Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש ברשותי C5 HDI שנת 2004 (העיצוב הישן) שגמעה 180K ק"מ.

צמיגים הוחלפו בערך לפני 25K ק"מ.

לפי משהו כמו שבוע האוטו החל לרעוד בצורה מטורפת במהירות מעל 95 קמ"ש. בתור נהג ותיק על הרבה סיטרואנים בחיי (מה לעשות, דפיקות משפחתית כזו) רעידות מפריעות לי מאוד, שכן, אני רגיל ל"תחושת הריחוף" שתמיד היתה לי בC5.

 

המליצו לי לעשות איזון גלגלים אבל פאנצ'רמאעכר אחד שנכנסתי אליו אמר שזה קצת בעייתי כי בC5 אין בורג במרכז הגלגל אלא רק 4 מסביב למרכז. (אגב, זה נראה לי הרכב היחידי שאין פינים על הדיסק שנמצא מאחורי הגלגל אלא חורים ואין אומים להידוק הגלגל אלא ממש ברגים בצורת קונוס לקראת סוף ההברגה - ראש הבורג).

 

האם יש פתרון?

פורסם

צריך לעשות כיוון פרונט במכון פרונט ועל הדרך שיחליפו תפוחי היגוי ובפנצ'ריה צריך לעשות איזון גלגלים..

אם כל זה לא עזר עניראה בוקסות משולשים..

פורסם
צריך לעשות כיוון פרונט במכון פרונט ועל הדרך שיחליפו תפוחי היגוי ובפנצ'ריה צריך לעשות איזון גלגלים..

אם כל זה לא עזר עניראה בוקסות משולשים..

 

יש לך הערכת מחיר? מקום טוב באזור כפ"ס לעשות את זה?

פורסם
צריך לעשות כיוון פרונט במכון פרונט ועל הדרך שיחליפו תפוחי היגוי ובפנצ'ריה צריך לעשות איזון גלגלים..

אם כל זה לא עזר עניראה בוקסות משולשים..

 

 

 

יפה לך - להרביץ איבחון ככה מרחוק.

אני מציע שאם אין לך מושג - עדיף שתשתוק ולא תפלוט שטויות.

לשלוח אנשים להפוך חצי אוטו בלי שיש לך איזה שמץ של ידיעה מה הביא את הרכב למצב הזה זה חסר אחריות.

 

 

ולבחור עם הC5, מה קרה לפני כמה שבועות שהאוטו התחיל לרעוד ככה?

נכנסת לבור? היה פנצ'ר?

אותו צמיגאי שלא עשה לך איזון גלגלים בתירוץ הקלוש של העדר חור מרכזי היה סתם עצלן, אתה פשוט צריך לגשת לצמיגאי בעל ציוד מתאים כדי שיבצע איזון גלגלים לגלגלי הרכב שלך.

סתם כדי להרגיע אותך - להרבה רכבים צרפתיים - ולא רק להם - יש חישוקים שלא כוללים חור מרכזי, זה לא הופך את הגלגל לבלתי ניתן לאיזון - אלא רק מצריך מכונה מתאימה.

 

במידה ואיזון גלגלים לא יעזור - אני ממליץ לגשת למוסך או להרים את האוטו ולבדוק בעצמך מה הבעיה. בכל מקרה, להתחיל ישר בהחלפה של חלקי מתלה נראה לי מיותר כרגע.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

וואלאק הצרפתים האלה עם המוזריות שלהם.

 

גש לפאנצר מאכר ותעשה איזון גלגלים כמו שצריך ואולי גם איזון דינאמי(על הרכב), לפני שיחליפו לך את כל הפרונט בקצב הזה.

 

כמו כן, בקש להחליף בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים.

פורסם

צמיגי משה ליס בצומת רעננה מרכז עשה לC5 שלי איזון דינמי על הרכב (וספה) ויש לו גם מתאם מיוחד לז'נטים של הרכב.

איש מיקצוע נהדר וחשוב יותר ישר.

כיוון פרונט שלום בן עמי רח' העמל בא.ת רעננה מיכשור מתקדם ישר והגון.

פורסם
יפה לך - להרביץ איבחון ככה מרחוק.

אני מציע שאם אין לך מושג - עדיף שתשתוק ולא תפלוט שטויות.

לשלוח אנשים להפוך חצי אוטו בלי שיש לך איזה שמץ של ידיעה מה הביא את הרכב למצב הזה זה חסר אחריות.

 

 

 

רון.

התכוונתי שקודם יעשה איזון גלגלים בפנצ'ריה אם לא עזר אז כיוון פרונט ועל הדרך מחליפים תפוחי היגוי אם הם לא תקינים..

והאבחנות שלי כן הנכונות ואל תבלבל בשכל אז אל תחשוב שאתה הכי גאון....

רעידות בזמן נסיעה במהירות יחסית גבוהה יש לזה כמה וכמה סיבות שהם : איזון גלגלים,כיוון פרונט,בוקסות משולשים, מיסביים וכו..

אז מה לא נכון פה שהגבתי?

פורסם

לפי הרכב והקילומטרג'

 

יש מצב שגורם הרעידות נמצא גם במערכת העברת הכוח

 

שלאה חשובה : כאשר אתה מעלה מהירות הרעידות נחלשות או מפסיקות ?

 

 

 

אורי

פורסם
יפה לך - להרביץ איבחון ככה מרחוק.

אני מציע שאם אין לך מושג - עדיף שתשתוק ולא תפלוט שטויות.

לשלוח אנשים להפוך חצי אוטו בלי שיש לך איזה שמץ של ידיעה מה הביא את הרכב למצב הזה זה חסר אחריות.

 

 

ולבחור עם הC5, מה קרה לפני כמה שבועות שהאוטו התחיל לרעוד ככה?

נכנסת לבור? היה פנצ'ר?

אותו צמיגאי שלא עשה לך איזון גלגלים בתירוץ הקלוש של העדר חור מרכזי היה סתם עצלן, אתה פשוט צריך לגשת לצמיגאי בעל ציוד מתאים כדי שיבצע איזון גלגלים לגלגלי הרכב שלך.

סתם כדי להרגיע אותך - להרבה רכבים צרפתיים - ולא רק להם - יש חישוקים שלא כוללים חור מרכזי, זה לא הופך את הגלגל לבלתי ניתן לאיזון - אלא רק מצריך מכונה מתאימה.

 

במידה ואיזון גלגלים לא יעזור - אני ממליץ לגשת למוסך או להרים את האוטו ולבדוק בעצמך מה הבעיה. בכל מקרה, להתחיל ישר בהחלפה של חלקי מתלה נראה לי מיותר כרגע.

 

 

רון.

הנסיך, מלך הוא. אין שום בעיה לעשות איזון גלגלים ל C5. לכל צמיגאי מתאמים המתאימים לכל סוגי החישוקים. מרבית הסיכויים שאחד הגלגלים אכן יצא מאיזון, בין שנפלה משקולת ובין שחטף מכה.
פורסם

א) רב תודות לכולם!!!

ב) שאני מעלה מהירות: הרעידות פוסקות.

ג) הכל התחיל משני דברים שקרו במקביל:

1) השתחרר לי הכבל של ההנד-ברקס ומה שקרה שנסענו עם הנד-ברקס משוך. כרגע ההנד-ברקס שרוף ואני ממתין שיביאו לי אחד חדש.

2) החלפתי גלגל בפאנצ'רמאעכר שנראה חאפר ברמות מטורפות (ככה זה שחייבים להחליף בשבת ונוסעים לטירה...)

ד) להמשך דיון - אודה,

עומרי.

פורסם

1. לבדוק את הצמיגים הקדמיים עקב הנסיעה עם בלם-חניה משוך, יתכן מאד שהצמיגים "התרבעו"(מלשון ריבוע) עקב כך. במידת הצורך יש להחליפם.

2. לבצע איזון גלגלים לכל ארבעת הצמיגים.

3. סוף.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לרוב כאשר מגבירים מהירות והרעידות פוסקות

 

זה נותן כיוון לבדוק את מערכת העברת הכוח (ציריה במקרה שלך ).

 

בחלק הפנימי של הציריה יש מעין מסילה שבה זזים ג'ולות ,

 

לאחר שימוש רב בתחום מהיורות קבוע מתחילה שחיקה באיזור מסוים .

 

1 זה מקרי שבא עם מה שסיפרת .

 

2 אם זה ממש בהתחלה אז השיפוץ לא ממש קשה .

 

3 לפני פרוק יש לבדוק מצב הצירות לשני הצדדים (לרוב הקצרה הולכת קודם ) .

 

בהצלחה

 

אורי

פורסם
לרוב כאשר מגבירים מהירות והרעידות פוסקות

 

זה נותן כיוון לבדוק את מערכת העברת הכוח (ציריה במקרה שלך ).

 

בחלק הפנימי של הציריה יש מעין מסילה שבה זזים ג'ולות ,

 

לאחר שימוש רב בתחום מהיורות קבוע מתחילה שחיקה באיזור מסוים .

 

1 זה מקרי שבא עם מה שסיפרת .

 

2 אם זה ממש בהתחלה אז השיפוץ לא ממש קשה .

 

3 לפני פרוק יש לבדוק מצב הצירות לשני הצדדים (לרוב הקצרה הולכת קודם ) .

 

בהצלחה

 

אורי

רעידה במהירות מסוימת והעדרה במהירויות אחרות, בין גבוהות יותר ובין נמוכות יותר, היא בראש ובראשונה סימפטום לבעית איזון.

במקרה הספציפי שכאן, העובדה שהוחלף צמיג מצביעה כמעט בודאות על בעית איזון.

קצת מוקדם להתחיל לספר לו בעיות במערכת העברת הכוח.

×
×
  • תוכן חדש...