Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוושת בלם מתקשה אחרי כניסת ABS


חנרו
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

קסארה 2001, הבלמים מתפקדים מצויין, ABS נכנס בזמן ועובד טוב, נורת ABS לא דולקת ולא נצנצה בשום שלב.

 

אחרי בלימה שבמהלכה הייתה התערבות של ה-ABS, אם ה-ABS סיים לעבוד לפני סוף הבלימה (כי הקטנתי לחץ על הדוושה או כי חזרה אחיזה) הדוושה מרגישה קשה, כאילו אין בוסטר, עד לסיום הבלימה.

 

אם עוזבים את הדוושה ולוחצים שוב, הדוושה מרגישה שוב נורמלי.

 

האם זה נורמלי? אם לא, מה יכולה להיות הבעייה?

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אוסיף ואציין שמדובר בדיזל - HDI.

 

הבנתי שיש משאבת ואקום ברכב שאמורה לסייע בבלימה. מישהו יודע אם זה יכול להיות קשור?

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...