Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשמדליקים את החשמל באוטו, האורות נדלקים ישר ובלוח שעונים נדלק באור דהוי הסימן של אורות גבוהים

(מבלי שמדליקים אורות), כשמדליקים אורות לפעמים ידית האורות מסתובבת קודם כמה פעמים על ריק.

האורות דולקים בעוצמה שונה לגמרי ז"א: אחד דולק בעוצמה בינונית והשני בקושי דולק, ולפעמים הצדדים מתחלפים

(שמאל \ ימין) . החלפת נורות בפנסים קדמיים לא עזרה

 

האם מישהו יכול להגיד לי אם הבעיה היא בידית אורות ?

אם כן, איפה אפשר להשיג חילופית (באיזור ירושלים) וכמה בערך יעלה התיקון

פורסם

תאור התקלה לא כל כך ברור אך יתכן והארקה של אחת, או שתי, נורות ראשיות אינה טוב ולכן האורות דולקים לא נכון, חלש ונורת

אורות גבוהים דולקת לא בזמן בלוח השעונים.

כמובן שיתכן ויש גם/או תקלה בידית האורות וההחלפה הנה של מכלל ידיות האורות/אתות/מגבים. יש 2 דגמים של מכלל ידיות

וההבדל הנו בגלגלת החזרת האתות האוטומטי כשיש דגם עם פין בגלגלת ויש דגם עם חור בגלגלת.

צריך לשים לב שבדגם שלם (S) יש בידית המגבים מצב 0 (כבוי) ועוד 3 מצבי הפעלת מגבים (לעומת דגם רגיל שבו יש רק 2 מצבי הפעלת מגבים).

כדאי לך לפנות לחשמלאי רכב טוב כדי שיבדוק ויאבחן הבעיה כדי שלא תחליף סתם חלקים ללא צורך.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...