Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני מוסיף למערכת מידבאסים 7-8 "

האם זה חיסרון לחבר אותם שיעבדו כ מונו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אתה מתכוון הגברה נפרדת?

אין שום בעיה עם הגברה נפרדת - כל עוד אתה חותך אותם לפי דרישותיהם/דרישות המערכת שלך.

פורסם

אם אתה מחבר מידבאסים במונו אתה מאבד את האפקט של הבאס בסטריאו :(

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

טוב אני ימקד יותר את השאלה:

מגבר 5 ערוצים:

2 יציאות לטויטרים שיותקנו על פוד קורה בגובה העיניים ~

2 יציאות למידים 4" שיותקנו על הדשבורד , אחד בכל פינה בחלק העליון שלו

ויציאת מונו ל 2 מידיבאסים שאני שואל לגביהם ,גם כן יותקנו קדימה בדלתות/קיק פאנל (לצורך העניין)

 

מגבר מונו:

סאב 12"

 

האים הסאונד שיצא מהם במונו יהרוס את הסטריאו שמוקרן בבמה הקידמית?

 

לצורך העניין לא יהיו לי אפשרויות כיוון מיוחדות מלבד שינוי הפאזה שלהם ואין קרוסים במערכת מלבד החיתוכים שיש במגבר (יש לו גם בנדפאס למידים)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

האם מדובר בסט קומפוננט 3WAY שאתה רוצה לחבר באופן שונה מהמקורי (ואז המלצתי שגם אם תעשה זאת ב THREE_AMPING , לא לחבר את הוופרים כמונו)

 

אם מדובר בשילוב שאתה מתכנן אותו , רצוי שתציין איזה שילוב בדיוק אתה מתכנן לעשות והאם אתה בטוח לגבי התקנת וופרים 8 אינץ' בדלתות מקדימה/קיקפאנל (בניה?) (ואם בניה, יש תיבת תהודה מתאימה?)

 

ויעזור אם תציין את סוג האוטו, כי אקוסטיקה שונה מרכב לרכב כמו גם מיקומים ו"התאמות" בניות, ועל כן לא ניתן ולא ראוי להתעלם מנתונים אלה.

 

למותר לציין שברוב רובם המוחלט של המקרים לא הייתי מחבר סט קדמי במונו , אלא לפי דרישה ברורה ומסוימת לתוצאה מסויימת על חשבון הפסד כפי שתואר בחלקו בתגובה לפני, ולא רק.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני לא רואה עם זה שום בעייה כל עוד הרמקולים חתוכים נמוך, ז"א LP באיזור ה 80-100, לא יותר.

כל חיתוך מעל זה יפגע באפקט הסטריאו. רעיון נחמד לקבלת באס קידמי משופר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אתה תאלץ לחתוך אותם מאוד מאוד נמוך. כדי להגיע למצב שהתדר שיצא יהיה כזה שלא יפגע בכיווניות ויצירת שמיעה מאוזנת (הקרוי בצורה לא נכונה במה קדמית).

 

מה שאני מציע לך זה לא לשים בקיק פאנל 7 או 8 .

 

יש לJL סאבים קטנים של 6" , שאתה יכול להתקין מתחת לכיסא. ככה תוכל לקבל אחלה באס. ומקדימה. ובמונו.

 

הרעיון הוא פשוט. כאשר אתה מקליט יש כלים שהמיקום שלהם לא חשוב במיוחד. אז לא עושים להם PEN שזה באלאנס שלא מפצה בצד השני (זה לא באלאנס). ויש כאלו שחייבים למקם אותן בתמונה שמוקלט (אגב בהקלטות מדברים על במה לא לאחר מכן ברפרודוקציה, זו דעתי) , לכן למשל תוף רגל , שמקליטים אותו ממקמים אותו באמצע כיוון שהוא יושב באמצע בלהקה ויש לו קול שמתפשט. לכן לשמוע אותו ללא כיווניות זה נהדר. אבל למשל גיטרה לשים במונו , זה להרוס לה את המיקום.

אתה תרגיש שהגיטרה כל הזמן זזה לך לכל מיני מקומות בלי לדעת וזה יהרוס את חווית השמיעה.

פורסם

לגבי סוג הרכב זה אמור להיות כללי מידי , זה לא יהיה ברכב העכשיו שלי אלא או ב BMW סדרה 3 או גולף דור 3 ואולי הרוחות ישתנו.

 

לגבי סוג הרמקולים, הם לא מסט 3 חלקים אלא אלמנטים ניפרדים ואכן זו הגברת TRI-AMP

 

מידים של 4" בד'כ חותכים דיי גבוהה, באיזור ה 200 + וסאב מנגן 80 ומטה,

והכוונה במידבאסים הגדולים היא להדגיש את הפער בין התדרים 80-200~ שכמובן במידות כאלו נידרשת בניה.

כי תכלס תמיד היו חסרים לי התדרים 80-200 שדיי קשה להדגיש אותם באוטו ואני מתכוון לפצות על זה בשידרוג הבא שאני מתכנן

בכל אופן מלבד מגברים, סאב וטויטרים שיש לי, את שאר הרכיבים אני מתכוון לרכוש (כלומר מידים)

 

 

זה נכון לעשות דבר כזה ?

או שעדיף לוותר על 2 סוגי המידבאסים וליקנות איזה 6.5" חזקים שיעבדו בסטריאו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...