Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום...

יש לי 2 שאלות לגבי יונדאי לנטרה 98 אוטומט:

1) עשיתי את כל הטיפול של החלפת פילטרים ושמן ופלאגים אחרי שקניתי את האוטו (לפני כחודשיים) והאוטו עדיין מוציא קצת

עשן לבן כשנותנים גז ואוכל כחצי קילו ל 700 ק"מ - מה יכולה להיות הבעייה?

 

2) כשאני נושא על כביש עם בורות קטנים אני שומע כמו משהו רופף כזה מאחורה...הלכתי למוסך והם החליפו לי את ה"משקפיים"

של הסרן הקדמי אך זה לא עזר (אולי קצת פחות רעש),מה זה יכול להיות ?

 

כמו כן עשיתי לרכב אינפוזיה אתמול והוא עבר גם בשלום יפה מאוד את בדיקת הגזים (למבדא 0.97)

 

בתודה מראש

ליאור

פורסם

כמה קילומטרים עבר הרכב?

האם ביצעת בדיקת קומפרסיה בקניה?

האם הפלאגים שהחלפת היו לבנים או רטובים ושחורים/מלאים פיח?

האם הרכב התחמם בעבר?

ערן בלגאן - נהג ליסינג מדופלם :roll:

פורסם

עשן לבן-כחלחל + אכילת שמן מעידות על שריפת שמן. בצע חיפוש בפורום לגבי הסברים מדוייקים שנכתבו מספר רב של פעמים.

פורסם

בקשר לרעש מאחורה...זה לא אגזוז אבל אולי משהו שקשור לחיבור בין הגלגלים אולי? (שכחתי איך זה נקרא)

מה קשור קומפרסיה בכלל?והפלאגים היו בסדר אבל הוחלפו בכל זאת...

×
×
  • תוכן חדש...