Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום הגיעה אלי פוליסת ביטוח צד ג'.

 

קראתי את הסעיף "השתתפות עצמית" מס' פעמים, ועדיין לא הבנתי, האם יש בפוליסה זאת השתתפות עמצמית, במקרה והנהג מעל גיל 24.

או שיש אולי טעות בפוליסה?

מצורף צילום העמוד הרלוונתי, הסעיף הבעייתי הוא האחרון.

 

מה אתם אומרים?

תודה.

IMG_0368.JPG

 

 

פורסם

אם הבנתי נכון אז - ההשתתפות העצמית היא בגובה 950 ש"ח לנהג מעל גיל 24,

במידה וביטחת גם מישהו מתחת לגיל המדובר ו או בעל ותק של פחות משנה לרשיון הנהיגה שלו, גובה ההשתתפות העצמית תהיה 150% מ 950.

בכל מקרה, לא תצטרך לשלם השתתפות עצמית במקרה שגרמת נזק למישהו אחר, רק במקרה שנגרם לך נזק.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
בכל מקרה, לא תצטרך לשלם השתתפות עצמית במקרה שגרמת נזק למישהו אחר, רק במקרה שנגרם לך נזק.

 

יופי, בעצם העתקת את מה שרשום בפוליסה ויצרת סתירה חדשה.

 

מדובר על ביטוח צד ג'. בכל מקרה הרכב שלו לא מכוסה בעת תאונה אם היא באשמתו.

 

מה שאני מבין מהפוליסה זה שאין השתתפות עצמית. כדי לא לקחת סיכון מיותר שווה בכל זאת להתקשר בבוקר לסוכן ולבקש הסבר כי "לפחות 950 ש"ח" יכול גם להגיע למיליון ש"ח במקרה שתתנגש ברכב הנכון ויסתבר שיש השתתפות עצמית.

 

אסף

פורסם

תקרא טוב. מדובר על השתתפות עצמית לפרק הגנה משפטית. אם הם יספקו לך הגנה משפטית אז תשלם 950 ש"ח לנהג ותיק ו 1425 ש"ח במקרה של נהג צעיר. לצד ג' אין השתתפות עצמית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא, גם אתה לא הבנת נכון.

 

כרגע ביררתי את זה איתם ואין השתתפות עצמית בשום מקרה.

הבלבול בגלל שבפוליסה סטנדרטית חייב להיות סיעף השתתפות עצמית, וזה יוצא להם אוטומטית.

ואז הם הוסיפו את "בניגוד לאמור לעיל" שמבטל את כל הסעיפים הקודמים.

 

תודה לכולם.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...