Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

בקרוב נגמרות לי 3 שנים די טובות עם מזדה 3 מליסינג ואני לקראת בחירת רכב חדש. אני מתלבט בין C4 ומזדה 3 חדשה.

מצד אחד הסיטרואן קיבלה ביקורות של "המשפחתית הטובה ביותר" אבל חבר שלקח לא מרוצה ולהלן מה שאמר לי:

 

יתרונות:

דשבורד דיגיטלי ומרשים

בקרת שיוט

אופציה לגבול עליון למהירות, שלא נתפתה לעבור את ה120 בתוך העיר :)

כסא נוח יותר

שליטה על הרדיו מההגה

 

חסרונות (לעומת המזדה 3)

יותר איטית (תאוצה)

יותר כבדה

כאשר בולמים, ירידת ההילוכים האוטומטיים מורגשת ביותר (בום, בום מהילוך 3 ל1)

אין בקרת אקלים

שותה דלק כאילו אין מחר (מבקר כמה 2-3 פעמים בשבוע בתחנת דלק לעומת פעם בשבוע עם המזדה)

תא מטען קטן יותר (הוא מתקשה להכניס את העגלה של הילדה שנכנסה בקלות במזדה)

 

מהי התחושה שלכם? מהי ההמלצה?

 

כמו כן שאלה נוספת: מישהו יודע מהם ההבדלים (אם בכלל) בין המזדה 2005 שברשותי ל2008?

פורסם
שלום לכולם

 

בקרוב נגמרות לי 3 שנים די טובות עם מזדה 3 מליסינג ואני לקראת בחירת רכב חדש. אני מתלבט בין C4 ומזדה 3 חדשה.

מצד אחד הסיטרואן קיבלה ביקורות של "המשפחתית הטובה ביותר" אבל חבר שלקח לא מרוצה ולהלן מה שאמר לי:

 

יתרונות:

דשבורד דיגיטלי ומרשים

בקרת שיוט

אופציה לגבול עליון למהירות, שלא נתפתה לעבור את ה120 בתוך העיר :)

כסא נוח יותר

שליטה על הרדיו מההגה

 

חסרונות (לעומת המזדה 3)

יותר איטית (תאוצה)

יותר כבדה

כאשר בולמים, ירידת ההילוכים האוטומטיים מורגשת ביותר (בום, בום מהילוך 3 ל1)

אין בקרת אקלים

שותה דלק כאילו אין מחר (מבקר כמה 2-3 פעמים בשבוע בתחנת דלק לעומת פעם בשבוע עם המזדה)

תא מטען קטן יותר (הוא מתקשה להכניס את העגלה של הילדה שנכנסה בקלות במזדה)

 

מהי התחושה שלכם? מהי ההמלצה?

 

כמו כן שאלה נוספת: מישהו יודע מהם ההבדלים (אם בכלל) בין המזדה 2005 שברשותי ל2008?

 

לדעתי יתרונות הנוחות והבטיחות נותנות יתרון אדיר לסיטרואן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

האם הרנו מגאן היא אפשרות מבחינתך? אני מסיים בקרוב 3 שנים ליסינג עם פוקוס והעדפתי את המגאן בגלל הגודל לעומת ה-C4.

 

ערן

SUBARU XV Eyesight 2.0 2018

פורסם

מה חבר שלך מחפש ברכב ?

גימיקים ?

שעשועים ?

נוחות נסיעה, ביצועים ??

 

הרי כל מה שרשמת הם בבחינת הטפל ולא העיקר..

בקרת שיוט, שליטה מההגה..

 

C4 הינו רכב מרווח הרבה יותר מה3 , אני לא יודע איזו עגלה יש לחבר שלך, אך תא המטעם של הסיטרואן גדול ונוח הרבה יותר להעמסה מאשר ב 3.

ולגבי תידלוקים, הכל זה פועל יוצא של כמות נסועה, לא יתכן שהחבר שלך ממלא כפול על אותה כמות נסועה..

הסיטרואן אינה צרכנית דלק חריגה, 1-11 תוצאה די רגילה עבורה, אני לא מניח שה 3 עשתה 1-20...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
מה חבר שלך מחפש ברכב ?

גימיקים ?

שעשועים ?

נוחות נסיעה, ביצועים ??

 

הרי כל מה שרשמת הם בבחינת הטפל ולא העיקר..

בקרת שיוט, שליטה מההגה..

 

C4 הינו רכב מרווח הרבה יותר מה3 , אני לא יודע איזו עגלה יש לחבר שלך, אך תא המטעם של הסיטרואן גדול ונוח הרבה יותר להעמסה מאשר ב 3.

ולגבי תידלוקים, הכל זה פועל יוצא של כמות נסועה, לא יתכן שהחבר שלך ממלא כפול על אותה כמות נסועה..

הסיטרואן אינה צרכנית דלק חריגה, 1-11 תוצאה די רגילה עבורה, אני לא מניח שה 3 עשתה 1-20...

 

הוא גם טען שהסיטרואן נמוכה יותר וקצת צפופה יותר לנהג. אני מטר ותשעים ס"מ - צפויה להיות בעיה?

פורסם

הסיטרואן מאוד מרווחת לנהג וגם גבוהה יותר (להערכתי) מהמאזדה.

בשתיהן לא תיהיה בעיה.

 

בקשר לצריכת דלק: שטויות , יש לנו גם וגם - המאזדה צורכת יותר דלק על אותן נסיעות (שוב מניסיון על שתיהן עם אותם נהגים)

יותר איטית - כמעט לא משמעותי , היא לא מרגישה יותר איטית בכ"א.

תא מטען אכן פחות עמוק מבמאזדה אבל יותר גבוהה.

העגלה שהוא מתקשה להכניס כנראה ענקית, כי אחרת גם הפתח הטענה עדיף בC4

 

תשמע , יש לנו בבית את 2 המכוניות (C4 חדשה ומאזדה 3 חדשה) , בתור אוטו מליסינג - הייתי בוחר בC4 בלי לחשוב פעמיים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
הוא גם טען שהסיטרואן נמוכה יותר וקצת צפופה יותר לנהג. אני מטר ותשעים ס"מ - צפויה להיות בעיה?
נורא קלי קלות היום. לא זו, גם לא זו, נעדרות מאולמות התצוגה של היבואנים. ניגשים לסוכנות, פותחים דלת מתיישבים והופ, יודעים.

אפשר גם לפתוח בגאז'. בקיצור אמריקה.

פורסם

גם אני הייתי בוחר ב C4, הרבה יותר נעימה ומהנה לנהיגה.

 

רק בתור רכב לינסיגן כמובן, בתור קניה ואחזקה עצמית, הייתי כבר חושב אחרת. :)

פורסם
הוא גם טען שהסיטרואן נמוכה יותר וקצת צפופה יותר לנהג. אני מטר ותשעים ס"מ - צפויה להיות בעיה?

אני קצת פחות מ-1.90, נהגתי ב-C4 ולא הייתה לי בעיה עם הגג.

בכל מקרה, אל תקנה רכב אם לא עשית בו נסיעת מבחן.

פורסם

מצטרף להמלצה על ה C4 . נוחה משמעותית מה -3 וההבדל בתאוצות זניח למדי . כמו כן הסיטרואן מציעה תמורה גדולה בהרבה מהמזדה (לאותה קבוצה).

פורסם

מעדיף משמעותית את המאזדה. למה?

 

1. יותר מתנהגת

2. מעדיף את כיול המתלים שלה

3. בלמים עדיפים

4. מנוע שקט יותר וביצועים טובים יותר

5. תא כפפות נורמלי (לך תכניס יד לתא כפפות בC4...), ותאי אחסון עדיפים משמעותית בכלל

6. תנוחת נהיגה נורמלית, לא כזו של מיניוואן, עם הגה מתכוונן באופן נדיב (חשוב לגבוהים)

7. ההגה של הC4, עם הטבור הקבוע, ממש מעצבן

8. עדיפה ארגונומית - מחוונים נורמליים, בקרת אקלים

9. המאזדה לא קטנה כמו שהיא מרגישה והC4 לא גדולה כמו שהיא מרגישה

 

הנקודה היחידה שעדיפה בC4 היא המזגן...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לבחור מעלי:

 

1) יותר מתנהגת? נגיד, שתיהן לא בדיוק מתנהגות , מה שבטוח הC4 (לפחות בגירסא היותר מאובזרת) אוחזת יותר משמעותית מאוד.

2) שניהם גרועים למדי (אבל הציפיות שלי הם מיוחדות)

3) שטויות במיץ , הבלמים של הC4 טובים משמעותית מאוד מאלו של המאזדה

4) התא נוסעים במאזדה מרעיש משמעותית מאוד מבC4

5) בC4 יש יותר תאי איכסון והם גדולים יותר וגם התא כפפות שם הוא עצום.

6) ענין של דעה

7) אבל פרקטי

8) לשתיהם צריך התרגלות וברגע שהתרגלת אין בעיה בשתיהן

9) צודק ב100%

 

אני ואתה כנראה לא נהגנו על אותן מאזדה 3 וC4 , אבל מה שאני אומר תופס ישירות על 2 רכבים חדשים מהיבואן בתקופה של כמה וכמה אלפי קילומטרים על המאזדה ופחות אבל עדיין על הC4

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כמו כן שאלה נוספת: מישהו יודע מהם ההבדלים (אם בכלל) בין המזדה 2005 שברשותי ל2008?

 

ההבדל הוא מאוד מיזערי, מתיחת פנים קלה, סקאלה שונה (לבנה עם ניאון כחול-סגול), הגה טיפה יותר דק ורך, דשבורד עם ציפוי עץ במקום הניקל האפרורי שהיה. זהו כעיקרון.

לי לא הייתה קיימת האופציה לבחור את הC4 , לך יש, גו פור איט, רכב אמין יותר, בטיחותי הרבה הרבה יותר להבדיל מקופסאת הקרטון בה אני ינהג ב-3 שנים הבאות ובה אתה נהגת ב-3 שנים האחרונות.

בעיניין הדלק, מה זה משנה? יש דלקן.

בעיניין האיבזור וכו' אינני מבין, יש כאן חברים נוספים שאני בטוח שידעו לענות לך על כך.

זוהי דעתי האישית!

בהצלחה!

נ.ב

לא לשכוח שהמאזדה רכב כל כך נפוץ ובטוח תבחרו בצבע שהוא גם כן מאוד נפוץ לזהות את הרכב במגרש חנייה יהיה כמו להסתובב במבוך!

אני כבר חודשיים מחפש איזה שהוא אמצעי זיהוי לרכב, מדבקות וכאלה עלו בראש אך לא מצאתי עדיין משהו מתאים.

בכל אופן במידה ו..תבחר ב-3 קח צבע לבן =)...

אלוהים ברא לכל אדם נתיב

×
×
  • תוכן חדש...