Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך המלצה לחנות אביזרים לרכב באזור המרכז במחירים זולים ולא כל כך משנה לי חברות מה שאני מחפש יותר זה:

 

וילון לחלון האחורי, שטיחים, דוושות, תפוח לידית הילוכים, כל מיני דברים בסגנון

 

ועוד סתם שאלה קטנה כדי לא לפתוח עוד נושא: משהו יודע כמה אמור לעלות לי לרפד את כל הסלון ברכב (מיצובישי קולט 93)

 

תודה לעוזרים :)

 

ואם יש אתר אינטרנט לחנויות אז אנ ישמח יותר תודה :)

פורסם

לגבי ריפוד הרכב עליך לגשת עם המכונית אל רפדי רכב ולפי סוג בד, צבע וסוג עבודה שתרצה תקבל הצעות מחיר.

מהיכן אתה בארץ?, כי אולי ניתן יהיה לכוונך לרפדי רכב טובים באזורך.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אני מרמת השרון אז באמת אם תוכל לכוון אותי למשהו יהיה מצויין

 

ועוד שאלה קטנה.

 

אני יודע שזה לי פירמה ולה לכום וסתם זבל סיני כמו שאומרים פה אבל לא ממש משנה לי חברות אני לא אחד כזה שמתלהב מחברות מה אתם אומרים על הכסא הזה לנהג והאם שווה להזמין:

 

http://www.boomsale.co.il/showsale.asp?id=437

 

זה בא עם עוד כסא ליד הנהג

פורסם

מציע לך על "אוטו כלל",ביפו רחוב שלמה מול המשטרה החדשה.

כמו אוטודיםו קטן אבל רק של דברים מיוחדים לאוטו,ולא יקר

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...