Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

קניתי ספריי בצבע של האוטו, הצבע מתאים אבל כנראה שאני לא יודע לצבוע.

בחלק מהמקומות יוצא צבע חלק יפה שאפילו לא רואים הבדל ובחלקים אחרים הצבע יוצא מחוספס.

 

מישהו יכול להגיד לי במה זה תלוי? איך לצבוע שיהיה חלק הכל המקומות?

תודה רבה ויום טוב!

פורסם

מה צבעת?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

קבלתי מכה בכנף, הורדתי את הכנף ויישרתי את הבליטה אחרכך שמתי חומר פחחות ושייפתי אותו כשהתייבש, לתדהמתי למרות שזאת פעם ראשונה שני יצא לי ישר ונקי ביותר.

אחרכך צבעתי בצבע יסוד ואכשיו הגעתי לשלב של הצבע עצמו ונתקלתי בבעיה שתיארתי מקודם.

תודה רבה ויום טוב!

פורסם

ממרחק של 25-30 סנטימטר ולא להתיז הרבה צבע במקום אחד...

ד"א תעבור עם הספרי מימין לשמואל (אני מתכוון לצדדים) ככה יצא לך גימור מושלם

״בצרה קראת ואחלצך...״

פורסם

תחכה שהצבע יתייבש,תקנה נייר מים(נייר זכוכית עדין מאוד לשימוש עם מים)

תשפשף עד שהצבע יהיה חלק ויצא כל הברק ממנו ותעביר עליו ווקס.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אתה יכול בבקשה לפרט מהיכן קנית את החומרים וכמה עלו לך?

תודה

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
שלום לכולם!

 

קניתי ספריי בצבע של האוטו, הצבע מתאים אבל כנראה שאני לא יודע לצבוע.

בחלק מהמקומות יוצא צבע חלק יפה שאפילו לא רואים הבדל ובחלקים אחרים הצבע יוצא מחוספס.

 

מישהו יכול להגיד לי במה זה תלוי? איך לצבוע שיהיה חלק הכל המקומות?

 

 

הצבע מיועד לפח הרכב? או שפשוט בחרת אותו בגלל שהגוון שלו מתאים?

תקווה שהצבע לא יתחיל להתקלף.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

קניתי ספריי לפי קוד הצבע של הרכב בחנות שמוכרת חומרים לפחחים. הצבע באמת מתאים בדיוק וייעודו לרכב.

 

הספריי עולה 80 שקל, ספריי לקה 12 שקל וספריי יסוד 12 שקל.

 

החנות נמצאת בהרצליה רח גלגלי הפלדה היא מוחבאת מאחורי שורת מוסכים.

אם אתה מכיר יש שם חנות של פאולו גראג' ומאחוריה יש סמטה.

 

 

שאלה על הנייר מים, אפשר להשתמש בו גם אחרי שסמתי לקה?

תודה רבה ויום טוב!

פורסם

מאוגלי, למיטב ידיעתי אחרי לקה, המוצר אמור להיות מוכן.אתה יכול לנסות לשפשף ואז לשים לקה שוב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מוגלי המחירים שאמרת מושכים אותי מאד.

לאיזה שטח במ"ר הספריי הזה אמור להספיק?

אני צריך לצבוע למשל מכסה מנוע וגג, ולא כל כך אכפת לי שזה לא יצא יפה כי המצב היום לא מזהיר(צבע דהוי).

אודה לך אם תוכל לפרט קצת יותר על מה שעשית ואולי גם לצרף תמונות.

תודה רבה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
מוגלי המחירים שאמרת מושכים אותי מאד.

לאיזה שטח במ"ר הספריי הזה אמור להספיק?

אני צריך לצבוע למשל מכסה מנוע וגג, ולא כל כך אכפת לי שזה לא יצא יפה כי המצב היום לא מזהיר(צבע דהוי).

אודה לך אם תוכל לפרט קצת יותר על מה שעשית ואולי גם לצרף תמונות.

תודה רבה.

 

כל עוד הצבע לא שרוף ורק דהוי אפשר להביא אותו למצבו הטבעי על ידי ווקס

 

עריכה:

אצלי כל הגג שרוף והצבע הוא אדום מטל.. אני יכול לצבוע את הגג עם הבצעים הנ"ל

פורסם

שרוף ואבוד... השכבה המבריקה מקולפת

מוגלי תמונות בבקשה!!

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

לצערי לא צילמתי את העבודה אבל אני יכול להגיד שצבעתי די הרבה אני מאמין שלמכסה מנוע זה יספיק בכיף אבל לא יותר.

לגבי האיכות קצת מוקדם לדבר, נראה עם הזמן עם הצבע יתקלף.

יש הרבה אנשים כאן בפרום שקנו ספריי צבע לפי קוד הרכב ב"טופ קולור" שביצחק שדה בת"א בערך באותו מחיר והם מרוצים לאחר כבר הרבה זמן. בחנות הזו בהרצליה מוחרים את אותו הדבר.

תודה רבה ויום טוב!

פורסם

תודה על תשובתך.

האם יש לשייף בצורה מיוחדת לפני ריסוס צבע יסוד?

השאלה היא איך האיכות הסופית מבחינת מראה?

האם יש אחידות בצבע?

אם תוכל לצלם את המצב כמו שהוא עכשיו אני אודה לך מאד.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...