שלום לכולם:
אולי תוכלו לעזור לי באיזושהי בעייה
יש לי פיג'ו 306 שנת 95 1600 ידנית
מזה זמן ישנה תופעה שהמנוע נכבה כל פעם שאני לוחץ על הקלאץ' ליותר מחצי שנייה או אפילו בזמן עמידה ופעולה של טורים סרק הטורים פשוט נופלים פתאום
התופעה הזאת דינמית, זאת אומרת שזה לא קורה כל הזמן והחומרה שלה גם כן משתנה, למשל, יכול להיות שבוע שבו אין כלל תקלה והרכב עובד כמו שצריך או לחילופין יומיים שלושה שהרכב נכבה בכל עצירה או הורדת הרגל מהגז, או שהאוטו נכבה פעם בכמה עצירות
בנוסף לכך כשיש תקלה אני מרגיש דיליי של חצי שנייה כשאני לוחץ על דוושת הדלק מרגע הלחיצה ועד לתגובה
האם הבעייה מוכרת למישהו?
אני יודע שבמוסכים קטנים לא עלו על הבעייה ובמוסכים גדולים עלולים "להכניס" לי עוד תקלות חוץ מזה אז אני רוצה עוד דיעות בנושא כדי שתהיה לי תמונת מצב