Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוויק 1.6(00-99) או לנטיס 2.0 (02-03)


98civic
שימו לב! השרשור הזה בן 6167 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התלבטות בין שתי אלה.קריטריונים שלי:

1.ביצועים+צריכת דלק (האצות ממקום+האצות ביניים)

2.נוחות עד כמה שהם נוחות

3.שמירת ערך+ביקוש

4.אם ישנם אקזמפלרים שמורים האם הם שווים מעל מחירון?

תודה

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלבטות בין שתי אלה.קריטריונים שלי:

1.ביצועים+צריכת דלק (האצות ממקום+האצות ביניים)

2.נוחות עד כמה שהם נוחות

3.שמירת ערך+ביקוש

4.אם ישנם אקזמפלרים שמורים האם הם שווים מעל מחירון?

תודה

 

כבעל הונדה סיוויק לשעבר, ובימים אלו אחי נוהג בלנטיס אני יכול לומר את הדברים הבאים:

 

1. בהשוואה בין סיוויק 1.6 ללנטיס 1.6 הסיוויק חזקה יותר, בעלת מנוע נמרץ יותר, אפשר לומר שלסיוויק

יש את אחד המנועים החזקים בקטגוריית המשפחתיות שנמכרו באותם שנים. מבחינת צריכת הדלק דיי דומה: 1/13 בינעירוני ו- 1/10 בעירוני, כמובן שצריכת הדלק תשתנה מנהג למישנהו, בהתאם לאופי הנהיגה.

 

2. החסרון הגדול של הסיוויק, אחד הרכבים הפחות נוחים בהם נהגתי (בלשון המעטה), בנוסף הישיבה בסיוויק מאד נמוכה, כך שהנהג מרגיש ממש ברצפה. הלנטיס אינה מתיימרת לספק נוחות צרפתית, אך היא מעט יותר נוחה.

 

3. הסיוויק והלנטיס שומרות על ערכן כיפניות טיפוסיות, עם ירידת ערך של 10-15 אחוזים בשנה. לסיוויק ביקוש גבוה יותר בשוק המשומשות, בעיקר ע"י כאלו שחושבים שהסיוויק היא רכב ספורטיבי המתאים להתחרות ב- פורומולה 1, וכדרך אגב- היא ממש לא!

גם ללנטיס ביקוש דיי טוב, בעיקר לידיים פרטיות, שכן הרבה רכבים הינם יוצאי חברות ליסינג.

 

4. ככלל, אני מאמין שעל רכב שמור, מטופל ומושקע עדיף לשלם מעל המחירון, מאשר לקנות רכב מוזנח מתחת למחירון. לטווח הלא קצר, הכסף מחזיר את עצמו. בכלל יש לאנשים נטייה להתייחס למחירון של המאסטרו לוי יצחק כאקסיומה, לטעמי זו גישה מוטעה!

 

קח בחשבון:

*טיפולים וחלקים יקרים במורשה הונדה, במזדה מעט זול יותר.

* ביטוח יקר יחסית לשני הרכבים עקב חמידות הרכב ע"י גנבים.

 

לתשומת ליבך: כפי שכבר ציינתי בהודעתי, סיוויקים רבים עברו התעללות דיי קשה ע"י כאלה שתמיד חלמו להתחרות בפורמולה 1. אי לכך, קיימות הרבה מכוניות שחוטות ובהן לא הייתי ממליץ לך לגעת. בדוק ב- 7 עיניים, על אקזמפלר טוב, שמור, נקי מתאונות ומטופל שווה בהחלט לשלם מעל מחיר המחירון.

 

בשורה התחתונה, אני באופן אישית הייתי מעדיף לרכוש לנטיס משנתון גבוה יותר.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא נהגתי באף אחד משני הרכבים הנ"ל אבל....



 

זכור לי מבחן של המאזדה 2.0 באחד ממגזיני הרכב בארץ שבו הם ממש הופתעו לטובה מהמאזדה וטענו שהיא מרגישה הרבה יותר נוחה מגירסת ה-1.6 בשל כיול מתלים שונה.

תוסיף על זה גם רמת איבזור טובה יותר (סאן-רוף, 4 כריות ועוד כמה מנעמים), וגם המאזדה בשנתונים מתקדמים יותר.

 

אני הייתי בוחר במאזדה, בעצם הייתי בוחר בפוקוס 2.0.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל הונדה סיוויק לשעבר, ובימים אלו אחי נוהג בלנטיס אני יכול לומר את הדברים הבאים:

 

1. בהשוואה בין סיוויק 1.6 ללנטיס 1.6 הסיוויק חזקה יותר, בעלת מנוע נמרץ יותר, אפשר לומר שלסיוויק

יש את אחד המנועים החזקים בקטגוריית המשפחתיות שנמכרו באותם שנים. מבחינת צריכת הדלק דיי דומה: 1/13 בינעירוני ו- 1/10 בעירוני, כמובן שצריכת הדלק תשתנה מנהג למישנהו, בהתאם לאופי הנהיגה.

 

2. החסרון הגדול של הסיוויק, אחד הרכבים הפחות נוחים בהם נהגתי (בלשון המעטה), בנוסף הישיבה בסיוויק מאד נמוכה, כך שהנהג מרגיש ממש ברצפה. הלנטיס אינה מתיימרת לספק נוחות צרפתית, אך היא מעט יותר נוחה.

 

3. הסיוויק והלנטיס שומרות על ערכן כיפניות טיפוסיות, עם ירידת ערך של 10-15 אחוזים בשנה. לסיוויק ביקוש גבוה יותר בשוק המשומשות, בעיקר ע"י כאלו שחושבים שהסיוויק היא רכב ספורטיבי המתאים להתחרות ב- פורומולה 1, וכדרך אגב- היא ממש לא!

גם ללנטיס ביקוש דיי טוב, בעיקר לידיים פרטיות, שכן הרבה רכבים הינם יוצאי חברות ליסינג.

 

4. ככלל, אני מאמין שעל רכב שמור, מטופל ומושקע עדיף לשלם מעל המחירון, מאשר לקנות רכב מוזנח מתחת למחירון. לטווח הלא קצר, הכסף מחזיר את עצמו. בכלל יש לאנשים נטייה להתייחס למחירון של המאסטרו לוי יצחק כאקסיומה, לטעמי זו גישה מוטעה!

 

קח בחשבון:

*טיפולים וחלקים יקרים במורשה הונדה, במזדה מעט זול יותר.

* ביטוח יקר יחסית לשני הרכבים עקב חמידות הרכב ע"י גנבים.

 

לתשומת ליבך: כפי שכבר ציינתי בהודעתי, סיוויקים רבים עברו התעללות דיי קשה ע"י כאלה שתמיד חלמו להתחרות בפורמולה 1. אי לכך, קיימות הרבה מכוניות שחוטות ובהן לא הייתי ממליץ לך לגעת. בדוק ב- 7 עיניים, על אקזמפלר טוב, שמור, נקי מתאונות ומטופל שווה בהחלט לשלם מעל מחיר המחירון.

 

בשורה התחתונה, אני באופן אישית הייתי מעדיף לרכוש לנטיס משנתון גבוה יותר.

 

עידן

 

הבחור דיבר על לנטיס 2.0. למיטב ידעתי לא כ"כ חסכונית...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

זכור לי מבחן של המאזדה 2.0 באחד ממגזיני הרכב בארץ שבו הם ממש הופתעו לטובה מהמאזדה וטענו שהיא מרגישה הרבה יותר נוחה מגירסת ה-1.6 בשל כיול מתלים שונה.



תוסיף על זה גם רמת איבזור טובה יותר (סאן-רוף, 4 כריות ועוד כמה מנעמים), וגם המאזדה בשנתונים מתקדמים יותר.

 

 

הבחור דיבר על לנטיס 2.0. למיטב ידעתי לא כ"כ חסכונית...

 

אביעד,הלאנטיס 2.0 לא כול כך זללנית,ואכן ה-2.0 מרגישה הרבה יותר נוחה מה-1.6,

 

הנה המבחן של המאזדה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1407569,00.html

 

 

 

בהצלחה.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה התלבטות בכלל?

אני יגיד לך רק דבר אחד, לנטיס קונים אנשים שאין להם מספיק לסיוויק. וזה לא סתם אמרה.

יש בודדים שאוהבים את הלנטיס, אבל הם בודדים.

 

לא קיים רכב בארץ בשנים האלו ובמחיר הזה שעדיף יותר מסיוויק 96+ במיוחד אם זה דגם 99-00

 

 

שלא יבלבלו לך מוח בעלי לנטסים.

 

 

אם מישהו עדיין חושב אחרת, מגיע לו לנהוג על לנטיס.

דגמים 99-00 לרוב אצל אנשים בוגרים ורובם שמורות. לא חסרים יד ראשונה. להבדל מהדגמים 92-95

 

 

אני לא אומר את זה כי אני בעל הסיווק, אני פשוט היתי גם במצב הזה לפני כמה שנים.

וכל בוקר כאשר אני מניע את הרכב, אני מרגיש שבחרתי נכון.

Omnia mea mecum porto

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה עך כל התגובות שלכם,אני גם בעלים של סיוויק 98 ומאוד מרוצה בעיקר מיחידת כח.אני רוצה להתקדם ולכן זקוק לעוד דעות,אני פוזל לכיוון לנטיס אך ורק 2000 סמ"ק כי תגובה לדוושה חשובה לי אפילו אם זה בא על חשבון נוחות.הבנתי גם שאיכות הרכבה במאזדה מאוד גבוה ,מה שיתרום לשקט בלי קרקושים מעצבנים. דעתכם על האצות ממקום וביניים. תודות

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קיים רכב בארץ בשנים האלו ובמחיר הזה שעדיף יותר מסיוויק 96+ במיוחד אם זה דגם 99-00

 

 

וזאת למה? בגלל השנתון היותר גבוה, או שיש עוד סיבה? (אם אני לא טועה, אמרו פעם שההבדל בין שנתונים 96-98 ל-99-00 בסיויק, מתבטא במחשב הרכב {?})

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4.אם ישנם אקזמפלרים שמורים האם הם שווים מעל מחירון?

תודה

 

הרבה.

לגבי מחירון זה אידיוידואלי.

על שלי נותנים היום 2K מעל המחירון.

Omnia mea mecum porto

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6167 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...