה הבעיה?:|:|

פורסם

זה קורה כשהמנוע חם?

בדוק אפשרות של מודול הצתה דפוק.

אם הוא דפוק, יהיה סטארטר, ודלק, ולא יעזור כלום- לא יניע.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

תיתכן בעיית הצתה ועוד בעיות נוספות. אני מניח שאין בידך הידע לאבחן את המצב לבד ולכן או שתיעזר במישהו או שתגרור למוסך.

פורסם
זה קורה כשהמנוע חם?

בדוק אפשרות של מודול הצתה דפוק.

אם הוא דפוק, יהיה סטארטר, ודלק, ולא יעזור כלום- לא יניע.

זה היה עושה בעיות שהמנוע היה חם היה קשה לו להניע,בבוקר למשל עם צ'וק הוא מניע במכה אחת אבל נגיד שאני סוגר את האוטו ומניע שוב אחרי חצי שעה משהו כזה אני נותן סטארטר ומחכה 5-6 שניות עם הרעש של הסטארטר ואז הוא מניע.

ומודל ההצתה א יניע גם אם אני דוחף את האוטו?

פורסם

גם אם אתה דוחף את האוטו- לא יניע, אם יש סטארטר אז אין משמעות לדחיפה חבל על המאמץ

אני לא אוהב להמר אבל אם אתה אומר שזה במנוע חם, אז זאת בדיוק הצרה שעברה עלי לפני שנתיים,גם במוסך לא ידעו מה זה, אז גררתי את הרכב הביתה , ואני ואבי פירקנו את כל רכיבי ההצתה מהרכב, עד שעלינו על זה שהמודול עושה בעיות.

יכול להיות שזה רק החומר גירוז שלו.

 

תנסה ללחוץ עליו חזק עם מברג כשזה עושה לך בעיות הנעה, אם פתאום זה יניע לך, אתה צריך מודול חדש או גירוז עם חומר שאני לא בטוח איך קוראים לו.

 

הרכב נכבה גם באמצע נסיעה בכביש מהיר?

 

עריכה- עכשיו קראתי שוב את מה שרשמת, הנעה קשה אחרי חצי שעה היא לא משהו חריג לרכב הזה, בספר הרכב רשום שיש להניע מנוע חם בלחיצה על דוושת הגז עד הסוף.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
גם אם אתה דוחף את האוטו- לא יניע, אם יש סטארטר אז אין משמעות לדחיפה חבל על המאמץ

אני לא אוהב להמר אבל אם אתה אומר שזה במנוע חם, אז זאת בדיוק הצרה שעברה עלי לפני שנתיים,גם במוסך לא ידעו מה זה, אז גררתי את הרכב הביתה , ואני ואבי פירקנו את כל רכיבי ההצתה מהרכב, עד שעלינו על זה שהמודול עושה בעיות.

יכול להיות שזה רק החומר גירוז שלו.

 

תנסה ללחוץ עליו חזק עם מברג כשזה עושה לך בעיות הנעה, אם פתאום זה יניע לך, אתה צריך מודול חדש או גירוז עם חומר שאני לא בטוח איך קוראים לו.

 

הרכב נכבה גם באמצע נסיעה בכביש מהיר?

תודה רבה אחי על העזרה אני יבדוק את זה,בקשר לכביש המהיר הוא לא עשה לי בעיות לעולם.

אני אומר לך חניתי את הרכב ולאחר שעה הוא לא הניע

פורסם

מקווה שזה כלום, תקרא את מה שערכתי, אולי לחיצה עד הסוף תפתור לך את הבעיות.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...