Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש איזה חברה אנגלית שאמרו לי שמייצרת רמקולים מאוד טובים ובזול

רציתי לדעת אם מישהו מכיר :?:

OK, ביררתי את העיניין עם בחור מאנגליה, אכן יש חברה בשם הזה, ואכן הרמקולים זולים, 6/9 והסאבים נימכרים שם ב 15פאונד בערך, זה 110ש"ח ~.

לגבי האיכות, הוא אומר שכבר עדיף פיוניר או קנווד או כל אחת מהחברות הידועות יותר כי הרמקולים ממש לא איכותיים .

נקודה נוספת, הם מיוצרים במזרח ולא באנגליה.

 

מקווה שעזרתי לך עכשיו.

פורסם

pro plus היא המקבילה הבריטית ל red sound שלנו.

יבוא מהמזרח של מוצרים זולים תחת מותג מקומי.

 

לא שווה את ההשקעה בעליל.

Leon Cupra 2009

פורסם
TAZOK, את דבריי הפנתי לSACKER ולא אלייך.

אם תוכל להגיד לי מה לא רציני בהם אשמח לשמוע.

 

חבל שאתה אומר את דברייך כי רק אתמול התווכחתי עם אלו שהגיבו לך שהתגובות שלהם הן לא במקום משום שהם אולי לא מכירים כל כך את הרמקולים ודווקא צדדתי בדברייך, אז אולי קיבלת את הרושם המוטעה מתגובתי.

 

לגבי ג'נסיס, אני בדרך כלל נמנע מלהגיד, להזכיר או להמליץ אבל משום שאתה הזכרת והפנת את דברייך אליי אענה לך.

כנס לכל פורום בעולם, כל פורום שהוא, תקיש ג'נסיס והתוצאות שתמצא הן בת'רדים כגון "מה היא מערכת חלומותייך" או "מה הם המגברים המומלצים ביותר".

אתה מוזמן לעשות זאת ולספר אם כך היו התוצאות או לא.

 

החברה אכן לא ידועה כמו קיקר או רוקפורד אך זאת משום שהיא פונה לקהל אנשים מצומצם יותר. אך האנשים שהתחום הזה בשבילהם הוא מעבר לתחביב, או תחביב רציני (כמו שציינתי בהודעה הקודמת) מכירים טוב את החברה.

 

כולם פה בפורום מכירים מגברים ביתיים של יאמהה, אבל למשל אם תשאל על ברייסטון, קארי, אולקטרוקומפוננט וכו' הם לא יכירו, כי המגברים הללו מיועדים לקהל מצומצם יותר של אנשים ולא מתאימים לכיס של כל אחד.

 

תשמע אישית אין לי בעיה עם ג'נסיס לא השמצתי אותם באיזה דרך אלא פשוט נתתי דוגמא לחברה דיי לא מוכרת... יענו אם אנשים שומעים שם שהם בחיים לא שמעו זה ישר זבל...

זה דיי מעצבן שאנשים נותנים תגובה על מה שהם לא יודעים בעיקר אנשים שאתה יודע לא בדיוק אתמול נרשמו לפורום ואתה מצפה לחוות דעת טיפה יותר מקצועית...

אתה אישית אחד מהאנשים שאני יותר מעריך פה כי באמת יש לך את הידע ואתה עוזר בכל מה שרק מבקשים...

 

אבל בדוגרי אם אתה לא היית נציג של ג'נסיס כמה פעמים אתה חושב שהם היו מוזכרים פה... אני דיי מאמין שלא הרבה בלי להשמיץ אף אחד...

למה? ככה!

פורסם
יש איזה חברה אנגלית שאמרו לי שמייצרת רמקולים מאוד טובים ובזול

רציתי לדעת אם מישהו מכיר :?:

OK, ביררתי את העיניין עם בחור מאנגליה, אכן יש חברה בשם הזה, ואכן הרמקולים זולים, 6/9 והסאבים נימכרים שם ב 15פאונד בערך, זה 110ש"ח ~.

לגבי האיכות, הוא אומר שכבר עדיף פיוניר או קנווד או כל אחת מהחברות הידועות יותר כי הרמקולים ממש לא איכותיים .

נקודה נוספת, הם מיוצרים במזרח ולא באנגליה.

 

מקווה שעזרתי לך עכשיו.

 

אוווו תודה לאל... זה התגובה שקיוותי לה מהתחלה...

עכשיו תודה רבה... עכשיו לגבי המחירים אני לא יודע כי באתר הבית שמצאתי אותו

 

http://www.proplussound.com

 

המחירים יותר גבוהים... אבל אני מאמין לך ותודה על התגובה

למה? ככה!

פורסם

Tazok , אני לא יודע אם אתה שם לב אבל אייל אף פעם לא כותב על ג'נסיס והסיבה שהם מוזכרים כאן היא שהם בין המגברים המוערכים ביותר בעולם.

 

לעומתם , Pro Plus קונים ממגוון ספקים סיניים ציוד זול ומשווקים אותו תחת המותג. למרבה הפלא הם זוכים להצלחה מרובה יחסית בקרב אלו המחפשים מערכות זולות מבריטניה.

 

אתה שאלת שאלה על חברה וברגע שאנשים הביעו דעה שלילית התחלת ישר לתקוף , אם אתה לא רוצה לדעת את האמת , אל תשאל מלכתחילה.

Leon Cupra 2009

פורסם
Tazok , אני לא יודע אם אתה שם לב אבל אייל אף פעם לא כותב על ג'נסיס והסיבה שהם מוזכרים כאן היא שהם בין המגברים המוערכים ביותר בעולם.

 

לעומתם , Pro Plus קונים ממגוון ספקים סיניים ציוד זול ומשווקים אותו תחת המותג. למרבה הפלא הם זוכים להצלחה מרובה יחסית בקרב אלו המחפשים מערכות זולות מבריטניה.

 

אתה שאלת שאלה על חברה וברגע שאנשים הביעו דעה שלילית התחלת ישר לתקוף , אם אתה לא רוצה לדעת את האמת , אל תשאל מלכתחילה.

 

טעות בידיך אני לא תקפתי אף אחד עם דעה שלילית אלא דעה לא מקצועית או סתם תגובות מעצבנות...

למה? ככה!

פורסם

TAZOK, שים לב שלא הגבתי בכלל על הרמקולים מהסיבה הפשוטה שאני לא מכיר אותם. כפי שאמרתי תגובתי התייחסה אך ורק למה שSACKER אמר.

 

מי שהגיב לך שיער שמדובר ברמקולים זולים (גם אני שערתי אך לא הגבתי כי לא הייתי בטוח) משום שהם לא שמעו עליהם וחלק מאיתנו שמע בערך על כל חברה שיש ובטח חברה אנגלית.

הגיבו לך איך שהגיבו ובאמת אתמול אני התווכחתי שלדעתי כל עוד לא ביררו על הרמקולים לא צריכים ישר לשער שהם לא טובים (למרות ששוב רוב הסיכויים היו כאלו). הם קיבלו את דבריי, ביררו ואכן יצא שהם צדקו ומדובר בחברה לא מן הטובות.

 

בסופו של דבר כולנו מסכימים שיש לבדוק את הדברים לפני שמדברים אפילו שבמקרה הזה הדברים שנאמרו היו נכונים.

 

אני מבין לחלוטין את הנקודה שלך ואני מסכים איתה.

×
×
  • תוכן חדש...