Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני אשמח מאוד אם תוכלו לייעץ לי בקשר למכונית שאני מעוניין לרכוש.

מכונית: סיאט איביזה.

דגם: סטלה 5 דלתות.

מודל: 2000

קילומטרז': 140

יד: 3

 

אין תאונות או פגיעות, הרכב מבחוץ ומבפנים נראה טוב מאוד.

שבוע הבא אני לוקח את המכונית לבדיקה כדי לקבל חוות דעת כוללת על מצבה.

 

מחיר מחירון: 31,350 (חיפשתי בחוקים ולא מצאתי חוק שאוסר על פרסום מחירונים, אם אסור, אני מצטער מראש).

המוכר דורש מבחינתו מחירון.

 

האם לאור הנתונים שכתבתי למעלה, המכונית שווה מחירון? או שכדאי לי לנסות להוריד קצת את המחיר..?

פורסם

מאיזה איזור בארץ אתה ולאן אתה מוכן ליסוע?

אם אתה רוצה אני מכיר אחת למכירה מאיזור הדרום, יד 2 ללא תאונות.

אם אני זוכר נכון הקילומטראז' עמד על 130, והרכב מטופל כמו שצריך, אחרי טיפול שכלל החלפת גיר וטיפול כללי (וגם נראית מעולה).

יש ברכב מערכת,גלגלי "מגנזיום", פסי קישוט צבועים ועוד כל מיני שטויות.

לפני כמה שבועות התעניינתי בה בשביל דודה שלי שבסוף החליטה לקנות פולו.

אם אתה מאיזור הדרום ומעוניין אני יכול לתת לך את המספר שלו, גם הוא רצה אז מחירון עם אפשרות להתגמש טיפה ולפי נתונים "יבשים" היא יותר כדאית (יד וקילומטראז') ככה שאם אתה מאיזור הדרום יכול להשתלם לך.

דבר איתי בה"פ אם אתה מעוניין, אקשר אותך אליו.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
מאיזה איזור בארץ אתה ולאן אתה מוכן ליסוע?

אם אתה רוצה אני מכיר אחת למכירה מאיזור הדרום, יד 2 ללא תאונות.

אם אני זוכר נכון הקילומטראז' עמד על 130, והרכב מטופל כמו שצריך, אחרי טיפול שכלל החלפת גיר וטיפול כללי (וגם נראית מעולה).

יש ברכב מערכת,גלגלי "מגנזיום", פסי קישוט צבועים ועוד כל מיני שטויות.

לפני כמה שבועות התעניינתי בה בשביל דודה שלי שבסוף החליטה לקנות פולו.

אם אתה מאיזור הדרום ומעוניין אני יכול לתת לך את המספר שלו, גם הוא רצה אז מחירון עם אפשרות להתגמש טיפה ולפי נתונים "יבשים" היא יותר כדאית (יד וקילומטראז') ככה שאם אתה מאיזור הדרום יכול להשתלם לך.

דבר איתי בה"פ אם אתה מעוניין, אקשר אותך אליו.

תודה רבה, נמשיך בפרטי.

ד"א, ראיתי המון מכוניות סיאט עם נתונים בהרבה יותר מרשימים, ומחיר יותר משתלם מהסיאט שאני רוצה לקנות, אבל כולן היו בצבע לבן (בעע..).

הסיאט שאני מעוניין בה צבע ירוק בהיר (צבע מדהים!), הצבע הוא זה שמשך אותי כ"כ מלכתחילה.

אתם חושבים שכדאי לי להתפשר על הצבע ולקנות סיאט עם נתונים יותר טובים במחיר זול יותר, אבל.. צבע לבן?! :\

פורסם

תראה, זה לא איזה רכב נדיר שקרוב לוודאי שתצטרך לחפש חודשים בשביל למצוא.

יש לאיביזה עוד צבעים יפים - הכסוף,הכחול ועוד.

אם אתה כ"כ לא רוצה לבן - אל תקנה לבן.

בסך הכל זה הרכב שלך ואתה תנהג עליו, אם לא תאהב אותו אתה תהרוס רק לעצמך.

אם היד הנוספת כ"כ מרתיעה אותך לך על איביזה כסופה או כחולה, או שתמשיך לחפש ירוק - החלטה שלך.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
תראה, זה לא איזה רכב נדיר שקרוב לוודאי שתצטרך לחפש חודשים בשביל למצוא.

יש לאיביזה עוד צבעים יפים - הכסוף,הכחול ועוד.

אם אתה כ"כ לא רוצה לבן - אל תקנה לבן.

בסך הכל זה הרכב שלך ואתה תנהג עליו, אם לא תאהב אותו אתה תהרוס רק לעצמך.

אם היד הנוספת כ"כ מרתיעה אותך לך על איביזה כסופה או כחולה, או שתמשיך לחפש ירוק - החלטה שלך.

שכחתי לציין פרט מאוד חשוב,

הרכב שאני רוצה בלי ספר טיפולים, הגג של הרכב מקולף קצת ולפי הבנתי זה בגלל שצבעו אותו מחדש.

יש לו גם כמה קילופים בצבע, אבל ממש מינורים ושטחיים.

 

כמה עולה לתקן את היובש/קילופים שיש על הגג של הרכב, ובכלל תיקוני צבע?

 

תודה מראש.

פורסם

הקילופים שאתה מדבר עליהם הם בלייסטים של הפלסטיק על הגג-זו מחלה באיביזות- גם לי יש את זה, וזה שטויות אין מה להתעסק עם זה

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
הקילופים שאתה מדבר עליהם הם בלייסטים של הפלסטיק על הגג-זו מחלה באיביזות- גם לי יש את זה, וזה שטויות אין מה להתעסק עם זה

מז"א.. אין אפשר לתקן את זה? וזה לא "שטויות" מבחינתי לפחות, גג מקולף פוגע מאוד במראה החיצוני של הרכב.

אם יש דרך לתקן את בעית הקילופים, כמה היא עולה בערך..?

 

תודה מראש.

פורסם
יד 3...

140..ק"מ...

 

הורים של ידידה חיפשו בעבר ולדעתי אתה יכול למצוע יותר שמורות ונקיות

כאלה שמטופלות בחברה ופחות ק"מ...

 

מקווה שעזרתי.

אני כבר מצאתי מכוניות עם נתונים בהרבה יותר מרשימים, כמו:

יד 2

קילומטרגז' - 125.

טיפולים במוסך מורשה +ספר.

אבל, ואבל גדול... כולם היו בצבע לבן :\

 

הצבע הירוק מאוד מושך אותי, ולכן אני מוכן לעשות וויתורים לפחות במה שקשור לקוסמטיקה חיצונית+פנימית.

אתם חושבים שאני נאיבי? ואולי עדיף להתפשר על עיניין הצבע, ולקנות אוטו יותר טוב?

 

שבוע הבא אני מתכוון לסגור עסקה, ואני לא רוצה לעשות טעויות שיעלו לי ביוקר מאוחר יותר.

 

תודה מראש,

רוי.

פורסם

עדיין לא הבנתי אם מדובר על 1400 או 1600.

בכל אופן, מחירון לכזו מכונית יד שלישית ו140,000 , לפי דעתי, לא מגיע.

בכל אופן, תמשיך לחפש, יש מבחר של איביזות בחוץ.

פורסם

נפוצות בטח נפוצות

אני מצעתי אחת כזאת בליבעיה

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...