Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי קנה את הסילקה הזאת ומעוניין לקנות קיט הנמכה.

 

אני חייב לציין שאני לא מבין בזה כלום וגם הוא אז אני ישמח אם תביאו גם קישורים לאתרים והמלצות..

 

תודה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ואם מצאת מישהו כזה ועשית עבודה, נשמח אם תעדכן בפורום למען שאר החברים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

סתם כדי להוסיף לאשכול, היום דיברתי עם מישהו עם 306 - בטלפון הוא אמר שהרכב מונמך, כששאלתי כמה הוא הנמיך הוא אמר "ממש נמוך, כמעט עד הרצפה" (ואני כמובן לתומי חשבתי שהוא מתכוון לקפיצי הנמכה שהנמיכו את הרכב), כשהוא שלח לי תמונות של הרכב ראיתי חצאיות וטמבונים מזוויעים שכמעט משתפשפים על הכביש.

אנשים מוזרים :roll:

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
סתם כדי להוסיף לאשכול, היום דיברתי עם מישהו עם 306 - בטלפון הוא אמר שהרכב מונמך, כששאלתי כמה הוא הנמיך הוא אמר "ממש נמוך, כמעט עד הרצפה" (ואני כמובן לתומי חשבתי שהוא מתכוון לקפיצי הנמכה שהנמיכו את הרכב), כשהוא שלח לי תמונות של הרכב ראיתי חצאיות וטמבונים מזוויעים שכמעט משתפשפים על הכביש.

אנשים מוזרים :roll:

 

גם לי זה קרה, עם איזה ב.מ.וו שנתקלתי בה שחיפשתי רכב... הבחור טען שהביא לה קיטים של M3 ואמר גם שהרכב מונמך, בתמימות שאלתי עם איזה קפיצים הוא מונמך, רק רציתי לשמוע חברה, והתגלה שהוא בכלל מדבר על חצאיות וטמבונים :|

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אני ינסה לנצל קצת את השרשור הזה. :lol:

שאלה:

1)האם קיצור קפיצים קיימים (מקורים של הרכב) יביא לאפקט דומה להחלפת הקפיצים לקצרים יותר?

מדובר ברכב רך יחסית, רנו 19.

2)חובה להחליף בולמי זעזועים אם מקצרים את הקפיצים?

3)מה הטווח המקובל להנמכת רכב?

 

תודה מראש,

יגאל.

פורסם

קיצור קפיצים קיימים זה פשוט פשע. זה משנה את ה spring rate של הקפיץ למשהו לא צפוי לחלוטין.

עדיף להחליף בולמים לפני שמחליפים קפיצים, לא להפך. בולם רגיל לא מותאם לקפיצים קצרים יותר, זה לא בריא לבולמים. בולמים משופרים דווקא יהיו בסדר עם קפיצים מקוריים.

טווח מקובל? 30 מ"מ זה נשמע לי מקובל. יש כאלה שמנמיכים 40, או 60. הכול תלוי בסוג הרכב.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אני ינסה לנצל קצת את השרשור הזה. :lol:

שאלה:

1)האם קיצור קפיצים קיימים (מקורים של הרכב) יביא לאפקט דומה להחלפת הקפיצים לקצרים יותר?

מדובר ברכב רך יחסית, רנו 19.

2)חובה להחליף בולמי זעזועים אם מקצרים את הקפיצים?

3)מה הטווח המקובל להנמכת רכב?

 

תודה מראש,

יגאל.

 

1: כן. אבל לא כדאי. עשו את זה לפני שנים וזה פוגע בקשיחות החומר.

2: לא חובה. רוב האנשים לא מחליפים. אבל לא רצוי. הבולם המקורי לא בנוי להנמכה

3: כמה שתרצה. מ-ממ אחד ועד הטווח שבו הגלגל לא יכול להסתובב. בדרך כלל הנמכרים נעים מ25-35 מ"מ.

×
×
  • תוכן חדש...