Jump to content

אני זה הוא 1000

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אני זה הוא 1000

  1. תודה על התגובות, אני מקווה שבמחשב של מוסך פיג'ו יגלו את הבעייה ושזו באמת בעיית חיישנים כמו שאני חושב שזה אגב זה כמעט בטוח לא חלקים מכניים כי החלפתי כמה, והתופעה חזרה ובנוסף לכך המחשב במוסך שבו אני מטפל באוטו באופן קבוע לא זיהה בעעית חיישנים אך מצד שני גם לא זיהה את החיישן של הלמדא למרות שהוא תקין בכל מקרה נעבור למשחק של הגדולים ונקווה לטוב ואם מישהו ישמע על בעייה דומה וטיפול לזה שהצליח -> let me know
  2. שלום לכולם: אולי תוכלו לעזור לי באיזושהי בעייה יש לי פיג'ו 306 שנת 95 1600 ידנית מזה זמן ישנה תופעה שהמנוע נכבה כל פעם שאני לוחץ על הקלאץ' ליותר מחצי שנייה או אפילו בזמן עמידה ופעולה של טורים סרק הטורים פשוט נופלים פתאום התופעה הזאת דינמית, זאת אומרת שזה לא קורה כל הזמן והחומרה שלה גם כן משתנה, למשל, יכול להיות שבוע שבו אין כלל תקלה והרכב עובד כמו שצריך או לחילופין יומיים שלושה שהרכב נכבה בכל עצירה או הורדת הרגל מהגז, או שהאוטו נכבה פעם בכמה עצירות בנוסף לכך כשיש תקלה אני מרגיש דיליי של חצי שנייה כשאני לוחץ על דוושת הדלק מרגע הלחיצה ועד לתגובה האם הבעייה מוכרת למישהו? אני יודע שבמוסכים קטנים לא עלו על הבעייה ובמוסכים גדולים עלולים "להכניס" לי עוד תקלות חוץ מזה אז אני רוצה עוד דיעות בנושא כדי שתהיה לי תמונת מצב
×
×
  • תוכן חדש...