Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסבה מאוטומט לידני לאחד שחושב שכותרת היא חידה [היא לא, ולכן הרכב הוא קוואליר]


שימו לב! השרשור הזה בן 6252 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מעוניין לעשות הסבה לגיר ,אצלי ברכב.(מאוטומט,לידני)

 

מישהו מכיר מישהו או מקום שמיתעסק בזה?

 

מה טווח המחירים לתענוג הזה??

 

אשמח אם תפנו אותי לבעל מקצוע מסויים...

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעוניין לעשות הסבה לגיר ,אצלי ברכב.(מאוטומט,לידני)

 

מישהו מכיר מישהו או מקום שמיתעסק בזה?

 

מה טווח המחירים לתענוג הזה??

 

אשמח אם תפנו אותי לבעל מקצוע מסויים...

 

נסה למצוא גיר ידני לרכב הזה (רמז-ממש לא קל!)

ואחר כך רבים המכונאים שיעשו את זה,במיוחד אילו שמתעסקים עם רכבים משופרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי אל תחפש בכלל בפרוקיות . נסה להביא גיר מייבוא .

 

וגם עדיף שתנסה להביא את כל החלקים לבד ולא המוסך עצמו בשביל לצמצם עלויות.

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נגמר רק בגיר. יש עוד לא מעט דברים מסביב - מכלול דוושות ושלל שטאנגות וחיבורים לידית ההילוכים (שגם היא צריכה להתחלף כמובן), תושבות שונות, קלאץ' מלא על כל חלקיו, אולי גלגל תנופה, ציריות וכו'.

אם אין כאלו בפירוקיות בארץ וצריך להזמין הכל מחו"ל - שמעתי ששרי אריסון פנויה, אולי היא מחפשת יזיז לתמוך בו.

בקיצור, צריך לבדוק טוב טוב במה כרוך כזה פרוייקט והאם הוא יהיה כדאי כלכלית בסופו של דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו סיפור לא פשוט....

 

מישהו יכול לפרט לי ,מהם החלקים הנדרשים לפרוייקט כזה.

 

-במידה ומצאתי רכב כזה מיפרוק ,יש דרך ליבדוק את מצבם ?(שווה ביכלל לקנות מיפרוק?)

 

תודה לעוזרים..:arrow:

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם רכבים כמו שלך ידניים (יש לשכן שלי במקרה). בזמנו נמכרו כאלה למורי נהיגה.

 

בכל רכב פרויקט הסבה כזה הוא קצת שונה.

 

תוודא קודם כל שהשינוי אפשרי מבחינת מיקום (שחוץ מהגיר לא תצטרך להחליף עוד מכלולים רציניים עקב בעייה של חוסר מקום).

אצלי ברכב אני מתכוון גם לערוך שינוי כזה וצריך להחליף/לשנות/להוסיף:

תיבת הילוכים

גלגל תנופה

קלאץ'

פנלים ופלסטיקה פנימית

ידית הילוכים

דוושה

כמובן גם תושבות וכו'.

 

הנה קישור לפרויקט הסבת גיר אוטומט לידני שנעשה על רכב כמו שלי בחו"ל (האתר קצת איטי): http://community.190revolution.net/maintenance-repair/4851-replacing-automatic-w-5-speed-mt-images-instructions.html?

 

כמו שאתה רואה, יש הרבה עבודה והעלות תהיה בהתאם.

 

אסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו סיפור לא פשוט....

 

מישהו יכול לפרט לי ,מהם החלקים הנדרשים לפרוייקט כזה.

 

-במידה ומצאתי רכב כזה מיפרוק ,יש דרך ליבדוק את מצבם ?(שווה ביכלל לקנות מיפרוק?)

 

תודה לעוזרים..:arrow:

 

אם מצאת רכב כזה מפרוק והחלקים במצב נורמלי אז תחטוף אותם!

ככה אתה לא תצטרך לחפש במיליון מקומות אחרים וגם לקנות חלקים חדשים שיעלו הרבה!

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכור את שלך וקנה ידני שהוא פחות מבוקש.

 

בעצם, אם כבר מכרת קאווליר, עדיף לקנות רכב אחר ידני, כל רכב אחר.

 

my 2 cents

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור,

למה אתה חושב שזה פורום ייעוץ ברכישת רכב? הוא ביקש את ההמלצה שלך מה לקנות? מה למכור?

הא החליט לעבור הסבה לגיר רגיל,זה לא אומר שיש לך את הזכות לעקוץ אותו.

אני בטוח שאם התקציב שלו היה גדול יותר הוא היה קונה חיקוי של גולף עם מנוע טורבו והנעה כפולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

maxizem

 

אתה מבקש לא לעקוץ ואתה עוקץ ??? אותי ??? על ה"חיקוי" ?? 8)

 

בכל מקרה, ממש, אבל ממש לא התכוונתי לעקוץ או להטריד את הבחור, העליתי נקודה שאם הבחור רוצה להגיע מקומבינציה א' (קאווליר אוט') לקומבינציה ב' (קאווליר ידני) יש את הדרך שבחר, שתעלה לא לצורך הדוגמא 10,000 ש"ח, השבתה של חודש, ותוצאה די מכוערת בסופו של פרויקט.

 

אני הצעתי לו להגיע מקומבינציה א' לקומבינציה ב' בדרך שונה, שלדעתי היא פשוטה וזולה יותר, ללא שום עקיצה או זילזול, כמו גם ההבהרה שאפשר לקנות רכבים קצת יותר מהנים לנהיגה מהקומבינציה שלו, הרי בדיוק בשביל זה הוקם הפורום הזה, כדי לשאול שאלות ולקבל תשובות, כל סוגי התשובות.

 

לדעתי, להשקיע כסף על קאווליר, שהדעות לגביו ממש לא חלוקות, היא בזבוז, ירצה הבחור לקבל את דעתי - יופי, לא ירצה - גם יופי, שוב, בשביל זה הוא שואל בפורום ולא רק אותך ישירות.

 

מקווה שהבהרתי את עצמי

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור,

למה אתה חושב שזה פורום ייעוץ ברכישת רכב? הוא ביקש את ההמלצה שלך מה לקנות? מה למכור?

הא החליט לעבור הסבה לגיר רגיל,זה לא אומר שיש לך את הזכות לעקוץ אותו.

אני בטוח שאם התקציב שלו היה גדול יותר הוא היה קונה חיקוי של גולף עם מנוע טורבו והנעה כפולה.

 

 

מה לעשות - אבל ליאור צודק.

 

אל תתמם - לשואל אין מושג במה זה כרוך - אז אתה חושב שהיה לו מספיק מידע כדי להחליט לכאן או לכאן בצורה טובה?

 

platiniom, הסיפור הזה לא נראה שווה את התעסקות.

אלא אם כן אתה ממש גרופי של קאווליר ובא לך לעשות איזה פרוייקט כי משעמם לך :lol:

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם זה הוא פורום שבו מותר להסב הכול להכול, אבל בכל זאת:

הגיר הידני של הקוואליר הוא ק-ט-ס-ט-ר-ו-פ-ה.

 

על האוטו הזה למדתי לנהוג (כן, כן, קוואליר ידנית) והמורה נאלץ

לפנות כל שני וחמישי למוסך כדי לפתור כל מיני בעיות שהיו קשורות

לגיר ולמצמד.

 

בלי קשר לבעיות האלה (ייתכן שהן היו ספציפיות לאוטו) - זאת ידית עם מהלך

מאוד ארוך, עם חופש וערפול די גדול - בקיצור, פשוט גרוע. חשוב שתדע

את זה לפני שאתה נכנס לסיפור עם הוצאות גדולות. אם תצליח איך שהוא

לחבר מערכת הילוכים אחרת, בבקשה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה שנה הרכב שלך? הבלוק 2.2 (בקלוואליר החדשות יותר) יתאים לשאר רכבי GM (וקטרה, סאאב וכו'). אני מעריך את עלות ההסבה בכ-15K ש"ח, המספר הזה יכול לנוע למטה ולמעלה כתלות בפדנטיות שלך. כמובן שלקנות רכב זהה עם גיר ידני ולקחת ממנו את החלקים יהיה הפתרון הכי פשוט והכי זול. סתם לתת לך להכנס לפורפורציות, תתקשר ל-UMI ותשאל כמה עולה פלייוויל למנוע שלך, על פלייוויל למנטה שלי הם רצו 4800 ש"ח וגם אם המצאתי באנגליה בחצי מחיר רק את הפלייוויל אז את החלקים מסביב (ברגים, מיסב וכו') אי אפשר לקנות אלא זה בא רק קיט מלא.

אני כבר חצי שנה תקוע בפרויקט ההסבה של המנטה שלי לידני, בעיקר בגלל זמינות חלקים בארץ שפשוט לא קיימת. אני מקווה שזו סתם מחשבה שעברה לך בראש ושלא תממש אותה כי היא מאוד לא כדאית. עדיף (כפי שכבר רשמו לך) למצוא רכב זהה ידני (במיוחד לאור העובדה שנמכרו כאלה בארץ), זה יחסוך לך הרבה כסף, זמן, ריצות וטרטורים (אלא אם כן אתה אוהב את ההתעסקות הזו ואין לך חיבה יתרה לכסף).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות.

 

למכור את הרכב חבל לי,הרכב במצב מדהים חיצונית ומכאנית.

 

ליקנות אחת אחרת אין בשוק(קוואליר קופה ידנית).

 

האופציה היחידה שנותרה לי לי ,זה לשדרג את הגיר,אני מאמין אם קצת חיפושים יהיה ניתן לימצוא איזה קוואליר מיפרוק .

 

השקעה ברור לי שתיהיה,אבל בעל מיקצוע שיבצע לי את כל "הפרויקט " הזה ניראה לי אבוד.

 

ניראה אולי הזמן יעשה את שלו.....

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6252 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...