Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא רוצה לקנות ככה:

מקדימה ומאחורה בדלתות מורל פולס 6.5

שהם יוגברו ע"י JBL שנותן 104RMS לערוץ.

על המגש ישים רמקולים 6*9 של קנווד+ סאב של רוקפורד 300W, 150RMS שיוגברו ע"י:

פלטיניום האודיו 1000 ואט 4*60 ארמאס

 

- אני המלצתי לו לשים רק מורל מקדימה+מאחורה (קומפוננט) שיוגבר ע"י JBL.

וסאב+מגבר מונובלוק/2 ערוצים.

 

כדאי להמשיך לייעץ לו לגבי מה שהוא רצה/ מה שאני ייעצתי לו?

תודה, אמיל.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
הוא רוצה לקנות ככה:

מקדימה ומאחורה בדלתות מורל פולס 6.5

שהם יוגברו ע"י JBL שנותן 104RMS לערוץ.

על המגש ישים רמקולים 6*9 של קנווד+ סאב של רוקפורד 300W, 150RMS שיוגברו ע"י:

פלטיניום האודיו 1000 ואט 4*60 ארמאס

 

- אני המלצתי לו לשים רק מורל מקדימה+מאחורה (קומפוננט) שיוגבר ע"י JBL.

וסאב+מגבר מונובלוק/2 ערוצים.

 

כדאי להמשיך לייעץ לו לגבי מה שהוא רצה/ מה שאני ייעצתי לו?

תודה, אמיל.

מיותר להשים 6.9 מאחורה עם יש לו סאב

פורסם

אכן מיותר ובמיוחד אם יש רמקולם אחוריים בדלתות, רק לשים לב להתקין בדלתות האחוריות את הטוויטרים במקומות שלא יהיו קרובים מידי לאוזניים. זה מה שקורה בטוויטרים "אחוריים" בדלתות ב"פלש מאונט".

 

ניתן רק את הטוויטרים להתקין בדש האחורי.

 

לנוסעים מאחור זה ישמע רע. אם יש נוסעים ברכב מאחור יותר מאשר פעם בתקופה, אז לא לעשות זאת. או לכבות זאת בFADER כאשר הם באוטו.

 

 

לגבי הסאונד כפי שישמע לנהג אם הוא רוב הזמן לבד באוטו, הרי שזה ישמע מעולה וטוב יותר מטוויטר שמותקן בדלת האחורית ובצד שקרוב לאוזני הנהג.

 

ראוי לציין ואף להדגיש שזה לא לפי הספרים ולא לפי האומדנים ו/או המדידות הראויות לכאורה.

--פועל יוצא מעולה, למותר לציין כי יש צורך אח"כ בכיוונים מדוייקים כלפי הנהג והנוסע הקדמי.

 

מי שלא מכיר את אופי ההתקנה ואח"כ הכיוונים של זה, רצוי שלא יעשה בכלל ויתקין בצורות "סטנדרטיות" שמוכרות לכולנו.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...