Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סאב ואני צריך לבנות לו תיבה לפי הוראות יצרן צריך תיבה של 35.4 ליטר

איך אני יודע לחשב את הליטרים של התיבה. באיזה גודל היא צריכה להיות?

פורסם

amedi, איפה מצאת כמה ליטר צריכה להיות התיבה של הסאב הספציפי שלך?

פשוט יש לי סאב לנזר 1600 ואני לא מוצא באף מקום כמה ליטר צריכה להיות התיבה שלו.

פורסם

אם תגיד את הדגם האמיתי של הסאב (כי 1600 זה לא דגם) אולי נוכל לעזור לך גם בזה.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

זה סאב חדש אז רשום הכל בדפים של הסאב ועל האריזה אבל אם אני לא טועה יש את הנתונים גם באתר של החברה

פורסם

ה MANUAL של הסאב מאתר היצרן, משום מה גודל התיבה לא מפורט פה.

 

http://www.lanzar.com/manuals/MAXP104D-124D-154D.pdf

 

לדעתי פשוט תפנה אליהם [email protected]

שיתנו לך את כל הפרטים, אתה באמת לא מבקש הרבה. ב PHOENIX GOLD למשל, כל תיבה שתרצה - יש עליה פירוט.

 

חוץ מזה כבר ענו לך על השאלה אתמול - בשרשור אחר -

הסאב הזה צריך תיבה של 42ליטר לפי מידות היצרן למרות שאצלי זה 52 עים אותו סאב ולפי דעתי נישמע יותר טוב.

יואב :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...