Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית עשיתי חיפושים בפורום לפני שאני שואל את השאלה .

 

הרכב הוא שרייד שנת 93 - מנוע 1000 סמ"ק - גיר ידני .

 

הרכב עבר לפני כשבוע ניקוי קרבורטור והחלפת חוטי הצתה .

 

המצבר והסטרטר דיי חדשיים פחות מחצי שנה .

 

פלאגים , פלטינות , קבל - הוחלפו לפני כ - 1000 ק"מ .

 

ההצתה כוונה ע"י אקדח ההצתה .

 

שהרכ קר לדוגמא בבוקר ואני מניע עם צ'וק פתוח הרכב מניע בקלות - עכשיו אני נוסע שעה מכבה את הרכב ואז בא להניע אותו אחרי מספר דקות , יש סטרטר חזק והא מניע אחרי הרבה נסיונות .

 

האם יתכן בעייה במשאבת דלק ? , או סוויץ' תקול ?

 

ואם יש סיכוי שהבעייה במשאבת דלק לאיזב בעל מקצוע אני צריך ללכת על מנת לאבחן את הבעייה ?

 

תודה ושבת שלום אמיר .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

היי אמיר-

 

לפני שאתה רץ להוציא כספים,יש לזכור שהרכב הזה ללא מחשב ניהול מנוע.

 

לעיתים אנשים שוכחים שאלו רכבים שאינם חדשים בטכנולוגיה (או ליתר דיוק, חוסר טכנולוגיה) של פעם, הווה אומר שיש למצוא את האופן בו הרכב זמין להנעה וברגש...

 

כשלב ראשון אני מציע , לנסות להניעו (כאשר הוא חם) עם דוושת גז לחוצה מעט, או נסיון אחר לא לחוצה, או נסיון אחר אם לא עזר עד כה, לחוצה מאוד ורק עת תחילת ההנעה לעזוב ומייד (את הדוושה).

 

גם אם מחזיקים את הסוויץ' לחוץ (הסטרטר ארוך מה"רגיל") כלומר אף שלוש שניות רצופות, לא נורא.

 

מובן שתתכן שקיימת בעיה, ואם כן ,יש לבדוק את מערכת ההצתה ואם יש מעגל נגד מתקצר,באם הוא פעיל, ויתכנו בעיות נוספות, אני ממליץ שתבדוק את שרשמתי.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

ראשית תודה על התגובות .

 

אני גר בהוד השרון , אשמח לקבל המלצה על בעל מקצוע טוב שיאבחן לי את הבעייה .

 

ולא יחליף חלקים לפי הסדר מן הקל לכבד ע"פי ניחושים .

 

בתודה אמיר .

Sound Stream -Trantula 800.2

×
×
  • תוכן חדש...