Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי לא, נמחקו כל הזכרונות :(


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בכל מקרה, המלצה שלי - נוקיה בכמה רמות טובה יותר. ממשק נוח ונכון, קלות תפעול וגיבוי כמה שתרצה ללא צורך באינטרנט אלא רק על ידי כבל USB עם אפשרות להחזיר את המספרים מתי שרק תרצה...

1+

ולא זאת בלבד שנוקיה עדיף מול המכשיר הקוריאני העלום, הוא עדיף גם על פני מוטורולה.

חברתי החליפה השבוע ל-V3 באורנג'. כזה זבל שזה פשוט לא יאומן.

עוד חבר טוב שלי קיבל מהעבודה V3X, בואו נגיד שגם הוא לא ממש גמר את ההלל על המכשיר הזה.

סתם לדוגמה: כדי להשיג את התוכנה שמסנכרנת בין המכשיר למחשב, במוטורולה צריך לרכוש אותה (מי שקונה את ה-V3X מקבל אותה עם המכשיר), בעוד את התוכנה של נוקיה אפשר להוריד מהאתר שלהם חינם אין כסף. וזו רק דוגמה אחת.

 

שורה תחתונה: אין על המכשירים של נוקיה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לא מדוייק אלעד.



אנשים צריכים להבין שמכשירים מסויימים מותאמים לקהל יעד מסויים.

מכשירי המוטורולה הם מאוד פשוטים אבל הם מציעים "מראה חיצוני אטרקטיבי" לרוב (אפילו שגם על זה אפשר להתווכח) הם מיועדים לקהל יעד של חיוג ניתוק + ומראה נוצץ.

כמובן שיש את מכשירי הנוקיה והסוני אריקסון שמפוצצים באפשרויות וקנפיגירציות שזה אחלה למשתמש הצעיר שרוצה לשנות הכל באופי של המכשיר ובתכונותיו.

ואז יש את המכשירים הפשוטים יותר LG NOKIA3100 וכן הלאה שמיועדים באמת לאנשים שלא עושים כלום עם הטלפון חוץ מלחייג ממנו ולזרוק אותו בתיק - לרוב קהל יעד מבוגר יותר שלא ממש מעניין אותו איך נראה המכשיר.

מי שמגדיר את עצמו כ"חכם" הולך ובודק את כל המכשירים, משחק קצת במכשירים של חבריו ואז הולך ומבצע רכישה.

כשאני מדבר עם לקוח טלפונית והוא מבקש ממני המלצה דבר ראשון אני ממליץ לו לשחק עם כל הטלפונים ולהחליט לאיזה הוא מתחבר הכי הרבה. מה שאני אוהב לא בטוח אומר שאתה תאהב את זה.

 

אני מכיר מלא אנשים שיש להם את ה-V3 והוא מספיק עבורם. דק ויושב טוב בכיס ומראה אלגנטי, מבצע שיחות, ותנחשו מה יש לו שיחה מזוהה !!!!

 

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

גם לי זה קרה!

גיסי הביא לי את הפלאפון שלו להכניס לו שירים, עשיתי לו סינכון והוא כותב לי שהוא מוחק את כל הזיכרונות. לחצתי ביטול אבל זה היה מאוחר מדי.

היה לו מזל (או שאולי לי) ששמרתי אצלי במחשב את הספר טלפונים של הפלאפון הקודם שלו (שממנו הוא שם את המספרים בחדש) שברתי את הראש את שהצלחתי להחזיר את הנתונים מקובץ האקסל לפלא (מי שיצטרך עזרה שיגיד) וזהו.

כאשר עושים סינכון כתוב בקטן למטה בחלון שנפתח שימחוק כל הזכרונות, איזה יופי טוב שהם מודיעים.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם
1כדי להשיג את התוכנה שמסנכרנת בין המכשיר למחשב, במוטורולה צריך לרכוש אותה (מי שקונה את ה-V3X מקבל אותה עם המכשיר), בעוד את התוכנה של נוקיה אפשר להוריד מהאתר שלהם חינם אין כסף. וזו רק דוגמה אחת.

 

שורה תחתונה: אין על המכשירים של נוקיה.

 

 

מצד שני, לנוקיה צריך לרכוש כבל מתאים ולמוטורולה מתאים כבל USB סטנדרטי של מצלמה דיגיטלית (ואת התוכנה ניתן להוריד..).

פורסם
מצד שני, לנוקיה צריך לרכוש כבל מתאים ולמוטורולה מתאים כבל USB סטנדרטי של מצלמה דיגיטלית (ואת התוכנה ניתן להוריד..).

 

 

עומר, מי עובד עם כבלים היום? אני מחזיק מתאם BLUETOOTH ב50 שקל מחובר קבוע למחשב, וכל ההעברות אני עושה באוויר.

פורסם

אתה צודק, אך ספציפית למכשירים שאני חשבתי עליהם (של חברים, משפחה), אין BT.

ואם חושבים על זה, אז לרוב המחשבים אין מתאם BT מובנה ויש לקנות כזה, כך שאין הבדל בין קנייתו לבין קניית כבל.

 

(וארז, ביננו - לא לימדו אותך שלא לצטט הודעה שמעליך? :wink:)

פורסם
אתה צודק, אך ספציפית למכשירים שאני חשבתי עליהם (של חברים, משפחה), אין BT.

ואם חושבים על זה, אז לרוב המחשבים אין מתאם BT מובנה ויש לקנות כזה, כך שאין הבדל בין קנייתו לבין קניית כבל.

 

(וארז, ביננו - לא לימדו אותך שלא לצטט הודעה שמעליך? :wink:)

 

אני מפחד שמישהו ישחיל הודעה בין לבין.

 

המתאם הזה עולה 50 שקל, שזה חצי מכבל, כבל נוקיה עלה לי 100. עד היום מצטער על זה.

זאת ועוד:

עם המתאם ניתן לדבר בסקייפ בעזרת אוזנייה BT שזה דבר נחמד לכשעצמו, ומאוד יעיל אגב.

זה מה שאני עושה בכל אופן.

פורסם

רציתי לכתוב את זה קודם האמת - שכל עוד אתה משתמש במתאם רק בשביל הטלפון, אז אין הבדל בינו לבין כבל (כלכלית כמובן), אבל ברגע שיש לו שימושים נוספים, אז זה משתלם.

למיטב זכרוני כבל עולה פחות מ-50 ש"ח, אבל אולי זה תלוי בדגם המכשיר ובחנות.

פורסם

ואם בכלל נרצה להסחף, הטלפון גם משמש כשלט למדיה פלייר, כלומר, אתה יכול לשבת בסלון, והמחשב בחדר, ולשלוט על המדיה פלייר מהסלון.

אבל זה כבר שטויות ולא מעניין.

פורסם

ארז, מה שאמרת כן מעניין - המחשב שלי מחובר לטלוויזיה ולרסיבר וזה יכול להיות מאוד נוח לשלוט על WMP דרך המכשיר ולא לקום למחשב ע"מ לעצור הסרט וכו'.

פורסם
ארז, מה שאמרת כן מעניין - המחשב שלי מחובר לטלוויזיה ולרסיבר וזה יכול להיות מאוד נוח לשלוט על WMP דרך המכשיר ולא לקום למחשב ע"מ לעצור הסרט וכו'.

 

אז למה אתה לא עושה את זה...? לכל הטלפונים בעלי הBLUETOOTH יש אפשרות כזאת, כולל שליטה על POWERPOINT, שליטה על העכבר וכפתורים (זה דווקא נחמד, אבל לא יעיל, רק טוב להציק למי שיושב במחשב, מרחוק)

פורסם

יש לי מכשיר כזה, אחלה מכשיר אין לי תלונות.

 

בקשר לבעיה שנמחקו הזכרונות, עשית גיבוי לזכרונות של הפלאפון עם התוכנה במחשב?

 

אם כן תעשה שוב סינכרון והכל יחזור למקומו.

 

דבר שני המחשב מודיע לפני שהוא מוחק הכל.

 

ששון.

m3forever

×
×
  • תוכן חדש...