Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם/ן

רכשתי אתמות רכב יד שניה, סוזוקי בלנו אם מתעקשים, שהבעלים הוציאו את האזעקה.

היות ויש לנו שתי תינוקות קטנים שנמצאים על הידיים בכניסה/יציאה מהאוטו, הייתי רוצה להתקין שלט לנעילה מרכזית, אבל אין לי צורך באזעקה (לאוטו יש קודן).

מי מכיר?

מי יודע?

מי יכול לעזור?

תודה מראש...

פורסם

הפתרון לך זה מה שנקרא keyless entry - מחזיק המפתחות משדר לחיישן בתוך המכונית ומשחרר את הנעילה ברגע שאתה מרים את הידית כשהמפתחות בכיס...

מישהו יודע אם ניתן להוסיף מערכת כזו לרכב קיים? (האלטרנטיבה היא לפרק אחת כזו מאיזה לקסוס או מרצדס)

פורסם

תיקנה אזעקה פשוטה זה 400 שקל

ישנם נעילות מרכזיות עם שלט, אבל זה בא קומלט כולל המנועים החשמלייים של הנעילה ועולה כמו אזעקה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

גם לי יש קודן ברכב, אבל בנוסף התקנתי שלט לנעילה המרכזית שלא מחובר לאזעקה. תוספת קטנה אבל משפרת בהרבה את איכות הכניסה והיציאה מהרכב (בעיקר כשאתה עם תינוק + עגלה מאחור ו/או עמוס מקניות וכו'). :-D

ברר אצל מתקינים באזורך וקבל הצעות מחיר, אני מעריך שהעלות לא צריכה לעבור את ה- 300 ש"ח (אלא אם אתה מתכנן להרכיב לבד).

 

בהצלחה,

 

חן

×
×
  • תוכן חדש...