Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הח"כים חסמו כביש - ויישפטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני שומע מה אתה אומר וזה נשמע לי כמו "אוי אוי אוי, הייתי ילד טוב ורוצים לקחת לי את הצעצוע!".

בסדר, אז הסכמנו שיש עיוות במדיניות הליסינג אבל אתה טוען שמדובר בעיוות מוצדק.

בסדר. טענה לגיטימית. הויכוח הזה ניצת מעל דפי הפורום פעם בכמה שבועות.

אבל אם נחזור לנושא השרשור -

במדרג העוולות הנוראיות המתרחשות יום יום במדינת ישראל, העוול הנורא שעומד להגרם לצרכני הליסינג במידה והעיוות המיטיב עימם יוסר - האם עוול זה מדורג במקום מספיק גבוה כדי ששני חברי כנסת יעברו על החוק במטרה להפגין נגדו?

איך זה שאני שומע את שמות שני חברי הכנסת האלו בפעם הראשונה עכשיו?

אם הם כאלו נמרצים ונלחמים נגד עוולות איפה הם היו בזמן שביתת הרעב של חולי הסרטן? איפה הם היו בזמן מחאת המילואימניקים אחרי המלחמה?

 

סלח לי, מדובר בשני ח"כים שמנסים לתפוס טרמפ על אינטרס משותף של חברות הליסינג ושל צרכני הליסינג להינות מפרצה במיסוי.

בתור אחד שנהנה מהפרצה הזו אתה יכול להנות מכך ששני ח"כים מצטרפים למאבקך אבל אל תנסה להסוות את זה במילים יפות - מדובר בחגיגה של ציניות ולא בחגיגה של ציונות.

כשזה בא מצד האינטרסנטים הנהנים מכך זה לגיטימי אבל כשזה בא מצד שני ח"כים זה מכוער.

 

זו פוליטיקה. בכל מקום בו יש ציבור נפגע, מן הראוי שיהיה איזשהו חבר פרלמנט שיעמוד לצידו. אם תשים לב, חברי כנסת כאלו או אחרים ליוו כמעט כל מאבק ציבורי לאחרונה. למה כאן זה שונה?

לך תספר למשפחת ממעמד בינוני שתחטוף עוד 1000 שקל במיסים כל חודש שהמאבק הזה לא צודק או ראוי.

 

ואם כבר אתה בוחר להציג את מידת הזניחות של הנושא - מדוע הוא קודם לרפורמות ותיקונים אחרים? מדוע לאוצר יש זמן ומרץ לעסוק בנושא הזה במקום להסדיר את הבזבוז בתקציב הבטחון, דאגה להפרטות וכו'? האם זה לא סוג של אופרטוניזם?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מיסז'ניקוב הזה ליצן רציני עוד מלפני כמה חודשים, עת היה חבר מועצה מן המנין בעיריית ראשל"צ.

פופוליסט נטול דעה, שרודף אחרי התקשורת השכם והערב.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אין לחברי הכנסת הללו שום עניין אמיתי במאבק אלא רק רצון להופיע בכותרות (מה שהם כבר השיגו) ולנסות להבטיח את מקומם בכנסת הבאה.

ואם נעזוב לרגע את העניין הנ"ל, הדרך שבה הם מביעים מחאה היא זאת שמקוממת אותי מאוד.

לא יתכן שעל נושא כזה (או כל נושא אחר לדעתי) יחסמו עורק תנועה ראשי ויסכנו מאות אם לא אלפי נהגים בכביש. כל פקק/עומס בכביש הוא מסוכן ומיותר במיוחד בגלל נושא הנ"ל.

 

שמר - אני מאוד מקווה ורוצה להאמין שהפעם אתה טועה.

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם
לבלבל את המוח? מילא, אם כי מוזר לי לראות התבטאויות כאלו דווקא ממך.

 

בכל מקרה, כולנו יודעים מי האוכלוסיה שעל הכוונת, בוא לא ניתמם. במקרים האלו, יש "חכם" ויש "צודק". בעוד שהרפורמה הזו בהחלט נופלת תחת "צודק", אני לא חושב שזה חכם. האינטראקציה הכלכלית של המדינה מול אזרחיה לא מתבססת על צדק, אלא על קבוצות לחץ וכיפופי ידיים.

 

נו, ומה אתה רוצה שאכתוב לפיסקה כזו, שהיא לא בלבול מוח? מה שאתה טוען זה שאתה טועה אבל נחמד לך עם העיוות הכלכלי הזה אז אתה מנסה לקדם אותו, לטובתך ולטובת כמותך.

וואלה, יופי של טיעון.

 

זה שיש גנבים גדולים יותר וריקבון עמוק יותר לא עושה את הישראליסינגבלוף לבסדר. הטיעון, אנחנו מושחתים, אבל בקטן ומסכנים, אבל בגדול, לא מחזיק מים.

 

לשיטתך, אני לא מרוויח מהליסינג ולכן ואני בעד כיפוף הידיים של מרווחי הליסינג, ויפה שעה אחת קודם. מצפוני נקי כאן, כי מי שמקבל רכב בשלוש וחצי אלף בחודש המשכורת שלו היא לא ממוצעת, כך שזה לא בדיוק "כבשת הרש".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לך תספר למשפחת ממעמד בינוני שתחטוף עוד 1000 שקל במיסים כל חודש שהמאבק הזה לא צודק או ראוי.

 

המשפחה הזו בטווח הארוך לא תחטוף כלום. פשוט, בגלל מקלט המס, היה נוח למעסיקים לתת רכב במקום העלאה. עכשיו המעסיקים, אם יירצו לשמר את העובדים הלא בלתי מעורכים (עובדה - קיבלו רכב) יצטרכו לתגמל אותם באופן שיישמר את שווים הכלכלי, ובגלל שכבר לא זול לזרוק להם רכב יזרקו להם מזומן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...