Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם:

אולי תוכלו לעזור לי באיזושהי בעייה

יש לי פיג'ו 306 שנת 95 1600 ידנית

מזה זמן ישנה תופעה שהמנוע נכבה כל פעם שאני לוחץ על הקלאץ' ליותר מחצי שנייה או אפילו בזמן עמידה ופעולה של טורים סרק הטורים פשוט נופלים פתאום

התופעה הזאת דינמית, זאת אומרת שזה לא קורה כל הזמן והחומרה שלה גם כן משתנה, למשל, יכול להיות שבוע שבו אין כלל תקלה והרכב עובד כמו שצריך או לחילופין יומיים שלושה שהרכב נכבה בכל עצירה או הורדת הרגל מהגז, או שהאוטו נכבה פעם בכמה עצירות

בנוסף לכך כשיש תקלה אני מרגיש דיליי של חצי שנייה כשאני לוחץ על דוושת הדלק מרגע הלחיצה ועד לתגובה

 

האם הבעייה מוכרת למישהו?

 

אני יודע שבמוסכים קטנים לא עלו על הבעייה ובמוסכים גדולים עלולים "להכניס" לי עוד תקלות חוץ מזה אז אני רוצה עוד דיעות בנושא כדי שתהיה לי תמונת מצב

פורסם

מה הקשר ללחיצה על הקלץ' ולמנוע צעדים ?

אני מציע לך לקרוא את הקישור הבא,ולהתחיל קודם בבדיקת חיישן נ.מ.ע. ע"י סקופ.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=141520

 

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אני זה הוא 1000 כתב :"ישנה תופעה שהמנוע נכבה כל פעם שאני לוחץ על הקלאץ' ליותר מחצי שנייה או אפילו בזמן עמידה ופעולה של טורים סרק הטורים פשוט נופלים פתאום."

שים לב למילים"שאני לוחץ על הקלאץ' ליותר מחצי שנייה או אפילו בזמן עמידה "

"או אפילו בזמן עמידה" מראה ,שגם בזמן לחיצה על הקלאצ' בנסיעה.כלומר הקשר אינו רק בזמן סל"ד סרק ובהורדת רגל מהגז.

הוא קיבל את ההצעה הזולה ביותר,בדיקת הניצוץ ע"י סקופ,בזמן לחיצה על הקלאצ'.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

תודה על התגובות, אני מקווה שבמחשב של מוסך פיג'ו יגלו את הבעייה ושזו באמת בעיית חיישנים כמו שאני חושב שזה

אגב זה כמעט בטוח לא חלקים מכניים כי החלפתי כמה, והתופעה חזרה ובנוסף לכך המחשב במוסך שבו אני מטפל באוטו באופן קבוע לא זיהה בעעית חיישנים אך מצד שני גם לא זיהה את החיישן של הלמדא למרות שהוא תקין

 

בכל מקרה נעבור למשחק של הגדולים ונקווה לטוב ואם מישהו ישמע על בעייה דומה וטיפול לזה שהצליח -> let me know

×
×
  • תוכן חדש...