Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי פג'ו 306 1400 ידנית שנת 2001

 

בעיה ראשונה, המזגן בעמידה לא מקרר ונראה שמעל טורים מסויימים הוא משמיע חריקה ומתחיל לעבוד, ראוי לציין שהוא מקפיא כאשר הוא מעל אותם טורים (בערך 3500 אבל לא בטוח בזה)

כאשר המדחס עובד ממש יש ירידה בכוח של האוטו (שלא הייתה קיימת לפני הבעיה)

לדעתי גם יש רעש לא סביר מהמדחס מן חריקה לא בריאה מדי פעם

 

המדחס הוחלף לפני בערך 4-6 חודשים פחות או יותר

גם גז מילאו כמו שצריך אז

 

בעיה שניה שאולי קשורה והתחילה בימים האחרונים

 

עד לפני כמה ימים הייתי מניע בנגיעה, היום שאני מסובב את המפתח, אורות לוח השעונים נדלקים כרגיל, הוונטה של המזגן (אם מופעלת) פועלת אבל האוטו לא מניע

רק אחרי השהיה ממושכת של המפתח ב"התנעה" מניע את האוטו

 

 

כיוון? כי האוטו הזה מפתיע אותי כל פעם מחדש

פורסם

לגבי הבעיה הראשונה נשמע כמו מדחס תקול או מדחס שעבד בחוסר שמן. תיתכן בעיה בקלאץ' המדחס או בחלקים הפנימיים שלו. חזור למי שהתקין לך אותו ודרוש בדיקה. עד אז מומלץ מאד שלא תפעיל אותו.

 

לגבי הבעיה השניה- כוונתך שכאשאר אתה מניע יש סטרטר אבל הרכב לא נדלק אלא לאחר סטרטר ארוך?

אם כן בדוק אפשרות של ניתוק הצתה ע"י משבת מנוע (אזעקה, קודנית וכו'). תחילה יש לנסות לעקוף אותם ולראות אם משהו משתנה. האם הבעיה קורית רק בבוקר (התנעה קרה) או בכל התנעה? האם תדלקת בתחנת דלק שונה לאחרונה?

פורסם

אין סטרטר בכלל, אפילו לא רעש, דלק כרגיל, אזעקה אצל מקצוען הותקנה לפני זמן רב

 

והמקום שהתקין לי את המדחס בספק אם קיים, וחשבתי שהיה מקצוען (המתקין עצמו)

פורסם

לגבי המדחס חייבים שמומחה יאבחן את מצב הקלאץ ויבדוק לחצים.

 

לגבי ההתנעה, ישנן כמה אפשרויות וכולן סבירות:

1. סוויץ' לא תקין.

2. ממסר התנעה לא תקין (ככל שיש כזה).

3. סטרטר/סולנויד סטרטר לא תקין.

4. משבת התנעה שגורם לנתק.

 

פרט מהם אמצעי ההגנה ברכב ואם ידוע לך גם איזה ניתוקים הם מבצעים.

 

הייתי מציע תחילה לראות אם מגיע מתח (ואיזה מתח) לסטרטר כשאתה מנסה להניע אך אין סטרטר.

פורסם

מתחים אני יכול לבדוק לפני הנעה

 

הניתוק שיש לי הוא משאבת דלק

 

קודנית שאם אני לא לוחץ עליה זה הניתוק דלק

וגם גארד 635 שרק מתריאה על נגיעות ברכב או דלת פתוחה

×
×
  • תוכן חדש...