Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Out with the old, in with the new: Mk5 GTI -> S2000


Pavi
שימו לב! השרשור הזה בן 6350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה לא צריך להיות חטטן, הוא רשם במפורש לפני שהוא רכש את הגולף מהן הוצאות הליסינג שלו במדויק, וההבדל בין זה לבין אפשרויות הרכישה האחרות. הודעה מפורטת ומושקעת מאוד.

 

תסתכל בהודעות הקודמות שלו, תמצא את זה בקלות.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אייל כתב:

PAVI, תתחדש על הרכישה. אם הייתי חטטן הייתי שואל כמה עולה לקחת גולף GTI מליסינג,

כי בינתיים לא ראיתי אף רכב ליסינג שגרם לי לחשוב בכיוון מעבר לליסינג. אבל אני לא חטטן אז לא שאלתי 8-)

PAVI רשם:

לגבי הקנס - הרכב עלה 7.5K לחודש ליסינג והקנס הוא 6 חודשים, כלומר 45K. סידרתי שזה יצא מהברוטו כך שנטו זה עולה לי חצי. אם מישהו זוכר את האקסל שעשיתי לפני שלקחתי את הגולף זה עדיין יוצא יותר זול מקניית הרכב ומכירתו אחרי שנה כשכיר.

אם היית קורא, היית רואה שלא תמיד צריך לחטט :wink:

PUG-306 XSI MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי "מוכן" להסתפק בC2 VTS או איביזה קופרה בליסינג. זה לא כזה far fetched, לדעתי.

בהתחשב באוטו המנהלתי שלי היום, שתי אלו הן פאר היצירה הספורטיבית (והן לא, לצערי).

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל כתב:

PAVI רשם:

אם היית קורא, היית רואה שלא תמיד צריך לחטט :wink:

..

 

אתה צודק... קראתי את זה קודם ואפילו אמרתי לעצמי איך רועי רשם ש45 אלף זה מחיר ריאלי של ראלי :-D

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בערך, נו. מה זה עוד עשיריה בשביל אנשים כמונו*

 

אגב, מיאטה בליסינג - 5500 לחודש.

בכלל, מכוניות מיוחדות עולות יותר בצורה לא פרופורציונלית, וההסדר הדרקוני של הקנס (קנס מלא גם אם החזרת את הרכב חודש אחד לפני גמר החוזה) זהה. לא בטוח שאיביזה קופרה זו מכונית שכדאי לקחת בליסינג, דווקא כי היא זולה יחסית.

גם מאוד תלוי מה החברה שלך מוכנה לכסות מבחינת דלק. הגולף, למשל, דורשת 98, ותעשה גם 1:5 אם אתה נוהג כמו מפגר. "5000 שקל לחודש דלק, האם החברה שלך יכולה לעמוד בזה?" (והיו דברים מעולם).

 

כמובן שבקרוב הרפורמה תעצור את חגיגת הליסינג, ולאור דברים כאלו

 

היום ראיתי אני מאמין את הגולף המדוברת שלך מניו קופל עושה דווארות וחראקות בשנקין.

2 חבר'ה בני טובים היו ברכב וניסו לעשות פוזות על העוברים ושבים.

אני לא אזיל דמעה.

כנראה שזה מחזה שחוזר על עצמו בכל טיפול, קטן כגדול.

 

 

 

* אמר רועי והסתכל בעצב אל מפתחות המאזדה 3 ליסינג שלו

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שבקרוב הרפורמה תעצור את חגיגת הליסינג, ולאור דברים כאלו

 

* אמר רועי והסתכל בעצב אל מפתחות המאזדה 3 ליסינג שלו

בגלל זה הרבה אנשים מחכים לראות מה קורה ולא לוקחים רכב.

השאלה היא האם חוזה שמתחיל היום כולל את תקנות המס הבאות, או שיש למדינה רשות להתערב באמצע חוזה בינך/ בין החברה שלך לבין חברות הליסינג.

 

אני בינתיים יושב על הגדר ומחכה לראות מה יהיה עם הרפורמה, והכי חשוב : לא מוכן להצטרף לעדר המאזדות 3 האינסופי. (או עדר הקורולות ,פוקוסים , גטסים, וכו'...)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כלל לא קשור אל חברות הליסינג. המדינה הולכת לעדכן את המס הנגבה ממך באופן פרסונלי, כתוצאה מאחזקת רכב מסויים. המדינה כבר עידכנה מספר פעמים את שווי השימוש, אין כאן חדש, פשוט הפעם מתכוונים לעשות זאת בצורה דראסטית - לא 300 שקל תוספת, אלא 2000.

 

אין לי ספק שהרפורמה הזו תעבור. האוצר עלה על העץ ויהיה קשה להוריד אותו משם, בלי שזה יראה כאילו "העשירים" שוב דופקים את "העניים". מצד שני, אין לי ספק שיישום הרפורמה יהיה מדורג, וכנראה יפרס על 3-5 שנים.

 

בסופו של דבר, הליסינג יחזור למקומו הטבעי. אגב, הארץ היא מועמדת נהדרת לליסינג מימוני פרטי - בדיוק כמו ארה"ב - בו, בגדול, אתה משלם מקדמה, ואז תשלום חודשי על חלק מסויים מעלות הרכב, ובסוף התקופה אתה יכול לבחור לשלם במזומן את ההפרש ולהשאיר אותו אצלך, או להחזיר אותו לחברת הליסינג, או לחדש חוזה על רכב אחר.

מחירי הרכב הגבוהים כמו גם אהבתו של הישראלי לאשראי וקומבינות (לא שיש כלכך ברירה אם אתה רוצה להחזיק את הראש מעל המים, לפחות לרוב האנשים) פשוט דורשים את זה.

 

קמו כבר חברות כאלו, כמו דורנט, ואני מאמין שחברות הליסינג יעשו מעבר בהדרגה מליסינג תפעולי לחברות לליסינג מימוני לפרטיים. זה עשוי להביא הרבה מאוד מכוניות מעניינות להישג ידם של רבים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים. זוהי אופציה לא רעה בכלל.

אבא שלי לקח לאחרונה B4 בליסינג מימוני בלבד. ל24 חודש.

יצא לו משהו כמו 1800 ש"ח לחודש.

 

קורולה בליסינג תיפעולי עלתה לו מעל 3500 ברוטו בחודש.

 

בשורה התחתונה : רכב משודרג בחצי כסף כאשר הטיפולים הביטוח והדלק עליך, יוצא כמעט אותו הדבר.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יש איזו דרך לקבל רק פזומט על הרכב? (ולא לשלם מס מלא עבור החשבון, כמובן).

 

אם יש לי מיאטה פרטית לדוגמא, אני אסכם עם המעסיק שאנו מתחלקים בהוצאות הדלק ביחס 1:2. (למרות שיש מצב שמיאטה יותר חסכונית מגטס;-)).

 

מה דעתכם? איך רשויות המס יתייחסו לזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשויות המס ייתייחסו לזה כאל טובת הנאה שמחוייבת במס לפי השווי שלה.

כלומר אין שום טעם לעשות את ההסדר הזה, במקום להביא לך דלק ב-1000 שקל המעביד יכול לשלם לך משכורת 1000 שקל והמיסוי יהיה זהה.

 

הסיבה היחידה שליסינג זה מקלט מס היא שלמתן רכב צמוד לעובד, כאשר כל הוצ' הרכב על חשבון המעסיק, נקבע "שווי הטבה" או "שווי שימוש" קבוע (1330 לחודש למזדה3 מצויה) ולא נעשה תחשיב לפי העלות הריאלית.

 

יוצא שהשווי הריאלי של ההטבה הוא יותר קרוב ל-3000+ ש"ח לחודש (תלוי כמה נוסעים - זה עוד אחד מהעיוותים של הליסינג, אתה מקבל כמה דלק שאתה רוצה ושווי ההטבה יהיה לעולם 1330 לא חשוב כמה נסעת) שזה רחוק מאוד מהמספר הנ"ל שנקבע בטבלת שווי שימוש.

 

באיזשהו שלב יצמצמו את מקלט המס הזה, השאלה היא רק בכמה, מתי, ועל פני כמה שנים.

 

בפעם האחרונה שעידכנו את מדרגות שווי השימוש העלו 300 ש"ח (לקבוצה 2 הפופולרית) במכה אחת והודיעו על זה אאל"ט ב-27 לחודש עם תוקף רטרואקטיבי לאותו חודש (כלומר הודיעו נדמה לי ב-27 למרץ 2005 כאשר משכורת מרץ כבר היתה לפי השווי החדש). לא ממש התראה מראש...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...