Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לחוקיות של בולמים, מוטות מייצבים וכו'.


blavie
שימו לב! השרשור הזה בן 6267 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם שיפורים כגון - בולמים וקפיצים משופרים, מוט מייצב עליון, פילטר פתוח וצ'יפ איכותי יעברו טסט?

תודה רבה לכל העוזרים.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שים לב לסעיף מס' 4 באחת-עשרה הדיברות למשפר המתחיל.

 

במציאות ניתן "להעלים" הרבה משיפורים מעיניו הבוחנות של משרד הרישוי וחלק מהם להחליף למקוריים לפני הטסט ולהחזיר אח"כ.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב הטסטים לא פותחים מכסה מנוע

בולמים טובים זה חוקי לחלוטין חבל שלא חוקי כל הדרק הזה של הבולמים ששמים לאנשים בתור חלפים CORVAN או משהו בסגנון

סטראט באר'ס אני מאמין שלא צריך להיות בעיה כי זה לא שינוי מבנה

וכנ''ל פילטר אוויר השאלה עד כמה הם יהיו קטנונים

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"שינוי מבנה" הוא נושא שפתוח לפרשנות בפני הבוחן שתופס אותך.

סטראט באר יכול להיות אחלה דו"ח (ולמעלה מכך) אם נפלת על הבוחן הלא נכון.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן רשמתי אני מאמין

ברור שבוחן יכול לתת לך דוח על זה אני מכיר אחד שקיבל דוח על זה שלא היה לו פח ברכב הכל תלוי בבוחן בסופו של דבר

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסעיף החוקיות יש 3 אספקטים שונים.

1. האם זה יעבור טסט. אז בד"כ זה יעבור בלי שום בעיה וכמו שצוין, יש אפשרות לפרק ואח"כ להרכיב חזרה.

 

2. האם שוטר תנועה ממוצע יקלוט את זה ויוריד את הרכב. גם כאן, רוב שיפורי השילדה יעברו בשלום את הבדיקה.

החלק היחיד שאני חושב שיכול להיות בעייתי זה מוט חיזוק עליון קידמי. אם אתה ילדון ארס עם נאונים מתחת לאוטו ומערכת עם 5 סאבים ו 8 מגברים שמעירים את כל השכונה, סביר להניח שזה יגרור הורדה. אם אתה בחור לא ממש צעיר, בעל מראה סולידי עם אוטו שמור, סביר להניח שזה בכלל לא יעניין את השוטר (אין לך מושג איזה דברים היו לי מתחת למכסה המנוע מול פרצוף של שוטרי/בוחני תנועה, הם פשוט לא מצפים שבן אדם שמנמן,לבנבן,מקריח בסביבות גיל 40 שאשתו יושבת לידו באוטו משתיל מנוע 2.3 JTD בפונטו דיזל שנת 2000 (האוטו שנבנה עבור חבר בינתיים נמכר לחבר אחר).

 

3. הגענו לחלק הכי חשוב, האם האוטו יעמוד בבחינה מדוקדקת של בוחני חברת הביטוח במקרה של תאונה? אז פה הבעיה, חברות הביטוח רק מחפשות את התירוץ לבטל לך את הפוליסה במקרה תאונה ושיפורים ויזואליים זה פשוט לעשות להם את החיים קלים. שלא היה לך ספק, אם האשמה בך הם ימצאו את השיפור ויתנערו ממך.

 

אעפ"י שניסיתי לעזור לך, אני מאמין שרק עשיתי לך את ההחלטה יותר קשה :?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה בארץ, אבל באנגליה היתה בעיה בזמנו עם סטראטים.

זה השפיע על האחריות והיה גבולי מבחינת חוקיות (STREET LEGAL).

 

הסיבה היא, העברת אנרגיות בתאונה.

כאשר התאונה היא צידית, כל האנרגיה תעבור דרך הסטראט לצד השני.

לא משהו שתוכנן במקור ע"י יצרן הרכב - יכול לגרום לנזק רציני.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן רשמתי אני מאמין

ברור שבוחן יכול לתת לך דוח על זה אני מכיר אחד שקיבל דוח על זה שלא היה לו פח ברכב הכל תלוי בבוחן בסופו של דבר

אז עזוב אמונה, במקרה זה אתה פשוט מטעה את הבחור.

שיפור הרכב הוא כאמור לא פעולה חוקית, מפה והלאה כל אחד יעשה את השיקולים שלו.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב הטסטים לא פותחים מכסה מנוע מה? אז איך בודקים מספר מנוע? עם קרני רנטגן?

 

סטראט באר'ס אני מאמין שלא צריך להיות בעיה כי זה לא שינוי מבנה האמונה לא קשורה בכלום לעובדות שזה שינוי מבנה, נקודה!

 

וכנ''ל פילטר אוויר שוב, אתה מייצר חוקים עבורנו ומפרסם אותם כדי שכולם יאמינו לך, ישימו פילטרים פתוחים ויחטפו הורדות...

השאלה עד כמה הם יהיו קטנונים

 

אריאל, נא לדייק בעובדות או לא לפרסם!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה בארץ, אבל באנגליה היתה בעיה בזמנו עם סטראטים.

זה השפיע על האחריות והיה גבולי מבחינת חוקיות (STREET LEGAL).

 

הסיבה היא, העברת אנרגיות בתאונה.

כאשר התאונה היא צידית, כל האנרגיה תעבור דרך הסטראט לצד השני.

לא משהו שתוכנן במקור ע"י יצרן הרכב - יכול לגרום לנזק רציני.

 

בנוסף, בשעת אובדן שליטה על האוטו וגרימת תאונה יכולים לטעון יצרן הרכב וחברת הביטוח שהתוספת הזאת היא שגרמה לאובדן השליטה על האוטו ולתאונה ולכן יש לתבוע אך ורק את בעל הרכב אשר התקין אותה.

 

בנוסף, קראתי על מקרים שהתקנת סטראט בליווי נהיגה מאוד אגרסיבית יצרו סדקים מיקרוסקופיים בשילדה, נחש עכשיו איך גילו את זה... יצרן הרכב מצא דרך להפקיע את האחריות על הרכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מייצר חוקים אני אומר לך מנסיון אישי שלי ממה שקרה לי עד כה

1) בטסט האחרון של הרכב שלי לא פתחו את המכסה מנוע (אולי זה קשור שיש לי מספר שלדה על הדש בורד או שבמכון אמיתי נתניה כולם חאפרים אין לי מושג)

2)ברכב של חבר יש סימוטה כמו שלי בתוך קופסת קרבון

הורידו את האוטו לשוליים לאיפה שהמשאית הנחמדה של בוחני התנועה יושבים בצומת רעננה

פתחו מכסה בחנו ובדקו ושחררו אותו לשלום עם ברכת חג שמח ללא מילה רעה על הסטראט או על הפילטר

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שחברות כמו OMP או ספרקו מייצרות לפי סטאנדארטים גבוהים וקשה לי להאמין שזה יכול לעשות נזק לשלדה

וחוץ מזה היום אחריות נצרן הולכת לך על כל שטות מספיק שתפרק את משהו לא כמו שצריך והלכה האחריות

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה בדיוק מה שאמרתי, הנושא פתוח לפרשנות.

אם אתה נפלת על בוחן סבבה אין שום ערובה שמישהו אחר ייפול על בוחן סבבה.

 

מוטי

 

בחיים אין ערובה לכלום

ומי שחושש עדיף שישמור את כל החלקים המקוריים בבית לפרק ולהרכיב לפני הטסט

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שחברות כמו OMP או ספרקו מייצרות לפי סטאנדארטים גבוהים וקשה לי להאמין שזה יכול לעשות נזק לשלדה

 

אמונה לחוד, ומציאות לחוד.

מה הקשר לאמונה ?

התוספת הנ"ל אינה מקורית, ולא נלקחה בחשבון בתכנון המקורי של הרכב.

בהעברת כוחות (בעומס / לחץ / מכה) עלולה להשפיע על הרכב בצורה שלא תוכנן לה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6267 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...