Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקרון פרימיר זו חטיבת "היוקרה" של פיוניר. בדר"כ יש להם מגברים ורמקולים יותר טובים ויקרים. לגבי רדיודיסקים זה משתנה.

פורסם

טוב הרמתי את הכפפה

 

עוזי רדיו אמרו כך:

אל תקנה פרמייר, זה רדיו שמפרקים אותו בארץ ועושים לו שינוי תדרים, אנחנו לא נוכל לספק חלפים במקרה הצורך.

 

מישהו אחר אמר כך:

פרמייר זה יותר טוב אני נותן על זה אחריות, יש מעבדות, יש אמאייט, וגם יש יותר פיצ'רים

 

מי צודק?!

פורסם

שניהם צודקים

פרימייר -זו סידרה אמריקאית של פיוניר,כעיקרון ב-hu -ההבדלים הם לרוב קוסמטיים ולכן אין הפרש משמעותי במחירים בין הסידרה הרגילה לפרמייר ,כמו כן הם מגיעם לארץ עם תדרים אמריקאיים ועושים להם את השינוי כאן ע"י טכנאים

עוזי רדיו-מטעמי "קמצנות" או יותר נכון שיקולי רווח מעוניין לחסוך 10 דולר על כל מכשיר שהוא מביא- ומביא את הסידרה הנחותה המיועדת לאסיה -(פיוניר-גולף) ולכן ברור שאין הוא רוצה לתת שירות למכשיר שלא נקנה דרכו(ובצדק)

לסיכום לפיוניר יש 4 סדרות: שניתן להבדיל לפי הסיומת שלהם:אני הייתי מדרג אותן כדלקמן:

א:הארופאיות-סיומת r (-ר.די.ס ) לדוגמא 3500r

ב:האמריקאיות מסידרת הפרמייר 350

ג:פיוניר גולף (עוזי רדיו) 3550

ד:הסידרה האמריקאת הפשוטה 3500 (ללא r )

פורסם

אז אם אני רוצה נגיד את המכשיר

5500

עם שלט להגה

אני אדרוש את הפרמייר מה שיאמר לי

deh-p550MP?

 

נכון?

 

דרך אגם יש בתחנה המרכזית הישנה בסטות

ואחד מהם רוצה 1500 שח על ה5500 כדאי לקחת?

הוא אמר לי שהוא יביא לי פרמייר?

פורסם
רק תבדוקק שהם לא refurbishe ואני מקווה שרשמתי את זה נכון באנגלית....

 

לך על בטוח קנה את ה-5500r

 

גם טעית, וגם כתבת את זה לא נכון.

 

שכחת את ה-D בסוף.

 

 

מכשירים משוחזרים לעיתים יכולים להיות מבצע אדיר, אתה מקבל מכשיר חדש לגמרי ובזול מאד וזה אפילו לא גנוב. צריך רק לדעת ממי לקנות.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

ה refurbished אכן יכולים להיות ל-ע-י-ת-י-ם עסקה מצוינת,אך כאן בניגוד לארהב נוהגים להסתיר מהלקוחות שהם קונים ציוד שנעשה בו שימוש בעבר (וזה לא רלוונטי שזה חזר לממפעל נבדק ונארז מחדש) ,ובנוסף מחיר מוצר כזה בארהב הוא כ-35-40 אחוז פחות ואת זה עדיין לא רואים במחוזותינו

בנוסף ב-hu ההבדלים בין הסידרה הרגילה לפרימייר קוסמטיים,אני עדיין הייתי משלם מעט יותר על הדגמים הארופאים.

אני לא רוצה להכליל אך מחבר שהוא בעל חנות רוב מוצרי הפרמייר בארץ הם משוחזרים,אז שכל אחד יעשה מה שטוב לו

פורסם
ה refurbished אכן יכולים להיות ל-ע-י-ת-י-ם עסקה מצוינת,אך כאן בניגוד לארהב נוהגים להסתיר מהלקוחות שהם קונים ציוד שנעשה בו שימוש בעבר (וזה לא רלוונטי שזה חזר לממפעל נבדק ונארז מחדש) ,ובנוסף מחיר מוצר כזה בארהב הוא כ-35-40 אחוז פחות ואת זה עדיין לא רואים במחוזותינו

בנוסף ב-hu ההבדלים בין הסידרה הרגילה לפרימייר קוסמטיים,אני עדיין הייתי משלם מעט יותר על הדגמים הארופאים.

אני לא רוצה להכליל אך מחבר שהוא בעל חנות רוב מוצרי הפרמייר בארץ הם משוחזרים,אז שכל אחד יעשה מה שטוב לו

 

 

ב-ד-י-ו-ק מהסיבה הזאת (סימנתי בהודעה שלך) לרוב ריפורבישד זה ציוד מצוין במחיר ברצפה. צריך רק לדעת ממי קונים. אם קונים מגוף מוכר וגדול יהיה למי לפנות במידה והריפורבישד לא ענה על הציפיות.

 

תקנה המתקין השכונתי "עזרא סאונד" ולא יהיה למי לפנות או עם מי לדבר.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

מקובל עלי,אבל כמו שראית הבחור הולך לקנות בתחנה המרכזית,שיקח בחשבון שבאחוזים גבוהים המכשיר הוא refurbished

בכל מקרה שיהיה בהצלחה

פורסם

ישנם 3 דרכים לבדוק אם אכן המוצר משוחזר:

 

1) על המכשיר עצמו ישנה מדבקה שרשום בה בבירור בהסבר מלא ומפורט כי אכן המכשיר משוחזר.

 

2) כנ"ל על האריזה החיצונית

 

3) אריזה והמכשיר שלמים ונראים כחדשים, רק שהמספר סידורי שרשום עליהם שונה....

(אפילו חלק מהחנויות לא יודעות את 3)

פורסם

כמעט 100% מכל מוצרי הפרימייר שנמכרים בארץ הם מיבוא מקבילי של פיוניר , כלומר לא מהיבואן המורשה עוזי רדיו.

 

ואכן , מרביתם הנם גם מכשירים Refurbished. אין זה אומר שהם לא יעבדו כמו שצריך או שתהיה בעייה קוסמטית כלשהי אך זה מידע שחשוב לצרכן לדעת.

 

המחיר יהיה בד"כ יותר אטרקטיבי ממחירי עוזי רדיו אך צריך לקחת בחשבון שיש לפעמים בעיות שירות קשות עם אלו שעוסקים ביבוא מקביל ובמידה ויש צורך בחלק מקורי שרק לעוזי רדיו יש לצפות לשחיטה במחירי התיקון.

Leon Cupra 2009

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...