Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפרארי המדוברת לא נמצאת בארץ כבר למעלה משנה. מיכאל לוי

נוהג על האמר H1 יפייפיה שחורה, יצא לי לדבר איתו כאשר

הגיע למשרדי פיאט (סוכנות מכירה) ברמת החייל, את הפרארי הוא החזיר לחו"ל.

לכן 2 אפשרויות:

או שהתבלבלת ולא ראית פרארי אלא רכב אחר (קורבט אולי?)

או שיש פרארי חדשה בארץ מה שקשה לי להאמין

אופציה שלישית-אתה מחרטט עלינו (מה שקשה לי להאמין.. אין לך אינטרס).

Lexus CT200H

פורסם

רק כדי להגן על פותח השרשור - גם אני ראיתי את הרכב המדובר היום, בשדרות רוקח, נוסע לכיוון מזרח (איזור קניון איילון).

פורסם
רק כדי להגן על פותח השרשור - גם אני ראיתי את הרכב המדובר היום, בשדרות רוקח, נוסע לכיוון מזרח (איזור קניון איילון).

האם זהו הרכב שהראו בתמונה למעלה?

Lexus CT200H

פורסם

נראה זהה לגמרי - מה גם שהבחנתי בסמל הסוס. רק לגבי הצבע איני בטוח - מה שאני ראיתי היה אפור כהה.

 

(קצת מפגרת החקירה הזו, תסלח לי..).

פורסם

מישהו יודע לגבי וייפר אדומה בארץ?

השבוע תוך כדי נהיגה ראיתי רכב חונה שנראה כמו וייפר (לוחית זרה) בשד' רוטשילד בת"א. הייתי בטוח שאני הוזה, אבל אם יש פרארי אז למה שלא תהיה גם וייפר?

פורסם
מישהו יודע לגבי וייפר אדומה בארץ?

השבוע תוך כדי נהיגה ראיתי רכב חונה שנראה כמו וייפר (לוחית זרה) בשד' רוטשילד בת"א. הייתי בטוח שאני הוזה, אבל אם יש פרארי אז למה שלא תהיה גם וייפר?

 

הוויפר קיימת והיא עומדת למכירה ב300 אלף ש"ח. שייכת לבחור מיהוד.

היא עם מספר רישוי זר כמו שאמרת ואם לא תמצא קונה שיהיה מוכן לשלם עליה

את מחיר ה"גיור" (כ400 אלף ש"ח מלבד עלות הרכב) היא תוחזר לחו"ל.

Lexus CT200H

פורסם

קראתם לי אז באתי.

קיראו את כללי הפורום לפני שאני משתחרר מהאחיזה של ארנון (הוא היום המנהל התורן שמחזיק אותי מלחסום על ימין ועל שמאל).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...