Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא בא לי להיקלע לוויכוח חסר ערך, אבל הדבר האחרון (בערך)

שחשוב בתכנות הוא מתמטיקה ברמה גבוהה.

מתמטיקה ברמה נמוכה דרושה גם כדי לקום בבוקר,

לאכול ולנגן בפסנתר, לא לזה אני מתייחס.

 

עם בייסיק ובורלנד פסקל שיחקתי בהצלחה עוד לפני שלמדתי גיאומטריה בסיסית.

זה נכון שבתחום הזה מאוד עוזרת אוריינטציה לוגית/מתמטית,

אבל אין חובה ללמוד מתמטיקה בשביל להתחיל לתכנת.

שוב, זה טוב ונחמד ואף מועיל לדעת מתמטיקה

מתקדמת עבור תחומים מסוימים ומתקדמים

בתכנות, אבל זה ממש לא הבסיס.

 

כשאתה לומד לתכנת(למשל בשפת Java) אתה מתחיל מהבסיס.הבסיס זה תוכנות שקשורות לפעולות מתמטיות.

לא חייב לדעת מתמטיקה ברמה גבוהה כדי לדעת לתכנת,אבל זה עוזר.

חייב לדעת מתמטיקה ברמה גבוה כדי להתקבל ללימוד מדעי המחשב באוניברסיטה ולאחר מכן למקומות עבודה מכובדים.

 

וחוץ מזה,ידע במתמטיקה זה יתרון.בכל הקשור למחשבים צריך שיהיה לך כמה שיותר יתרון על אחרים.

פורסם

1. חייב לדעת מתמטיקה ברמה גבוה כדי להתקבל ללימוד מדעי המחשב באוניברסיטה

2. ולאחר מכן למקומות עבודה מכובדים.

 

1. נכון, עם זה אין ויכוח.

2. אין שום קשר. יש מתכנתים גם בלי שום תואר. נכון, הם זן נכחד,

אבל בשום מקום עבודה בעולם לא בודקים את הציון שקיבלת במתמטיקה במהלך התואר.

 

BLACK JOKER - לא לפחד. שנה-שנתיים, לא שלוש.

אם אתה מאוד-מאוד רוצה, אתה תצליח.

תטחן חצץ ותשבור את הראש בהתחלה, אחר כך זה עובר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לדעת לתכנת זה לא מדעי המחשב, זה רק חלק קטן.

מדעי המחשב, כפי שנכתב לך, זה ענף במתמטיקה. לא תוכל להבין סיבוכיות, חישוביות, כריעות, לוגיקה מתקדמת, מתמטיקה דיסקרטית, אלגברה ליניארית, מבני נתונים וכו' בלי בסיס מתמטי חזק - ואני ירקתי דם עד שביססתי מספיק מתמטיקה כדי להבין וגם להנות מזה.

 

בענפים מסויימים (בעיקר אלגוריתמיקה) תשתמש המון במתמטיקה שתלמד. בכל היתר - זה לא משנה בכלל ומהווה סתם חסם מטופש שאתה צריך לעבור כדי למצוא עבודה כמתכנת. סיכוייך ללא תואר במדמ"ח קטנים למדי.

 

גילוי נאות - למדתי מדעי המחשב.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

שנתיים של מתמטיקה זה לא צחוק כלל וכלל, מה עוד שאני לא מעוניין להיות מתכנת, אלא יותר למשוך את זה לכיוון ניהולי.

מסתבר שצריכים לעשות הרבה חושבים (כאילו שלא ידעתי:().

פורסם

אני סטודנט למדעי המחשב באונ' תל אביב, באמצע התואר.

אצלנו יש הבדלים מסויימים בין מי שלומד מדעי המחשב חד-חוגי לבין מי שעושה דו-חוגי עם משהו אחר (למשל עם ניהול או כל דבר אחר שאינו פיזיקה ומתמטיקה)

 

במדעי המחשב חד-חוגי אכן לומדים הרבה מתמטיקה בשנה ראשונה: חדו"א 1+2, אלגברה לינארית 1+2, מבוא להסתברות, מתמטיקה בדידה.

מתוך זה החדו"א הם הקורסים הקשים יותר (בעיקר 2) וצריך להשקיע.

 

בהמשך התואר (שנים ב+ג) לומדים בערך קורס מתמטי אחד בסמסטר, זה לא ממש נורא: סטטיסטיקה למדעי המחשב בסמסטר שלישי (קורס קל למדי), מבוא לאנליזה נומרית בסמסטר רביעי (עוד לא עשיתי, אבל זה לא מה שישבור אותך בדרך לתואר), ומשוואות דיפרנציאליות רגילות 1 באחד מהסמסטרים של שנה שלישית (יכול להיות קל או קשה - תלוי במרצה)

 

מי שעושה דו-חוגי מקבל הרבה הנחות: עושים את הגרסאות הקלות יותר של הקורסים המתמטיים הכבדים (אינפי 1+2 במקום חדו"א וכו'), ולא עושים מד"ר1 בכלל.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לומדים הרבה מתמטיקה גם במכללות. מצד שני, בד"כ במכללות היחס של המרצים טוב יותר, וגם הנכונות של חלק מהן לעגל פינות.

 

מבחינת עבודה - זה תלוי בתחום שתלך אליו. יש תחומים שדורשים מתמטיקה גבוהה (ואלה גם יותר מעניינים - כל אחד יכול לייצר GUI בג'אווה).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

המתמטיקה במכללות לא יותר קלה , אבל כן יותר מובנת בגלל המרצים.

 

הרמה לטעמי גבוהה מאוד והמרצים שהיו לי היו טובים מאוד.

(וכנ"ל המתרגלים - שזה פרט לא פחות חשוב!)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הולי שיט ,אני מתחיל את לימודי התואר במדעי המחשב ב28 ולא ידעתי שיש כ"כ הרבה מתמטיקה

בא לי למות.:cry:

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
הולי שיט ,אני מתחיל את לימודי התואר במדעי המחשב ב28 ולא ידעתי שיש כ"כ הרבה מתמטיקה

בא לי למות.:cry:

 

איך בדיוק אתה לא יודע? לא ראית את כל הקורסים של מתמטיקה במערכת שעות שבנית?

פורסם

בחלק מהמכללות אין כמעט בחירה במסלול הלימודיםאבל עדיין כיוון כללי של מה שאתה הולך ללמוד זה תמיד דבר מומלץ...

בכל מקרה כאוס, אם עכשיו בא לך למות לפני שהתחלת כדאי לך לשקול תואר אחר,לא מתוך זלזול

אלא מתוך ניסיון של אנשים שנשרו אחרי סמסטר או שניים אחרי שבאמת התחשק להם למות.

×
×
  • תוכן חדש...